Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36062 üzenetére
ez így van
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36154 üzenetére
Nem parkolunk le a Rászkász előtt versenyhétvégén.
-
Incubus
tag
válasz TESCO-Zsömle #36159 üzenetére
ja, persze.
Sajnálnám, ha nem tud az F1-ben maradni, de hülyeségeket ne mondjunk -
Viktor77
titán
válasz TESCO-Zsömle #36232 üzenetére
Így sem értem. Ha Hamiltont kiradírozzuk a képről, akkor Schumacher miért nem ment Webber után? Ott volt hely is, és Webber is épp gyorsított (ha, mint írod, ő is épp megkezdeni akarta a gyorskörét). Vagy őt is le akarta előzni? Nézd meg hol van Scumacher, úgy, hogy külső íven előzte le Hamiltont, jóval nagyobb távot megtéve mint a belsőn Webber.
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Viktor77
titán
válasz TESCO-Zsömle #36239 üzenetére
Ja, azt mondjuk kifelejtettem a számításból, hogy Webber is előrébb lett volna, ha nem kell Hamilton miatt lassítania.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
kukinyo
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36250 üzenetére
Szerintem hagyjátok.
Többször bebizonyosodott hogy fingja nincs a f1-ről
Úgy sem fogja belátni hogy az ő kedvence is hibázhat.
Szemellenzős. -
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #36250 üzenetére
Nem kell minden hülye linkre ráugrani....és pláne azokat linkelgetni.
Hamilton-nak kell elgondolkodni hogy megint elcseszték a Q-ját ( mint a Singapure-i későn tankolással). Nem igen vágom miért Button után engedték (gyorsabb volt Lewis)...aki szintén lassan ment hogy legyen helye felfutni, Hamilton a sikánra utolérte Button-t. Rá pedig ráfutott Webber és MS.
Webber-t.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36277 üzenetére
a hangsúly ott van, hogy Koba már rég VB lenne benne ezt így kijelenteni nem lehet
-
ktg3
őstag
válasz TESCO-Zsömle #36277 üzenetére
ezek szerint webber nincs a 2/3-ban mert nem ő a 2. a vb pontállásban jelenleg
egyértelmű, hogy webber az alsó 1/3-adba tartozik
-
Templomegere
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #36296 üzenetére
dedúúúrvaa
-
darál0w
Jómunkásember
válasz TESCO-Zsömle #36296 üzenetére
bizzunk benne . jo szurkolast:-)
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
adman
tag
válasz TESCO-Zsömle #36399 üzenetére
Abban egyet értek a cikk írójával, hogy egy ilyen géppel már futamokkal ezelőtt zsebre kellett volna tenni a VB-címet, valamint abban, hogy Vettel számtalan versenyszituációban vallott kudarcot. Utóbbi tény. Vissza lehet nézni a felvételeket.
tavaly is ez a szöveg ment h Vettelnek már rég VB kellett volna lennie, ki lehetne valami újat is találni most azért jóval előrébb van, a pontok 86%-át elhozta...
persze nem azt mondom h nem hibázott, ill h nincsenek nála jobb pilóták, de arányaiban jóval kevesebbet hibázott mint tavaly és kevesebbet hibázott, mint pár VB pilóta -
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36399 üzenetére
Ezt könnyen ki lehet számolni, csak bepötyögöm egy excel táblába:
Ha Vettelt minden futamon az első helyre teszem, és aki előtte végzett annál korrigálom a helyezést ez alapján (1. helyett 2., 2. helyett 3., stb..), akkor:
12. futam / SPA:
VET 300
WEB 164 +175 (339)
ALO 147
BUT 135
HAM 13213. futam / MONZA:
VET 325
WEB 164 +150 (314)
ALO 162
BUT 153
HAM 144Csupa győzelemmel Monza-ban ünnepelhetett volna.
Szigorúan véve egy 2 futam (Szingapúr és Suzuka), de lényegében csak 1 (Szingapúr) + 1 pont. -
SpongyaBob
veterán
válasz TESCO-Zsömle #36456 üzenetére
A Leg-leg-leg-re gondolt bizonyára
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TESCO-Zsömle #36456 üzenetére
Gondolom a cipőkészítőre céloz.
Amúgy ott a pont nálad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Peat;)
veterán
válasz TESCO-Zsömle #36447 üzenetére
Voltak olyan előzései amikor nem volt nagy gumikülönbség, mégsem okozott gondot neki, másrészt igen keveset volt a bolyban, többek között pont e miatt, mert ha oda is került akkor rögtön áthámozta magát. Rengeteg futam volt idén ahol úgy nyerte meg a futamot hogy ott voltak a seggében (ez magyarul annyit jelent, hogy akkor épp nem a leggyorsabb autó volt az övé, különben nem hagyja hogy pár tizedre lekövessék). Időmérőkről jobb nem beszélni, a mostani hétvége is megmutatta, hogy messze többet kipréselt az autóból mint egy átlag pilóta tudna. Annyira hibátlan évet produkált hogy ha elkövetett egy darab hibát, arra már mindenki emlékszik. Szerintem ez borzasztóan szánalmas, hogy a pár hibája alapján neki állnak magyarázni mennyire pancser, miközben nincs pilóta a mezőnyben aki kevesebbet hibázott volna. És ismétlem: nem nem az autó fölénye miatt nem hibázott, mert sokszor ott voltak a közvetlen seggében. Sokkalta meggyőzőbb teljesítmény mint amit Button művelt a Hondával/Brawn-al. Én megkockáztatom hogy tavaly nagyobb előnye volt a Red Bullnak teljesítményben mint idén. Rohadt nagyot ugrott Vettel előre. Egy Alonso fan.
-
DEV_NULL
őstag
válasz TESCO-Zsömle #36486 üzenetére
ezzel nem vagy egyedül, +1
-
MODERÁTOR
válasz TESCO-Zsömle #36612 üzenetére
Vajon egy Red Bullban ülve tudna hozni az "Öreg" egy jó eredményt?
Már nagyon megnézném dobogón.20 éve a Prohardveren
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36628 üzenetére
hát ez egyértelmű. az tuti.
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #36635 üzenetére
attól még nem kéne folyamatosan lassúnak lennie
-
MPowerPH
félisten
-
VD
őstag
válasz TESCO-Zsömle #36863 üzenetére
Vagy oda kell az 1 eurost bedugni mielött kigurulnak vele a boxból. Mint a bevásárló kocsiknál, vagy a dodgemeknél.
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36885 üzenetére
Szerintem a siker már csak azért is garantált, mert végre nem a legszarabb hang és képminőségben tudjuk nézni a futamokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36887 üzenetére
Mute on-t lehet nyomni de ezt elviselni [link], mármint hogy milyen szép kis frame-et raknak rá az amúgy is k/rvanagy felbontású képre... ja és itt még ugye nem látszik a háttérben a fél stúdió, mert olyan FAIL is szokott lenni...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36892 üzenetére
Szerintem Oliverda tud ebben segíteni, én sajnos nem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36903 üzenetére
Jah, Wéber az egyetlen az összes közül, aki normálisan csinálja. Nekem pl. nagyon bejön, mikor ő kommentál a gyulám mellett, legalább kicsit emeli a színvonalat, és sok érdekes info -t oszt meg. Jah, és nem visít mint akit herélnek.
Palik-Wéber páros lenne az igazi, akkor halhatnánk új infokat a Shell fejlesztéseiről.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz TESCO-Zsömle #36905 üzenetére
Ez a Gundel-Dávid Sanyi párosítás most keményen földhöz vágott
mod: úgy hogy elképzeltem...
Dávid Sanyinál nagyobb barmot nem lehetne találni közvetítéshez szvsz.
Elhiszem hogy 30 éve "értett hozzá" de már a 90-es végén is csak ökörségeket tudott mondani, mi lenne ha engednék megszólalni most... Gundel meg vezessen Játék határok nélkül-t vagy egyéb vetélkedőket.Szvsz olyan újonc kommentátorokat kéne bedobni a mély vízbe akik bizonyítani akarnak és kellően felkészültek.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz TESCO-Zsömle #36905 üzenetére
Dávid Sándor annyi baromságot képes összehordani, hogy inkább ne.
https://www.coreinfinity.tech
-
shteer
titán
válasz TESCO-Zsömle #36942 üzenetére
wéber kb a felén nem tud ott lenni
de kár erre több szót pazarolni
..szerintem jónak tűnik
-
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
Ez nem igaz, ekkora baromságot ne mondjál már. Nem az autó megfogásán/lassításán van a hangsúly, hanem azon, hogy aszfaltozott bukótéren tudod irányítani az autód, így van lehetőség korrigálni, elkerülni a balesetet, megfékezni az autót. Míg sóderágyban csak utas vagy, ott nem tehetsz semmit.
A biztonsággal nincsenek problémák, kell is.
Csak hogy lásd: 1954 -től kezdve 1994 Imoláig 26 versenyző halt meg F1-es autó volánjánál. Ha átlagot is számítok, akkor ez évtizedenként 5 versenyző. És akkor még nem számoltam a pálya személyzetét, és a nézőket, amik száma magasabb.
94 óta nem történt a pilóták körében haláleset, pedig volt nem egy kettő nagy bukás, ütközés. Ha másért nem, akkor ezért megéri, és igenis kell nyomni, törekedni kell arra, hogy ilyen ne fordulhasson elő.
Ettől még az esős versenyek viccesek, de ez is az FIA hibája, miért kellett kiszedni a monsoon gumikat? Régen pl. Malayon ha kevés volt a sima esős abroncs, akkor felrakták azt, és köröztek tovább. Mert hiába engednék el a versenyzőket felhőszakadásban, azonnal felúszna az autó, legalábbis a jelenlegi állapotokat nézve. És miért lett eltörölve? Költségcsökkentés címen. Nekem azzal van ki a tököm. Mert a V10 éra volt az igazi, akkor még nagyobb volt a szabadság is. Most minden jót betiltanak 1 év után. pl. a dupla fedeles diffúzorok. Miért probléma az? Az F csatorna is szuper volt. De pl. a DRS az szánalmas, az F1 egyik szégyene, hogy idáig kellett süllyedni az előzésekért(kikerülések). Anno nem azért változott meg az autók formája, hogy segítse az előzéseket? Hát dehogynem. Azt semmit nem ért, de óriási pénzbe került mindenkinek erre a fejlesztési vonalra átállni, mert nulláról kellett indulni. Tehát tök értelmetlen volt ez a módosítás is.
Beszélnek itt a költségekről, meg a zöld energiáról. És akkor az éjszakai futam mit keres itt?? Vagy ott a világítást a napkollektorok által eltárolt energiával működtetik... mert kötve hiszem. Tiszta pazarlás, nagy hülyeség.
És jön a sok ócska pálya, egyik szarabb mint a másik. Bezzeg a régi helyszíneken nem volt ilyen probléma. Csak ugye azok mára nem tudják megfizetni az F1-et.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #37037 üzenetére
Azért kell aszfaltozott bukótér, mert ott tudsz korrigálni, és akár meg is tudod akadályozni az ütközést. Most őszintén, melyik fogja jobban az autót? Aszfalton 4 kerék blokkolva, és úgy csúszik a fal felé. Vagy kavicságyban szintén blokkoló kerék, de az autó pattog, nincs állandó kontaktus a kavics és a gumik között, ráadásul a gumi egyáltalán nem tapad a kavicson, ergo nem fogja úgy az autót, mint mikor az aszfalton.
Próbáld ki. Én már tapasztaltam kint a Hungaroringen fedett autóval, hogy mi a különbség. És bizony a kavicson mázlim volt, csak utas voltam. De ugye a jóval alacsonyabb sebesség miatt megúsztam. Míg aszfaltozott bukótéren ugyan akkora sebességnél tudtam korrigálni, és visszajönni. (És nem is egyszer jártam meg egyiket sem, rohadt hideg gumik. ) Mikor kimész egyenesen, mert benézel egy kanyart melyiken állsz meg előbb? Az aszfalton, ahol végig tudsz satuzni, vagy a kavicson, ahol csak végigpattogsz?"Az Aero-csomag lényege az volt, hogy előzés szempontjából kedvezőbbé tegyék az autókról lelépő légáramlatokat."
És ez sikerült? A nagy pikulát sikerült. Csak a pénz ment rá. Mennyi volt a V10-es motorok fejlesztése? Mennyi lesz most a V6 Turbo -ké? Hopp, ezeket a költségeket senki nem számolja, milyen érdekes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37035 üzenetére
"~5MW-ot fogyaszt a világítás óránként..."
csak megjegyzem, mert meglehetősen gyakori hiba: A Watt, MW - teljesítménymennyiség, amit nincs értelme időegységenkénti - óránkénti értékre vetíteni. Ez olyan, mintha a X motor 700Le-t adna le percenként - értelmetlen, mi?Utánam a kondenzcsik!
-
JColee
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37045 üzenetére
Nowhereman-nek igaza van. Teljesítmény időegység alatt elfogyasztott energia. Nincs értelme annak, amit írsz.
-
mephi666
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #37045 üzenetére
csak megjegyezném, hogy az 5MWh=5MegaWatt óránként... ugyanúgy, ahogy a 300km/h, 300km óránként
ui: és érdemes ránézni egy villanyszámlára... ott kWh-ban van megadva a fogyasztás... hogy lehetne másképp egyszerűbben megadni? miért ne lenne értelme teljesítménymennyiséget időegységre megadni?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #37048 üzenetére
de... nem is kimondottan csak neked szántam... furán jött le az egész: az 5MWh -> 5MW óránként... és a 300km/h meg 300km óránként... ilyen önmagyarázásnak tűnt már korábban is... alap dolog fizikában időegységre vetíteni sebességet/teljesítményt/stb-t (pedig buktam anno párszor belőle fősulin )
annak a mondatnak nem volt inkább értelme, hogy teljesítményt hülyeség időegységre vetíteni... de ezt kifejtettem
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
JColee
őstag
-
D.Orion
veterán
válasz TESCO-Zsömle #37062 üzenetére
6 világbajnokkal, és ezek közül relatíve kettő csapat között dőlne el a vb.
-
MPowerPH
félisten
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #37133 üzenetére
de most köss belém... hallod... szerinted én azt hiszem hogy Pripyat meg Csernobil Lengyelországban van?!?!?! Csak megemlítettem ... eh.
-
bubuka71
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #37145 üzenetére
Hatalmas erő lehetett . Amikor Massat találta el a rugó , ott nem semmit védett védett a sisak . Egy utcai sisaknál letépte volna a fél fejét . Újabban ráadásul mindíg bajnokok halnak meg .
-
attisx
addikt
válasz TESCO-Zsömle #37168 üzenetére
igaz.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
MPowerPH
félisten
-
mephi666
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #37215 üzenetére
amúgy is túl unalmasak a futamok, itt már lehet majd próbálkozni felülről való előzéssel is ...majd engedélyeznek körönként 1-1 teljes szárnyállítást, hogy leszórítóerő helyett felhajtóerő legyen és kész is
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
darál0w
Jómunkásember
válasz TESCO-Zsömle #37220 üzenetére
a hátso szárnyba kapaszkodva természetesen
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37223 üzenetére
Kérj meg valakit, hogy random kapcsolja rád a villanyt miközben tudod hol a vége. Utána nyilatkozz.
¯\_(ツ)_/¯
-
mephi666
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #37225 üzenetére
"ülve h*gyozol? b*zievagy?"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Robi BALBOA
őstag
válasz TESCO-Zsömle #37258 üzenetére
Annyira flexibilis, hogy menetközben le is szakad!
Amúgy ez hogyan ment át a teszteken?Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #37283 üzenetére
Az első pár órában folyamatosan egyenletesen ment be 200 szavazat percenként, míg a tegnap a vége felé ha ide-oda váltogattál két ruha között, akkor másodpercenként 1.
Mondjuk az 500-3000 közötti szavazat, egy MO-nál sokkal népesebb ország(ok)ból legalább ugyanilyen fura. Szóval akárhogy is nézzük, valami nem stimmelt. -
AMD Power
titán
válasz TESCO-Zsömle #37316 üzenetére
Kivagyok azt ilyen dumáktól...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Aktív témák
- Politika
- Spórolós topik
- Apple notebookok
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Parfüm topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs