- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- C# programozás
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Hátsó szárnyat leszámítva szerintem szép lett az autó Első szárny különösen tetszik, és a visszapillantós megoldás is. Csak gyors is legyen!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
D@ni88: 18.000-es rpm limit miatt gondolom nem kell annyi levegő
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"When Massa returns to the box the mechanics first have to wait a little before they can touch the car... "
Forrás: AtlasF1
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ahogy egyre többet nézegetem, annál jobban undorodom ettől az autótól
Főleg, ha a 2007/2008-as modellhez hasonlítom..Na ezért nem fogom megvenni a teleobit (IS 100-400 L), hogy egy ilyen korcsot fotózzak (pedig ez volt a terv)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #33489 üzenetére
Ebben a hónapban mennek még Portimao-ba, februárban Bahrain-be, Melbourne előtt pedig Barcelona-ba tesztelni. Jól értem, hogy végig csak 1 autóval?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kicsit off, de szerintem belefér: Palik összetett 10. helyen áll a mai nap után a Dakaron!
Hatalmas eredmény!!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #33518 üzenetére
A képeket elnézve Massaé a 3-as, Kimé a 4-es rajtszám.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ferrari vs. Toyota felülnézetből
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jól néz ki az új festésű Glock bukó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
"Szerintem nagymértékben testreszabható az autó, de az új szabályok miatt kissé nehezebb a súlya. A versenyzők súlyától függ, hogy mennyit tudunk változtatni, de ha én dönthetek, akkor mindenképpen a túlkormányzottságot részesítem előnyben az alulkormányzottsággal szemben"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
pffff
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Állítólag délben jönnek az első képek, nyugi!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33560 üzenetére
Hogy tetszik az új autó? Így oldalról elég ratyinak tűnik nem?
kipufogó elég érdekes
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33562 üzenetére
LOL ez a kép
Na mondjátok, hogy szééép!mod: oldalról
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ferrarinak van eddig a földhöz leközelebb az orra (nem a végét, hanem az első tengely fölötti és az első szárny közötti részt nézem).
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dragbajnok #33592 üzenetére
Ideje volt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz wildrain #33595 üzenetére
Durva, hogy mekkora különbség van a 2 autó között. Első felfüggesztés, hátsó szány, az általad is említett E és kipufogó közötti motorburkolat horpadása / domborodása.
Remélem, hogy nem csak a képeken látszik úgy, hogy alacsonyabban van a súlypontunk
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33614 üzenetére
Minden igaz amit leírtál, de még ez a leghasználhatóbb kép Persze nem lenne rossz tudni, hogy nagylátóval - közelről, vagy telével - távolról készültek a képek. Előbbi ugye meglehetősen torzít. De ezek ellenére szerintem nagyjából összehasonlítható a két kép
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33623 üzenetére
Ferrariról mit gondolsz?
Seccel veri a mezőnyt, vagy bukta bele a középmezőnybe szvszmod: jujj, de banyás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33630 üzenetére
Furcsa, hogy a Toyotának mennyire "le van törve" az orra
mod: az is érdekes, hogy a McLarennek mennyivel hátrébb kezdődik a pilóta feje fölött lévő airbox
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33654 üzenetére
Úgy legyen
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33656 üzenetére
"TS says oil leaks and other problems(sportti.com reported hydraulics) shadowed McLarens testing and they only managed to do 15 laps. Once Pedro had to pull over to the side of the track."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dangerzone #33662 üzenetére
Nekem, amióta nézem az F1-et, nincsen semmi bajom vele. Ha megvalósulna mindaz, amit leírtál (egyenmotor, egyenkasztni), valszeg nem nézném többet. Ez csapatsport is. Miért baj az, ha elhúz 2 csapat és az utolsó futam utolsó körének utolsó kanyarjáig harcban vannak egymással? Azt meg lassan el lehet felejteni, hogy F1-ben sűrűn fognak előzni.. ettől függetlenül lehet izgalmas a futam/vb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dangerzone #33669 üzenetére
"Előttem említették már a 98-as szezont. Az vicc volt. A verseny egyetlen kérdése az volt, hogy Sumin kívül lesz-e még valaki 1 körön belül a mercikhez képest."
Ez azért kissé túlzás Első 2 futamon oké, de utána szépen fejlesztette fel magát Ferrari (Goodyear), és ha jól emlékszem Magny-Coursban már kettős Ferrari győzelem is volt. Csak pech, hogy nem Schumi lett vb az utolsó futamon (pole-ból fulladó motor rajtnál ugyebár...).
2002/2004 volt egyedül nyomasztóan vörös (már akinek ), többi évben fingatták egymást rendesen.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #33675 üzenetére
"A szabálymódosításokkal 50%-kall csökkent a leszorító erő"
Nem sok ez az 50%? Ha tényleg 80%-ban járnak kb. a tavalyi aerohoz képest, akkor az nagyon szép teljesítmény, mert a slick gumi már önmagában is hoz szerintem 1,5-2 mp-et pályától függően.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dangerzone #33679 üzenetére
Én biztosan nem néznék Nascart.. látványos karambolokat akarsz, akkor nézz roncsderbit. Az F1 nem erről szól
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha tényleg a Total lesz az Renault egyik főszponzora, akkor sanszosak a piros szárnyak (legalábbis e szerint)
Oliverda: még így is elég jól néz ki az autó
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Formula-1
- Futás, futópályák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Diablo IV
- Renault, Dacia topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen