Új hozzászólás Aktív témák

• norbalia87

tag

Ez a fules valasztas nagyon nehez szules lesz :)am talaltam egy oldalt, ahol egy srac, hasonlo problemaval (fules keresessel) es hasonlo zenei izlessel van megaldva (techno, electric, house ). Ime egy hozzaszolas : "Ive spent half of friday and most of saturday listening to the ie8 and today i switched back to the mtpc , while i think the ie8 still has the largest soundstage and holds up well in picking out details , i find the coppers to be superior in nearly every other way, the bass is faster and better defined, the midrange sound so much better and lifelike than on the ie8,its more crisp sounding with more room to breath ,more natural sounding then the thick soft very ,very warm sound of the ie8 Treble is as detailed on the coppers with more sparkle than the ie8. " Nezegettem MTPC-s velemenyeket, es a tobbseg azt irta, hogy harmad annyi penzert mint ez a mtpc fules sokkal jobb es megbizhatobb fulest lehet kapni. Ill. talalkoztam egy erdekes dologgal ami talan valami kiegetes, vagy nem is tudom mar mit hasznalt angolul a srac. Letezik, hogy pl 100 oranyi hasznalat utan fog "beallni" a fules a vegleges hangzasra?
    nektek mi a velemenyetek errol a Monster Turbine Pro Copper/Gold/MD fulesrol?

[ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák