- Mobilinternet
- Hálózati / IP kamera
- Linux - haladóknak
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Milyen program, ami...?
- Bittorrent topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz (Bundás) #46600 üzenetére
1.6 elég szerintem. Bár, ha nem venném az utazgatást, akkor tuti elektromos kis cirkálót vennék ide.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz gabor9991 #46608 üzenetére
Abban nem, de ha lenne rá pánzem, (most magamról beszélek) akkor tuti dacia full elektromost vennék.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
(Bundás)
addikt
válasz gabor9991 #46601 üzenetére
Mert felfognak menni a dízel árak később?
Jelenleg 3 kiszemelt van a környékről:
2009/4 90LE ambi dízel 1.7 millió (elv 218e km)
2009/11 101LE fresh benya 1.9 millió(elv 155e km)
2011/5 116LE trend plus 2 millió (332e km)Első kettő kereskedő, szóval nincs rendszám, elv külföldi. Utolsó már ugye kettős és dpf, viszont újabb és felszereltebb, +paci, állítólag szervízkönyves, 2015 óta magyarban.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #46610 üzenetére
arról még a tulajok is azt írják, hogy akkor vegyed ha semmit nem akarsz az autózástól azon kívül hogy helyben elmész a-ból b-be és könnyen parkolsz, és ráérsz otthon éjszakánként tölteni...
ami egyébként tök jó és masszívan hiánypótló kategória (az emberek nagyon nagy százaléka nem is akar többet egy autótól) csak ehhez képest meg nem elég olcsó
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz (Bundás) #46611 üzenetére
Nem tudom emelkedik-e még a dizelek ára, szerintem a nagy félelem ezekkel kapcsolatban már elmúlt, aki sokat autózik az úgyis dizellel jár.
11-13 évesen eléggé jó áron vannak ezek hirdetve, a bevallott 332 ezres futás tiszteletre méltó ennyiért
Azért írtam hogy szerintem a dizellel jobban járnál hosszú távon gondolkodva, mert simán kevesebbet fogyaszt 2 literrel mint a benzines ez évi 15 ezres futás esetén mai üzemanyagárak mellett évi 180ezer különbség.
Persze a karbantartás is drágább, de 4-5 év alatt nem tudsz ennyivel többet rákölteni, ha ilyen 2M körüli autóban gondolkozol. -
-
molnarpeter
nagyúr
Már megy, csak a forint tartja az iramot és még jobban gyengül. USA-ban vannak már csomóan, akiknek magasabb a hitel tartozásuk, mint amennyiért most besétálva egy kereskedésben meg tudna venni újonnan az adott autót, annyival drágábban lehetett csak venni, mikor hiány volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz (Bundás) #46611 üzenetére
Mk2.5-ből venném amelyik jobb állapotú, a 90 lovas dízel simán jó erre a használatra. Ha hajlandó vagy sokat költeni fenntartásra baj esetén, akkor vedd a mk3-at, egy darabig elviseli az is a rövidebb utakat, csak az évek alatt várhatóan több nyűgje lesz - nem csőd egy DPF tisztítás, de azért nullánál ‘a hasában összeg, meg ha eddig nem volt cserélve, kellhet valamikor egy szett porlasztó, az sem két fillér.
-
gabor9991
őstag
Pedig bizonyos típusok biztosan mennek lefelé, múltkor is írtam a Zoe-t példaként, tavaly 5.5-alatt nem volt eladó, most meg 4 alatt van jónéhány, de pár napja 3.5-ért is volt egy eladó, annyiért természetesen azonnal elkelt.
Inkább azt gondolom hogy akiknek benne áll a pénze nem akarják elbukni, bíznak benne hogy megfordulhat a trend, de elég megnézni a hahu-t elég sok új autót hirdetnek készleten lévőként akciós áron
A kovid utóhatást és a csiphiányt szerintem eddig lehetett eladni, egyszerűen nincs kereslet a 12M-es focusra a 15M-es Octaviára és a 20-30M-s villanyos bármire. -
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #46624 üzenetére
Autót szeretnék venni. Sajnos nem tapasztalom az áresést. Legalábbis abban az árkategóriában ahol én keresgélek.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
gabor9991
őstag
válasz molnarpeter #46625 üzenetére
Dpf tisztítás Pesten mk3 focusnál 35 ezer ha kiszerelve odaviszed a műhelybe Porlasztó bevizsgálás 6k/db., múlt heti tapasztalat.
-
Sys85
veterán
válasz gabor9991 #46630 üzenetére
Ha ki lehet tisztítani.Azért lehet neten találni nagyon sok példát arra,hogy egy városi dpf annyira eltömődhet,hogy a tisztítás is esélytelen,sőt egy bizonyos fokú eltömődés esetén a sokszor megszakadt és újraindult regen próbálkozások miatt akár szét is éghet a dpf belseje.Akkor viszont nem filléres tétel még a dpfexpertes felújítás sem,egy zsír új dpf meg pláne nem.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #46628 üzenetére
Persze. Mondtam is a feleségemnek, ha lesz két egyforma állapotú autó, és az egyikben 2.0 míg a másikban 2.2-es motor lesz ... akkor tuti a 2.2-es lesz a jobb.
troll81: Persze az a cél. A most eladott 1,6-s tdci-ben is 6-os váltó volt.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Ismét kérdésem lenne hozzátok. 2019-es Focus kombi. Pár napja a tetőben lévő két belső lámpa közül az egyik égve marad ajtóbezárás/elindulás után. Nem kapcsolgattam ezt mióta megvan a kocsi. A kapcsoló full vízszint állapotban van.
Eddig mindig elaludt a két lámpa amint gyújtást adtam...
Esetleg van ötlete valakinek mi lehet? Ha valamelyik irányba billentem a kapcsolót, majd vissza vízszintbe, akkor elalszik.
-
darvinya
titán
-
-
-
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, nektek mi a tapasztalatotok adaptív tempomat (ACC) és eső kombinációjára? Nem régóta van meg a 2019-es Ford Galaxy-m, de azt vettem észre, hogy nagyon könnyedén kikapcsolja az ACC-t használat közben és nem engedi többet használni, merthogy "sensor is blocked". Elvileg a szélvédőn a tükör előtt van a szenzor. Akkor is csinálta, ha kicsit koszos lett, és akkor is ezt csinálja, ha esik az eső, akár csak kicsit.
És mindeközben a Lane assist meg tökéletesen működik és azt engedi...
És most nem ilyen durva viharról beszélek, hanem enyhe esőről. Ez engem eléggé zavar, a radarnak ilyenkor még tökéletesen kellene működnie. A korábbi Passat-om soha semmilyen esőben nem szart be és mindig tökéletesen működött a radarja. (Azt értem, hogy az ajánlások szerint rossz időjárási viszonyok között biztonságosabb nem használni az ACC-t, de most ettől tekintsünk el, amúgy is enyhébb esetről beszélek.)
Ez ilyen Ford sajátosság vagy egyedileg van gebasz? Ha utóbbi, mit lehet tenni?
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz cappa72 #46642 üzenetére
Az új autókról nem is beszélve. Igaz nem ma volt, de 2017-ben 1.6-os (akkori alapmotor) közepesen jól felszerelt Focus-ra 5 millió alatti árajánlatot kaptam. Most a legolcsóbb új Focus 9.76 millió a honlap szerint. Bár emlékeim szerint a Ford szeret túlozni a weboldalon, majd a kereskedésben bőven szűkebben fog a ceruza. Ennek ellenére nem hinném, hogy a weboldal 9.76 millió ft-os akciós ára helyett elhozható mondjuk 8 millióért.
Én akkor 17-ben 5.7 millióért vettem az új Civic-et...a tizedik generációt. Most meg sem merem nézni mennyi lehet.
Ha már itt tartunk, szerintetek 2019-es kombi Focus, 1.0 Ecoboost Business mennyit érhet reálisan? Majd 180 ezer km, 2025/3.hóig érvényes műszaki. Sérülésmentes.
[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz cappa72 #46642 üzenetére
Hát az a baj, hogy nehéz megmondani most, mi a reális szvsz. Persze, ha a múltbeli árakból indulunk ki, akkor igen.
De azóta volt egy covid, lezárásokkal, háború és most meg az infláció is. Nem tudom, hogy mondjuk Németországban mennyit drágultak az autók, de feltételezem, hogy nem akkorát (százalékosan), mint itthon.
Meg lehet nézni, hogy mennyi minden olcsóbb külföldön, mint itthon, pedig kint a többszörösét keresik bérben. Ma már tulajdonképpen Magyarországról járnak át Szlovákiába bevásárolni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen