Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz atommaa #37933 üzenetére
Én most open E sorozatra keszultem. Miata, sajat tuning, mar csak az ugyessegem hianyzik de catalunyan korbeautozok mindenkit.
Van valami felemelo abban, ha az ember a sajat beallitasaval nyer.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38233 üzenetére
Ránézek a tuningodra, tényleg érdekel.
Te hanyas skill ratingen vagy? Mert nálam eddig 4997-en nem jöttek 13-as idők, de lehet csak (bal)szerencsén múlt.
Az Audi harapófogóba van általában, de még mindig nagyon fun vezetni. Fórumon pár társsal kivezéstük a köridőket, nagyon sokat számít a pálya állapota is elvileg, és ebből adódóan az időjárás is. Ez nekem fel se tűnt, de ha pl. nem teljesen tiszta az ég, nem süt a nap, rosszabb mért körök is jöhetnek. Itt pl. a képeken látszik nálad, hogy 100 ágra sütött a nap.
Persze ez nem von le a skillből semmit, csak ki lettem most okosítva nemrég, hogy ilyen apróságok is számítanak benne.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
zozika84
őstag
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38266 üzenetére
Eddig jó, Mugellon jött egy win, 1/1, , de az utolsó körben jött össze a döntő előzés MG ellen. A féknyomás itt mennyi? Mert nem érzem olyan magasnak, mint általában a többi streamerét.
59:7-et jöttem, őszintén szólva nem tudom már MG-vel mit mentem itt előtte, de gyanítom hogy még jobb időt. Holnap górcső alá veszem mindkettőt, köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38497 üzenetére
GG!
Irigyellek, hogy 10-15 meccset egyhuzamban crash nélkül végig tudsz vinni, nekem már a 4999 gyanítom hogy december elején meglett volna, de akkor jött a feketeleves. Azóta 4995 körül sz*rakodok, feljebb lépek, jön egy crash, vagy egy roncsderbis jelentkező és visszaesek 4-5-öt megint.
Egyébként nagyon jó időket mész, kb. 0,5 másodpercet versz még rám is, bár ezt gyanítom hogy leginkább az ABS off és a manual gear adja.
A tuningod jelenleg hogy érhető el?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38644 üzenetére
Én is azt vettem észre, hogy ahogy változnak a helyszínek, mindig más a meta autó. Tegnap a Lagunán jött egy Golf, 04 elejét jött, ahogy írtad. 2. voltam mögötte, rajtnál hibázott és leelőztem, de utána szerintem szórakozott, mert mögöttem loholt sokáig, utána 3 kör után leelőzött és elhúzott Másodiknak se rossz lenni, csak te vagy az első, aki veszített (Senna)
u wanted, i got it \o/
-
kicsako
őstag
válasz atommaa #38691 üzenetére
Nem tudom ki ez a tag, azt sem értem hogy ha kaliforniai, akkor mit keres EU szerveren, de ahogy kilökted az elég csúnya volt, kb. egy divebomb. Előtted volt, nem melletted, senki sem számítana rá hogy valaki bemegy oda késői fékezéssel, kb. bármelyik ligában téged büntetnének érte.
Ettől függetlenül hogy ő utána véletlenül egy másik tagot kilökött helyetted, majd téged is.. úgy viselkedik mint egy 8éves gyerek aki nem kapott csokit[ Szerkesztve ]
-
Bep
senior tag
válasz atommaa #38697 üzenetére
Nem az "idő távolság" számít.... 0,1s, ez nem jelent semmit. Hanem a pozíció.
Kicsako két képkockája szerint maga az eset csúnya volt, látszik is mi történt, attól függetlenül, hogy szándékos-e vagy nem. Mondhatni tipikus multi FM és még ahogy írod bünti sem járt érte, az már csak a hab a tortán.
Arra kell(ene) számítani, hogy ő van elöl, ő "diktál". Pozícióból adódóan joga van hozzá.
Én szigorúan csak az esetet néztem, nem a viselkedést, stb.[ Szerkesztve ]
-
kicsako
őstag
válasz atommaa #38697 üzenetére
Azért raktam idézőjelbe a seholt. Egyébként nem az idő számít autóversenynél, hanem úgy tudom az, hogy a te első kereked előrébb van-e mint az ellenfél hátsó kereke féktávon. Abban az esetben ha igen, akkor helyet kell hagynia, ha viszont tisztán mögötte vagy mint ebben az esetben is, akkor neked kell elvenni a gázt.
Tudom ez egy játék, és nincs hivatalos szabályzat, de irl így működik(ha jól tudom )
-
-
kicsako
őstag
válasz atommaa #38802 üzenetére
Nem akarok nagyon negatívoskodni, de most belenéztem az előbbi streamed első versenyébe, nagyon jó köridőket mész, de a valódi versenyzés közben ugyanúgy löksz mindenkit mint a randomok, kanyarokat úgy veszed mintha nem lenne más melletted, letolod őket a pályáról és keresztbe forgatod őket
Az is érdekes, hogy mindezekután 0 büntivel fejezted be[ Szerkesztve ]
-
NoMagix
addikt
válasz atommaa #38809 üzenetére
Most 7végén tapasztaltam én is, hogy nagyon sok a köcsög versenyző hiába vagyok már S 4300 feletti tartományban.
Legutóbb volt hogy a rajtnál 2. helyről indultam, a sokkal tapasztaltabb Opel Asztrást legyorsúltam, de ez nem tetszett neki és a második kanyarnál már sikeresen kitudott rakni, addig folyamatosan tolt lökött.
Ez megöli az egész játékot. -
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38837 üzenetére
Hidd el, hogy az esetek 90%-ában ezek az "űridők" nem relevánsak sajnos. Nagyon sokat számít hogy éppen milyen a lobby, mennyire gumizott a pálya. Két ugyanolyan pálya nincsen, így azok a tizedek néha már csak a pálya adottságából jönnek ki. Én pl. Hakonebe voltam tegnap az MG-vel, 8-an voltak benn, alig köröztek, 1:20-as végi időt éppen elcsíptem időmérőn, ami top 3-ba volt jó.
Látom nálad mindig tele van a lobby, nem tudom, velem miért bánik ilyen rútul a multi.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38842 üzenetére
Na igen, a lényeget megfogtad, és én is erre akartam célozni: nem a köridők számítanak, hanem hogy konstans 1-2 tizedet kapnak a mögötted lévők is. Azt például én is észrevettem, hogy általában ha összejön egy 20 tagból álló lobby, ott 15 más ligában játszik, annyira lassú, és 4-el vagyok versenyben, ami egyébként tök jó versenyeket hoz.
Az űridő megnevezés tehát nekem továbbra is nagyon relatív fogalom, de nyilván a te kockás füzetedből ez másképp rajzolódik ki.Van egy füzeted, amiben mindent vezetsz, és ez a tuningok miatt releváns, ezt a részét jól csinálod.
Nekem az a legmókásabb, hogy az előbb említett 15 játékos pedig azzal sincs tisztába, hogy a valódi időmérős köröket a gyakorlás végén kell lenyomni, mert akkor lehet a leggyorsabb köridőket menni a pálya állapota miatt.
És sokszor ezek 500 level körüli emberek, nem az 5. meccsük.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #38933 üzenetére
Meglep hogy ezt írod, ennyi meccsel a hátad mögött. Az hogy 20-al vagy 200-al mész és nem kopik jelentősen, semmit nem lehet kikövetkeztetni, ez egy sokkal komplexabb téma.
Nem működik tökéletesen ebben a játékban, de nekem ne mondja senki, hogy ha agresszívan rázókövezek, vagy nem megyek rájuk, nincs észrevehető különbség, mert ez nem igaz. Még az elején volt pár meccs amikor ezt teszteltem, és voltak számottevő különbségek is.Nem tökéletes, de az hogy semennyire nem működik, az nem így van.
A legnagyobb probléma, hogy nem sok következetesség van ebben a gumikopási rendszerben, remélem ez is majd javul idővel még.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
sch_a
addikt
válasz atommaa #38937 üzenetére
TCR-t nem vágom, de GT-ben volt olyan pálya/kör szám (Road America), amit kemény keveréken épp végig lehetett tolni csere nélkül, és a hosszú boxutca miatt az volt a leggyorsabb. Direkt néztem a telemetriát, 2-3%-ot lehetett körönként nyerni gumikopásban, ha kíméletesebben vezettél. Nyél gázon keménnyel is totál bukó volt az utolsó kör. Ezért a spórolós, kemény keverékes futam volt a leggyorsabb.
Ezenkívül az autó beállításai is hatással vannak a kopásra, és pályától függően oldalanként is más ütemben kopnak. Szerintem teljesen oké.
-
NoMagix
addikt
válasz atommaa #38942 üzenetére
Nekem tetszett, a koccanások simán belefértek.
Letöltöttem a mindenes MG tuningodat, első lettem vele kvalifikáción és a futamon is vele.Szerettem volna berakni a futamról csak a végét, de ez a visszajátszás igazán gáz.
Nem lehet előre tekerni csak visszafelé és még fényképet sem lehet készíteni, mert a fotó alanyai tovább mennek!!!!
Festésnél is elrontottak valamit, mert nem lehet tizedre pontosan illeszteni egyszerűen ugrál a jelzés. Kipróbáltam két kontrollerrel is és mind a kettőnél ugyan azt művelte.
Igazi balf@szok. -
NoMagix
addikt
válasz atommaa #38946 üzenetére
Volt kettő verseny ahol a "közös" MG-vel hasítottam és B 4300-ról sikeresen visszatértem S 4500-ra.
A második futam nagyon kemény volt, ketten, igen csak ketten álltunk a rajtrácson!
Kényelmesen megnyertem és még plusz box kiállást is beválaltam a nürburnring-en, mert a rajtot követően kilépett a másik versenyző.[ Szerkesztve ]
-
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #39032 üzenetére
Én már az elején láttam hogy benn vagy, vérszemet is kaptam.
Az utolsó kör nagyon elcseszett volt, mindhárman nyerhettünk volna, tipikusan az a verseny volt. A szélárnyék törés nagyon hasznos, próbáld ki, anélkül nekem nincs autóversenyzés. Amióta egy új patchben a szélárnyékon javítottak, elnyűhetetlen. A végén valóban túlzás volt, nagy volt a tempókülönbség a kigyorsításnál. A másik versenyzőt (aki megnyerte), észre se vettem. Nálam nincs bekapcsolva erre az accessibility segíség (láttam te használod), én folyamatosan nézem a tükröt, de kijött a látókörömből. Ha látom, nem is cikázok a végén, kettő ellen nincs értelme.Harapófogóba kerültem a végén, megszívtam, nem volt hová mennem. Utána nekem koccant egy srác, kaptam egy 2,5 mp-et a semmiért....kösz T10.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
atommaa
csendes tag
válasz atommaa #39070 üzenetére
Na szóval, ugye bizonyíték kell nem ígéret. A "közös" Mg abszolút TOP lett, nem vagyok egy nagy Yas Marina menő, nem is mentem rajta sokat, de repesztettem egy 2.02.479-et ami szerintem elég korrekt. 15-ös időt még nem láttam múlt héten Catalunyan, erre amikor összejön más is odarondít a képre:
Indin pedig közel a 27-es álomidő, a legjobb amit láttam 1:27.841 volt, gyakorlásba volt már 28.2-ő is, Daca-s meccsen 28.312-t jött össze:
Mg-az ennyi is. Jöjjön az Rs a mostani mapok egyre több lapot osztanak neki, Road America, Hakone, Mid Ohio hibátlanul muzsikál, múlt héten még Catalunyán is ment rendesen:
A legnagyobb probléma továbbra is a rajt, hogy lenyomnak indulásnál, egy váltót feldobni kb 5 perc mindent próbáltam a 6,10es meta áttétet (ez van az Mg-n is) stb, de nem ment, 5 sebességesként 7100 felé kellett pörgetni, és akkor is 5750-5800 fordulatra esett vissza. 1 óra után áttetem "6 sebre" kell váltogatni mint a barom, viszont 7ezernél elváltva 4.ediktől már kerek 6ezerre esik vissza, így már fasza lett! Elméleti végsebesség csökkent, de sehol nem láttam hátrányát, tegnap Spa full ködben, derék ellenfelek ellen:
2.30.372 szerintem nagy idő, napon bemegyek 29-be tuti! Itt, illetve Grand Oakon és Watkinson csak az Rs, utóbbin tegnap 4en is ezzel a tuninggal mentek egész megkönnyeztemhttps://www.twitch.tv/nasumhun
-
WATERDACA
őstag
válasz atommaa #39176 üzenetére
Nagyon gyenge lett az MG. Tegnap nagyokat is pislogtam, szenvedtem időmérőn, ráadásul most olyan pályákat tettek be, amiket utálok is. Silverstone ezen változata a legsz*rabb, főleg multiba, megy a deep dive állandóan. Viszont nyertem egyet a Nurbungringen vele, igazi comeback volt.
Szerintem is hanyagság hogy nem írják le a változtatásokat (legalább egy külön notesban), éjszaka már 24 autóból kb. 2-3 volt csak MG, akik szerintem nem is tudtak a változtatásokról. Most Audi többség van durván, tehát ha balanszolni akartak megint, akkor átestek a ló túloldalára....
Bep: A hudot teljesen újragondolják elvileg majd update 8-9-re, radar is jön majd.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- További aktív témák...