- Ha pornót néztél a neten, most megszívtad
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI kábel TV
- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz volvoguy #46681 üzenetére
Ahogy ReFleXx is írta, az Mk4-ben már a kimondottan megbízható PSA HDi variánsok vannak (2.0 és 2.2), ezek elég jó konstrukciók. Inkább a Power Shift névre hallgató automata váltókat érdemes kerülni, de kézivel vagy az Aisinnal, elég jó vétel lehet mind a 2.0, mind pedig a 2.2 TDCi.
#46684troll81
Még a nem gyári ST vagy RS-eknél sem igazán szokták a hátsókat növelni. Viszont elől annál inkább.
Persze hátrányod nem származhat belőle, na meg sosem baj ha a fék nagyobb mint a gyári, egyébként én is feltenném ha nem túl idegörlő az átalakítás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen