Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Boost3er #39033 üzenetére

    Motor is, váltó is, USA import meg a ráadás. Ha nem tempomattal papás pálya használat lenne, lovakat használva nem bírja szvsz. Cégnél volt egy ilyen, 120k környékén vittem ügyfélnek motorcsere után, második vagy harmadik turbó volt már rajta, és a váltón is kicsit éreztem, hogy az egyik kuplung nem olyan finoman kapcsol már. A tengerentúli mivolta miatt műszakin bármikor mondhatják, hogy összes lámpa csere, jellemzően abból nem raknak be E jeleset, marad a DOT, mondjuk a fényszóró az nem vakít. Alvázszám alapján meg kéne nézni, lehet sérült volt, kérdés ennek a mértéke. Megfelelő áron, megfelelő múlttal, megfelelő ismeretekkel és ismerősökkel be merném vállalni azért, csak több törődést igényel, ezt kéne tükrözze a vételár. Ha megbízható mk5 automata benzines kell, akkor nézz hibridet :) Fusion volt plug-in hibrid, az is jó cucc szvsz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák