- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #38295 üzenetére
gyári 163-ra kétlem, az más motor, más porlasztók, euro 5 , stb...
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Dißnäëß
veterán
válasz radi8tor #38291 üzenetére
Én közvetlen COVID előtt intéztem az enyém behozatalát (SBE-xxx), ha mondjuk márciust tekintjük az "eszmélésnek", hogy ú, covid van, home office kéne és maszk stb.. akkor január vége körül. Kinti műszaki még érvényes volt rajta, okmányokat meg Budaörsön intéztem, ott volt gyorsan üres ablak , 1 hét alatt megvolt minden.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz subaruwrc #38281 üzenetére
A Focus-ST és 2.5-ös S-Max-ok dupla kipuffjánál nincs horrorabb, gyári gyáriban, utángyártott meg nulla, fullzéró. Akinek ilyenje van, középdobtól/kat-tól hátrafele csövestül mindenestül tankoljon be vele, ha teheti. Itt-ott eBay-en még van talán (új).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
-
zzola
félisten
válasz molnarpeter #38298 üzenetére
-
dssport
tag
válasz Dißnäëß #38307 üzenetére
Privát szervizekkel többek között az alkatrészek terén van probléma. Gondolok itt arra, hogy lassan sehova sem vihetsz semmit (totál megértem), viszont ezzel párhuzamosan Unix/Bárdi meseszámokon számlázzák az alkatrészeket. Azok a meseszámok nem erre lettek kitalálva, hanem arra, hogy mindenki tudjon kedvezményt adni és kapni. Szerintem el kell telni egy kis időnek, mire ez letisztul azzal, hogy az alkatrész forgalmazók beavatkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
válasz dssport #38312 üzenetére
Értelek.
Amit én tapasztalok, az a márkaszerviz javára billenti a mérleget:
- autó tiszta és ép marad, fóliázzák, körbefotózzák, stb. Nem marad ott egy fekete ujj nyoma a világos A oszlop borításon mondjuk.. (amire előző autómnál egy privátnál anyáztam kettőt, hogy hogy fogom én azt abból a szövetszerű bolyhos valamiből kiszedni)
- ütemezés lehetősége: drága (de pontos) diagnosztika, és utána megbeszélni, mikor viszem vissza javíttatni, mely hibákat akarom, az mennyi idő lesz, látja az ember, mikorra kapják ők is meg az alkatrészt, stb.
- ütemezve, erősen rohanós napok mellett is sikerült megoldani, hogy reggel leadtam (ha nincsenek nyitva, 7/24-es portának leadom a kulcsot forgalmit), délután hívtak, hogy kész a paripa, elhoztam, és nagy vigyor, hogy minden klassz, nem pedig megoldottak 4 hibát és adtak vele 1 újat, mint ezelőtt..
- szervizes a kocsi átvételekor kérdezte, hogy kérem-e a kapcsolási rajzot, amin látszik, mit csináltak, mi volt cserélve, kérem-e a kerékösszetartásról és futóműről a mérési eredményeket, hát én csak ott álltam elhűlve, pláne, hogy minimált konyítok az áramhoz, wow, ez így azért fasza
- pénztárban bankkártya csippan, én nem vagyok nagy lókupec, nem szeretek a "mennyi jattot adjak?"-on töprengeni, itt meg azt fizetem, ami a papíron van
Biztosan vannak durva hibák, amit privátnál javíttatni nem olyan durva összeg, mint márkaszervízben, de ez csak maga a javítás. És amikor a privát ceruzája is kurvakeményen fog, és úgy hozod el az autót, hogy lököscsere után valami "elfelejtődött visszadugni", vagy a benzinmutató random le-le esik a normál szintről nullára, aztán vissza, és ezt így eljátszogatja elég gyakran, az azért tudja b* az ember agyát, úgy, hogy n+1 márkatárs által ajánlotthoz vitted.
Szóval összességében árban szerintem kisebb lett a difi márkaszerviz és privát szaki között, és nekem megéri a szerviz felárat az, hogy nem csak a javítás történik meg, hanem a körítés, minden egyéb tisztasági- és humán faktor magasan veri a privátot. Erre viszont tény és elismerem, nincs mindenkinek igénye. (Melós, eleve koszos autó, elég ha csak megy, mittomén)..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
#27070592
törölt tag
válasz Balcsix #38314 üzenetére
Én az öntelt, mindenbe alanyi jogon belepofázni akaró szomszédomat cserélem örökzöld élősövényre. Fúrt kutat beszámítok.
Basszus, miket lehet találni brit használtautó-telepeken.. Négy évig állt ez a mk1 RS, szép projekt rendbe tenni. Egy ilyet szivesen összefésülnék a Focusommal. Motor, váltó, óracsoport, recaro ülések, 18-as felnik..
Sleeper, vonóhoroggal. -
#31600896
törölt tag
-
zzola
félisten
Srácok ez a jó felni méret Mondeohoz (2008, kombi)?
6.5x16" 5x108 63.4 ET50A téli abroncsokat az acélra szereltetném, nyárit még vennem kell felnivel együtt.
Köszönöm!
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok!
Autópályán haladtam és egy közepesen erős pukkanó hangot hallottam a műszerfal felől. Az autón nem éreztem semmi, hibát jelző lámpa nem gyulladt ki, még kb 15 km-t tettem meg, nem éreztem hogy gyengébb lenne az autó. Mire lehet ilyenkor gyanakodni? Lehet csak a hangszóró pukkant egyet (olvastam már itt ilyet)?
Focus MK3,5 2015 1.6 TDCI 95hpElőre is köszi!
-
-
sparta2
tag
válasz Dißnäëß #38317 üzenetére
Öröm ilyen tapasztalatról olvasni! Három éve voltam náluk egy probléma miatt, próbaútra mentek vele (15 km), de nem jutottak semmire. Az ember olajsáros lábbal, ruhával ült be és az ajtókárpitot meg a pedálok környékét elintézték rendesen. Sajnos az Üllői úti szervizről is tudnék mesélni bőven negatív értelemben. Kezet foghatnak a Hajó utcai Ivaniccsal.
-
dssport
tag
válasz Dißnäëß #38317 üzenetére
Nem reagálok külön minden bekezdésre, mert teljesen egyetértek veled. Sajnos az én falumban (Győr) nem működik ennyire jól a márkaszerviz, pedig a 10+ éves autómat is oda vinném mindenre. Vásárláskor vezérlés + összes szűrős első mókára oda vittem, előzetes árajánlat alapján megbeszéltünk mindent és rendben is ment a dolog (kivéve azt, hogy nem számítottam rá, hogy ebbe a régi motorba 5w20 kerülhet 5w30 helyett).
Második körben kérdeztem, hogy vihetek-e saját olajat? - Nem - Erre mondjuk számítottam. Csak vagyok olyan kocka, hogy nekem nem felel meg, hogy egyszer ilyen, másszor olyan gyártmányú olaj kerül az autóba... ((Helyi Fiatnál pl. ez működik))
Futómű beállításra van lehetőség? - Nincs - F@sza 1, mehetek oda ahova nem akartam... (jut eszembe tud valaki jó futóművest Győr környékén?)
Hátsó dobfék ellenőrzés/tisztítás? - Mennyibe kerül? Nem tudják olyat nem szoktak. Ha dobot kell cserélni 42.000,- /db, betét pedig 22.000,-/szett - F@sza 2 ebből megint maszek szerviz lesz, mert én meg szoktam legalább minden műszakikor 2 évente, ugyanis télen nyáron kéziféket használó ember vagyok és nem szeretném ha egy egyébként öntisztulásra kb. alkalmatlan zárt szerkezet pont azért gyógyulna össze mert mocskos.
Fényszóró beállítás? - Az oké, azt tudják 3.000,-
Az általad leírtakhoz leginkább azt tudom hasonlítani, amikor Fater 30+ éve bekeveredett egy időszakos revízióra egy Holland Ford márkaszervizbe és szó szerint a pótkerék felfújásától kezdve az utolsó csavarig mindent cseréltek/meghúztak/ellenőriztek abból a dokumentációból ami a gyár által elő volt írva. Nem volt kérdés. Nem volt alku. Nem volt az, hogy jó lesz ez még mester? Végén lehetett szemrebbenés nélkül fizetni és kész.
-
dssport
tag
válasz sparta2 #38328 üzenetére
Amikor szervizlátogatás előtt kicserélem az egyedileg varratott vastag plüss szőnyegeket gumira, az ablakmosót, fagyállót, motorolajat (ha nem azért megy szervizbe), fékfolyadékot maxra töltöm, mert nem szeretem a mixeket, ellenőrzöm a fényszórókat mert nem szeretném ha más cserélne izzót és felhívom a figyelmet, hogy nem kérek mosást, főleg nem gépit... Na az felbecsülhetetlen.
És nem, nem vagyok beteg, csak nem szeretem amikor valaki egy hirtelen ötlettől vezérelve szétb@sz egy rendszert amit okkal találtam ki úgy ahogy. -
darvinya
titán
Ma, nagyobbik fiam segítségével Escort kipufogó javítva.
Mi meglepetés, hogy tömítés nem volt csak száraz paszta, ráadásul egyik csavar ráhegesztették összekötőre.
Így azt nem tudtam cserélni, másik új normál M12-es csavar 2 alátét+1 rugós alátét lett.
Most kapot pasztás tömétést is, s már nem csöpög, s hangja is mérsékelt lett, s nem traktor.
De ez most bőven elég volt nekem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
[Ez] a szélzaj csökkentő megoldás működhet mk2 focus esetében is? Találtam egy [ilyesmi] megoldást is, de a focuson kör keresztmetszetű a szigetelés, így ez nem játszik.
Nem tűnik drága megoldásnak, míg megoldom az autóhifi műhelyes zajcsökkentést.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
milkabrams
őstag
válasz radi8tor #38334 üzenetére
Az enyémen is van jópár karoszéria elem amit vagy szakihoz viszek, vagy bontott színazonos. Az előző tulaj sajnos nem tudott vezetni
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Focusomnak a vezető oldali biztonsági öve erősen foszladozik a szélénél. Cseréje mennyire bonyolult? Láttam bontóplázában 9000 körül lehet kapni. Érdemes nekiállni otthon a cserének?
-
robertka
tag
A jobb első ajtómat picit nehezen lehet nyitni és csukni, nem vészes de szeretném rendberakni. Olyan mint ha picit lejjebb és kijjebb állna és amikor berázom "emelkedik fel" de továbbra is kijjebb áll. az ajtó elemésére egyik csavar sem laza, úgy tűnik minden a helyén van szépen a csavar fejek is. Valakinek van tapasztalata melyik csavarokon lehet állítani?
-
-
#27070592
törölt tag
válasz #27070592 #38318 üzenetére
Az is érdekes liga, a csapatszállító, ideges motorral
De ez is tetszik: macska az RS-ben kb 9:20-tól érdemes hallgatni, olyanokat tüsszent a turbo hogy kész.
Bérelnék egyet, egy tank benzint kifütyülnék vele a Bükkben. -
Vaze
őstag
Sziasztok,
Jo reg jartam mar itt,lehet mar nem is emlekeztek ram,nekem egy MK5-om volt.
Jelenleg meg az alairasomban szereplo autom van,viszont Keddtol visszaterek.Egy Ford Tourneo Custom 2.0 TDCi 310 L1 Titanium evj: 2021 ezust szinben valasztottam.[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen