- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WD My Cloud NAS
- Microsoft Excel topic
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Family Link
- DIGI műholdas TV
- Hálózati / IP kamera
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6351 üzenetére
Nem teljesen. Öt litert termelne vissza a plusz 10 mentális lóerő mellett.
-
Real_Necro
veterán
Kaptam egy arajanlatot. Castrol 5w-30-al, szurokkel, uzemanyagszurovel es munkaidovel ~45eFt.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #6353 üzenetére
Nem tűnik eszeveszett összegnek.
-
nagyúr
Bármelyik shell kúton, ahol van 95-ös v power nitró. Vagy mi a neve. Nem a 100-as oktánú, hanem csak 95-ös.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #6334 üzenetére
Én Castrolt használok évek óta magnatec 5w30 nem himi humi boltból kell venni és akkor kicsi az esélye, hogy hamisba fuss, de ez amúgy fent áll a többi nevesebb olajgyártó esetén is. Go szűrő nálam mann és harmincezer km után cserélem az olajat meg 15.
Üzemanyag: Valóban jobb a prémium, de a felárat nem éri meg néha kap egy teli tankot, de állt simát szoktam én is. Ja és igen battáról veszi mindenki csak a nyugati kutak kapják svehátról logisztikai szempontok végett.
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #6353 üzenetére
Feltűnően olcsó, ugye nem valami gagyi gázolajszűrővel számolták? Ne engedd, hogy vacakot rakjanak bele!
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6357 üzenetére
Neztem az alkatresz arakat zsu-nal. Kb 26-28eFt. Ha munkadijat is nezek, az a 45 nem keves, es vegyuk hozza, hogy ok valoszinuleg olcsobban szerzik be, persze a haszon az ovek. Egyebkent ez nem garazs ceg, nekem meg itt Maglodon helyben van.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #6358 üzenetére
Mondjuk most, hogy mondod, nekem a hátsó féktárcsák cseréjével és a rendszámvilágítás javításával együtt volt ~60 rugó, szóval reális a 45. Cserébe nekem nem volt a gázolajszűrő cserélve, mert azt nemrég cserélték.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
zack
nagyúr
válasz Real_Necro #6342 üzenetére
100%.
A sima 95 Százhalombattáról jön, minden kútra.
Az adalékoltak nem minden esetben. OMV MM az osztrákoktól...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
95-ös adalékoltat használok minden esetben. A 100-as felesleges, egy 95-re optimalizált motor nem profitál semmit a magasabb oktánszámból.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Real_Necro
veterán
válasz Goose-T #6360 üzenetére
Féktárcsák és betétek nálam tavaly voltak cserélve, szóval már úgy vettem az autót.
Azért ma még rákérdezek, milyen márkájú szűrőket tennének bele. Tegnap csak az olajat kérdeztem.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
nagyúr
válasz radi8tor #6365 üzenetére
Azt honnan lehet tudni,hogy az adott Ford vezérlője tudja-e milyen benzint kapott?Valami lista,vagy gyártási évtől,stb.
Nekem ugye FFV van,ami bioetanolra is fel van készítve gyárilag,de rég nem használtunk ilyet bele-már meg nem is fogunk.Viszont mindig prémium benzint tankolok és én érzem,hallom a kocsin a különbséget. -
kcsa
veterán
válasz Mikulásbá #6366 üzenetére
A FFV-ben van egy érzékelő, ami az üzemanyag etanol tartalmát méri (gondolom valamilyen elektromos vezetőképesség vagy valami hasonló 1 darab paraméter vizsgálatával, elvégre nem cipelhet komplett üzemanyaglabort magával az autó), és a kapott eredmény alapján változtat üzemállapotot (befecskendezés ideje és mennyisége, gyújtás, stb.).
Reálisan nézve nem igazán lehet érezhető különbség szabványos üzemanyag és üzemanyag között, ebben a témában pár éve az OMV nagyon kommunikatív volt, újságírókat vittek csapatostul Schwechatba, több cikkben is azt nyilatkozták hogy ők maguk sem hisznek a (standard) üzemanyagok közötti különbségben - pedig a marketing ugye nem ezt kívánná
-
kcsa
veterán
válasz Mikulásbá #6368 üzenetére
Az már más tészta, a más anyagból készült cső nyilván nem befolyásolja a működést.
A vezérlést biztosan nem befolyásolja, tudomásom szerint nagyobb hozamú befecskendező és más gyújtásparaméterek tartoznak még az etanolos üzemhez. De ettől sem a kompressziód nem lesz magasabb, sem a teljesítmény. Konkrétan etanolos üzemben alacsonyabb teljesítmény mérhető.
szerk.: etanol egyébként nem maró hatású, az a metanol lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
üdv
két kérdés:
Akarok venni új tompított és távolsági fényszóró párost.
Jelenleg ilyenek vannak benne:milyenekre illik cserélni ? fater valami egypólusút magyarázott a képek láttán.
kérdés2:
ha feltekerem a fűtőventit 3-as, vagy 4-es fokozatra olyan kerregő hangot ad,mintha valami fém hozzáérne fémhez. Ez mitől lehet ? /nem releváns a hideg/meleg levegő fújatása / Azonban nem érezni semmilyen égett,vagy bármi más szagot..Ford Fiesta 1998-as, 1,3-as, 3 ajtó .
[link][ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
aginor
veterán
válasz Real_Necro #6351 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű.
Mivel az üzemanyag rendszer nem tudja, hogy mást kapott, így ugyanazt a befecskendezést használja, tehát erről az oldalról csökkenés nem várható azonos fordulaton. Ugyanakkor az üzemagyag tüzelőértéke magasabb, így ugyanazon sebességhez elvileg alacsonyabb fordulaton tudod tartani a motort (bár itt már a keverékarány is a képbe jön), de ez sem olyan egyszerű, mert ha az optimális fordulatszám tartományból kiesel, akkor romlik a fajlagos hatékonyság és lehet a motorbak sem tesz jót hosszútávon.
Én abban látom az esetleges előnyét, hogy ugyanolyan körülmények között az autó kicsit jobban megy, jobban gyorsul, plusz jobban érzed tőle magad (placebo). Viszont a fogyasztás szinte biztosan növekedni fog, mert ha jobban megy, akkor szeretnéd is, hogy jobban menjen, tehát jobban fogod nyomni neki, de ez nem baj.radi8tor: jól adalékolva bizony érezheti, még ha nem is biztos, hogy a magasabb oktánszámból ered a plusz.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Mi5u
tag
Prémium üzemanyagok vs. technika
"A százoktános marketingbenzin megítéléséhez azonban fontos tudni, hogy a szabályozás kizárólag a későbbi előgyújtások irányában működik. A 98-as benzinhez tervezett motor vezérlője tehát fel sem tételezi, hogy annál jobb kerülhet a hengerekbe, és nem fog még korábbi, amúgy a százoktános benzin számára optimális előgyújtásokkal kísérletezni."
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
Az az igazság, hogy nincsen szükségem a "jobban megy"-re. 2.0 dízel 163 lóval... Napi ingázásra meg pár hetente hosszabb útra lett vásárolva. Amennyit tud, az nekem már sok is olykor, szóval számomra elegendő a jelenlegi tartalék.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Richard!
addikt
Sőt a 100-astól még a fogyasztásom is magasabb volt a Focus-nál is (1.6 benzin), és most az A4-nél is (2.4 V6 benzin).
Vagy ezt csak én érzékeltem?Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Goose-T
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz Richard! #6377 üzenetére
racsingbenzin, jobban nyomtad tudat alatt
a személyes véleményem az, hogy nincs varázslat, egy tukkó mk1 szívóbenzin fókának tök mindegy mit raksz bele 95 felett mert "nem tudja olvasni". hiába öntesz bele satólafittyet boroskólát csinál abból is.
az ilyen jobban megyen meg halkabban tüktüköl szerintem placebó. ahogy az írás is írja, lefelé van romlás, ha tényleg valami kannásat tankolsz bele, de egy rendes szabvány 95-ről felfelé csak a swagfaktor.
nem értek hozzá, véleményem van.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Nekem megmondom mikor jár finomabban a motor: ha tele van a tank. Okát nem tudom, lehet placebo ez is, de mintha olyankor selymesebb lenne.. Mindig sima 95-öt tankolok az OMV-nél, havonta 2-3x tankolom tele akkor, amikor már jelez, hogy kell neki.
MM 95-el nem vettem észre változást, nyáron párszor egymás után azt raktam bele, de semmi (1.6 benzin, 74 kW)."Less but better" - Dieter Rams
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #6376 üzenetére
hiddel, majd nemsoka nem fogod olyan soknak erezni azt a 163 lovat
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
attila199207
tag
Sziasztok,
Mai nap megnéztem 5db kiszemelt autót, elég lesújtó az eredmény. Kezdem feladni hogy 600 körül találok normális benzines focust/mondeot.
Kedvencem, állok a kocsi mögött nepper beindítja füstöl is de azonnal le áll, újra indítja megint leáll, azt mondja biztos üres a tank, picit oldalra megyek jelző szerint félig van.
A másiknak 186 ezer volt az órájában, a gond hogy már látszatra is többnek tűnt, lekérdeztem az adatokat tavaly volt benne 340 ezer. De azért adtam neki egy esélyt, hátha alkudni lehet mert ugye "állapotot veszünk"
hátsó elektromos ablak nem megy, "klímát csak tölteni kell" elöl valami kopog. ülés cigivel kiégetve több helyen persze a képen ez se látszott.
Szóval ez a nap is elment kocsi meg nem lett.
Holnap megyek kipróbálok egy V6 mondeot képek alapján ígéretesnek tűnik aztán meglátjuk..... -
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #6385 üzenetére
Majd ha a gyerkoc felcseperedik.
Ma reggel probalgattam mennyire stabil jeges uton. Olyan mint egy naaagy baaaaalna.
Szerk:
Anno vezettem ceges 3as bitang benzines bomost. Elvezet volt, de nem tetszett, hogy sokat allt a fogyasztas mutatoja 20 literen.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
nagyúr
válasz radi8tor #6371 üzenetére
Pedig könnyű észrevenni a különbséget.
Én észrevettem az avia 95 és v-power nitro 95-nél a különbséget... Pedig nem kellett vele 100 km-et megtennem, mert elég volt 100 km is.
Más:
A jobb oldali lámpabúrám belűről párás. Ezt hogyan tudnám orvosolni?
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bull84ghia
őstag
válasz Sub-ZeRo #6393 üzenetére
Bemész egy cipő boltban és kérsz olyan kis zacskót amit a dobozokba szoktak rakni. Ez felszívja a nedvességet, apró gyólyók. Majd amikor jobb idő van ki szeded a lámpát és megnézed nincs-e repedés, jól zár a hátsó fedél.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
ReFleXx
addikt
válasz bull84ghia #6394 üzenetére
en ugy tudom ezeken van 1 lyuk ahol szellozik a lampa, elvileg van rajta egy gumi pipa is.
ha a fenyszorot hasznalva nem megy ki a para, akkor a szellozo luk el lehet tomodve.[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Dorien
veterán
válasz xEon1337 #6384 üzenetére
Nem placebo, szerintem olyankor más lehet a keverékképzés, mint amikor 1/4 alatt van a tank. Előző autómnál ez menetteljesítményben is érezhető volt, jelentősen jobban gyorsult 1/4 tank alatt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Fotók, videók mobillal
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter