Keresés

Aktív témák

  • Nowhereman

    őstag

    válasz Oliverda #4973 üzenetére

    nézzétek, Bourdais, nem hülye, és nem gyenge pilóta, mégse tudta szája ízéhez igazítani a verdát. A toyota kudarcának egyik oka szintén az volt, hogy nagyon eltérő stílusú pilótákat alkalmazott. Itt is bukta lesz, Gombos a szösszenetnyit alul, Lajoska meg az erősen túlkormányzottat komálná...

    Utánam a kondenzcsik!

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Oliverda #4973 üzenetére

    ?
    Miért állítanák középre?...hát pont azért amit leírtam, de akkor leírom még egyszer: mert akkor kedveznének az egyik versenyző irányába.
    Leírom nagyon aprólékosan:
    -amikor egy versenyző, Hamilton, átdobálja a kerékvetőkön az autóját akkor gyors..ehhez olyan autó kell ami elviseli azt hogy átdobálják, arra kell hangolni a futóművet.
    -amikor egy versenyző, Button, nem használja a kerékvetőket, akkor neki ez nem szükséges.

    Amennyiben Hamilton irányába mennek el, úgy Button hátrányára lesz, hisz ő nem profitál a kerékvetőből, ellenben a beállított futómű minden hátrányát viseli a teljes körön.
    Amennyiben Button irányába mennek el, úgy Hamilton lepattog a rázókőről.

    Ez egy dolog...vagy ha egy versenyző 'teszi' az autója hátulját..ez Hamilton, az olyan felfüggesztést, és olyan gumit fog választani.
    Button megint nem biztos hogy felfogja tudni melegíteni azokat a gumikat úgy mint Hamilton, és mint Kimi..vagy Heidfeld,..vagy Button maga, szenvedni fog bizonyos helyzetekben és pályákon.
    Míg Button-ra hallgatva Hamilton nem tudja kiautózni a benne lévő sebességet.

    Itt vagy a versenyzőnek kell változtatnia (Heidfeld pl. sikeresen), vagy két eltérő alapbeállítású autót kell a pályára vinni...ez pedig lévén hogy pénteken új alkatrészeket tesztelnek, és egy-egy fél szabadedzés van beállítani qual-ra, komoly nehézség a csapatnak.
    A két világbajnok el is várja hogy ez így történjen, nincs mese...többet kell dolgozni.
    Egy vezetési stílusban közelebb álló versenyzői párossal hatékonyabban dolgoznának, többet hasznosíthatnának egymás tapasztalatából.

    Az hogy egy autó meghatározó menettulajdonsága nem alul vagy túlkormányozott, hanem lehetőleg semleges ez alap, különben túl hirtelen reagál a gumikopásra és/vagy üzemanyagfogyásra.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák