- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
meggyoztetek 😀
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
senior tag
Hali!
Előbb indulásnál megint elő jött a koppanas. Indulok el fordulat vissza esik koppanas elöl és megyek. A koppanast lehetett érezni a kuplungon a labammal. De ez már a lendkerék lesz szerintem amit a szervizben is magyaráztak h ilyenkor meg kell várni míg atfordul. Ez nem gáz elvileg. Ez a folyamat kB három mp volt. Tehát nem úgy mint ezelőtt h nyomom neki és nem megy. Az megszunt.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
Real_Necro
veterán
Ha valakit érdekelne a dolog:
Nem régen érdeklődtem ledes szerelőlámpával kapcsolatban. Közben vettem is egyet majdnem egy 10-esért, erre Lidlben holnaptól kapható lesz hasonló, csak dokkolós: [link]
Aldiban meg holnaptól nyomatékkulcs: [link]
Minőségre egyiket sem ismerem, de 3 év garival ennyiért szerintem jó ajánlatok.
Más.
Gondolkoztam otthonra kompresszoron is. Megkérdeztem tegnap az egyik Extol viszonteladónál pár dolgot. Azt az infót kaptam, hogy a kicsi (24 vagy 50 literes) kompresszorok mind 1/4"-os csatlakozóval vannak felszerelve, tehát ha 1/2"-os légkulcsot vagy tömlőfújót stb szeretnék rákötni, akkor le kell cserélni a csatlakozóját, aztán mehet... nem fog ilyenkor jelentősen lecsökkenni a teljesítménye? Lehet ilyenkor még pl egy kerékcserére (persze megfelelő légkulccsal) használni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #10904 üzenetére
nyomatékkulcsom van, ahogy házilag tudtam ellenőrizni, pontos is. én szeretem.
-
-
szilchi
őstag
válasz Goose-T #10894 üzenetére
Én a Hankook i*cept RS 2 W452 gumikra tettem le a voksomat.Jó pontokat kapnak minden évben és elég jó az áruk is.
Ha ki lett cserélve a kuplung,megy az enyém is gumicserére.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Tudtok mondani valami TDCI szervízt csongrád megyében?
Egyszerűen több hónapja nem tud rájönni senki, hogy mi baja a kocsimnak.
Nincs hibakód, sehol nem tudnak semmit csinálni, csak hibakódot olvasni, az meg mivel nincs így semmit se érünk vele, menetközben amikor elmegy az erő, akkor meg minden összekavarodik abból nem tudnak semmit se kiolvasni.Turbó jó, most lett kipróbálva másik magasnyomásúval, porlasztók felújítva, gyertyák újak, tank nem saras elvileg.
100m után elmegy az erő, megállunk, várunk egy kicsit járó motornál, 50m-ig visszajön, aztán megint nem megy, szabályosan fékezi az autót amikor elveszem a gázt, hosszan kell kuplungolni annyira nincs benne erő.
1.6 tdci g8da
Komolyan itt tartunk, hogy nem lehet tudni egy autónak mi baja van? Márkaszervíz (alkatrészcserélgető kisiparosok) kösz nem ha lehet.
Totál nem értem..... ráadásul itt lett ajánlva a motor....
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #10918 üzenetére
Lehet, hogy mégsem volt annyira rossz vétel, mert már el is kelhetett, nem találom a hirdetést semmilyen kereséssel.
Szerk.: mégis megvan, csak kevesebb a kép, más az eladó, nincs ár.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SzlobiG
félisten
válasz ReSeTer #10915 üzenetére
A motor jó, sajnos ki fogtál egy problémás darabot ilyet akármelyik márkánál ki tudsz fogni, de nem is ez a lényeg.
Valami miatt tilt az autó egy motorvezérlőt se ártana megnézni könnyen lehet, hogy az a baja, vagy valami érzékelő fals adatot ad, csak hát ezt rohadt nehéz kideríteni.
-
Goose-T
veterán
válasz ReSeTer #10915 üzenetére
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Minden második olajcserénél érdemes azt is cserélni, azt mondta a szerelőm. Tankolj bele utána OMV MaxxMotiont, az a legjobb a TDCi-knek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Gombinyó
őstag
válasz Sethdobaloah #10928 üzenetére
60k?
Én 10-13 körül vettem legutóbb UFI-t. Tényleg érdemes megfelezni a gyári csereperiódust.
[link][ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz Gombinyó #10929 üzenetére
A Motorcraft is csak 15 ezerbe kerül.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
pet007
aktív tag
Nohat. 07es 2literes benyas mk4 mondeo: venti nem mukodott, vettem hasznaltan komplett ventit vezerlovel, az se mukodik, dobja a p145c hibakodot. Venti 12voltra kotve porog. Megjott total uj ventivezerlo, hibakod kitorolve (most nem is jon vissza, mint elotte), de venti meg mindig nem porog (legalabbis a/c-t bekapcsolva). Melo utan megjaratom motort, hogy 109foknal bekapcsol-e venti ahogy kellene, ha nem, akkor mar total nem tudom miert nem megy az a franya venti..
Este folyt. Kov. -
bigrob
őstag
Sziasztok!
Autót váltok és lenne lehetőségem egy 2007-es kombi fóka (1.6 benzin) és egy 2005-ös csapott seggű fóka (1.6 tdci) donorautó vásárlására fillérekért... (Meg a hűtő hiányzik a kombiról, de az nem kompatibilis ha jól tudom)
Donorautóról átkerülne a motorgépháztető, lökhárító, bal sárvédő és a lámpák. Belülre pedig a műszerfal.
Kérdésem, hogy ezek kompatibilisek egymással?
Azt láttam, hogy a rádió más a 2 műszerfalban, de úgyis szeretnék valami egyedit beletenni, mert a jelenlegi autómnál hozzászoktam a pendriveos zenehallgatáshoz. Ehhez is szívesen fogadok ötleteket.Köszönöm szépen a segítséget!
RobiNincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
nagyúr
Üdv!
Azt lehet tudni, hogy mi a difi motor/turbó ügyileg az 1.5 ecoboost 150 és 182 lovas motor között?
Mert esetleg gari végén elgondolkoznék egy kis teljesítménynövelésenMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #10935 üzenetére
közkincsé tenném, amit a szerelő válaszolt a kérdéseimre. Lehet, hogy nem pontos a fogalmazásom, az is lehet, hogy félreértettem valamit, de ezt nézzétek el nekem.
Nem hiszem, hogy haragudna, ha továbbítom az infót, legalább fölöslegesen nem hivogatják fél óránként az aggódó phs ügyfelek.Nagyon fontos, hogy teljesen másképp működik a FL előtt, és után a DPF tisztítás. Semmi köze a két rendszernek egymáshoz. például FL előtt azt jegyezte fel a számitógép, hogy milyen KM állásoknál történt regen inditás, FL után meg az látszik, hogy éppen milyen telitettségi értéknél tart, mi a nyomáskülönbség, stb...
FL 2.0HDI esetén külön izzitógyertya van a katalizátor mögött. Tehát nem a befecsirendszert terheli túl, hogy meglegyen a kellő hőfok, és nem a hidegintitásért felelős izzítógyertyákat használja. Van a DPF előtt egy spéci befecsicucc, ami olajködöt hoz létre, ami bemegy a DPFbe, majd ezt izzitja a külön izzitógyertya, így éri el a 600fokot, ami kell ahhoz, hogy a koromból hamu legyen. A 12es hőérzékelőt kell figyelni forscannal regen közben, eléri-e a 600+ fokot, és azt mennyire gyorsan. ha gyorsan eléri (kb fél perc 280fokról 630fokra), akkor meg lehet nyugodni, minden alkatrész jól működik.
Elvileg lehetne gond azzal, hogy retkes a befecsi, és nem tud elég meleget csinálni, stb.. Tehát el tud ez is romlani, de nem jellemző. És ami szintén fontos, a motorra nincs káros hatással a regen. Alapvetően dicsérte a modellt, hogy itt már gyakorlatilag nincs olyan, hogy izzitógyertya csere (élettartamra van tervezve 400e kmnél még hibátlan) EGR nem tud elromlani, stb.. Szóval nem véletlen, hogy cimborámék smaxa mai napig hibátlan, miközben benne figyel 500e km.
De vissza a DPFre: változtattak a FL után, szinte bolondbiztossá tették. Gyakorlatilag ki lehet jelenteni, hogy teljesen fölösleges ezeket ledugózni, ha a DPF valamiért problémázik, akkor azt nagyon jó eséllyel nem a DPF okozza, hanem valami más baja van a kocsinak, és a DPF szenvedi.
Tehát két fajta töltöttségi százalék van forscanban, egy "valós" és egy jósolt. Amikor mindkét % eléri a 70%ot, és egyéb üzemi feltételek is adottak, akkor regenerációt indít. Talán 110% környékén dob először DPF hibát a műszerfalra, 200% nál visszavesz teljesitményből, és 300% nál tiltja az indítást. Szóval van benne rendesen tartalék.
Szintén teljesen normális, ha regen után nem 0%ra megy vissza. Kb 20% alá sose fog lemenni. Ha óvatosan használom, akkor nekem 3%ot megy fel egy városi 30-35km-es etappal, hideginditással együtt. Ha 50% (70-20) egy regen ciklus, akkor városban is elérhető lenne 500km-es regen ciklus. Viszont, ha kihasználom az erejét, jó sok padlógázos üzem van, akkor jön az, ami nálam, hogy 80-100km egy ciklus.
Ha városon kivül padlózgatom, akkor nem 200fok körül van a kipuffgáz, hanem 300fok körül, akkor eleve kevesebb korom képződik, és részben magától is hamuvá alakul a korom.Megvettem az androidos forscant, így, ha pl pályán hazafele látom, hogy 69%on van a töltöttség, akkor tolok egy tisztes padlót, azonnal elő tudom idézni a regent. Ma ki is próbáltam Poenból majd néha rá-rá nézek, mi a helyzet, meg akarom fejteni, hogy a saját vezetési stilusommal hogyan viselkedik a rendszer. Amit pl észrevettem, hogy egy fél óra alapjáratos beszélgetős üzem sok kormot termel (konkrétan 34%ról 57re ment fel). Ugye ilyenkor 100fokot nem éri el a kipuffgáz hőmérséklet, ilyenkor abból a kevés üzemanyagból is nagyon sok korom képződik. ÉS mivel érzékeny a rendszer a hőfokra ezért van, hogy a hosszabb távokon használt autók sokkal ritkábban regenerálnak.
És végezetül, ha valakinek sikerül elérni a 300%ot, mert mondjuk napi szinten hidegen alapjáraton ketyegteti fél órákat, majd 2km múlva leállítja, akkor van megoldás, cirka 60e a vegyszeres takaritás. Utángyártott szűrőkkel vigyázni kell, nincs túl jó tapasztalata a srácnak velük, képesek arra, hogy a szűrőn belül nem egyenletesen terül el a korom, hanem pl középen csinál egy jó nagy dugót.
Szóval peace, bébifókák örökké élnek, ovodás csoportok nem miattam lesznek tüdőbetegek, és még a gatyám se megy el rá.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #10936 üzenetére
Többnyire igazat mondott és részletesen is leírta a különbségeket, viszont FL esetén is van a kipufogó ütembe gázolaj befecskendezés csak jóval kevesebb mint az FL előtti verzióhoz képest, szóval ott is tud hígulni az olaj, ha valami gebasz van vele és össze vissza indítgatja a regent.
A másik, hogy egyáltalán nem egy hibátlan rendszer a fákja előszeretettel szeret eldugulni és így nem képes gyújtani ergo nem tud felhevülni 600fokra és jön a vészüzem az eltömődött DPF végett. Mondeo fórumon nagyon sokan küzdöttek ezzel és más hibákkal a szakszervizek több százezres javítási költséggel számoltak aztán csak tisztítani kell... Amúgy valóban nagyok a különbségek FL előtti siemens vezérlős utóbbi már Delphi.
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #10937 üzenetére
110%os tömitettségnél hibát dob. aki xarik rá, és továbbra is oviüzemre használja, szerelő meg majd ránéz jövőre olajcserénél, nekik nyilván gondjuk lesz.
mondeo forumon (főleg FBn) nagyon sok ótvar gépet látok. 10autóból 9et el se mennék megnézni, amiket linkelnek, ők meg megveszik mert navis titánium. magam részéről egyáltalán nem csodálkozom, amikor a tekert, karbantartás nélküli gépek problémáitól van tele a fórum. Ford azért nem egy infinity, modern dieselbe meg sok extra alkatrész kell. Nem, nyilván nem lehet hibátlan ez a rendszer se. ha úgy vesszük teljesen felesleges, hiszen csak gyengébb a gép tőle, plusz hibaforrás, mittomén.
de ha úgy vesszük, hogy tettünk valamit a környezetünkért, akkor nem rossz megoldás. csóválom a fejem, és szivem szerint levenném a rendszámot a füstöt húzó fosokról.
Városba vegyünk szivóbenyát, városon kivülre meg dieselt. jó lenne, ha mindenki megtehetné, de import lomok országába nem való baltánál bonyolultabb rendszer, ebben igazad van.
Viszont meg kell védjem a gyártót, hogy körülményekhez képest szerintem jól megoldotta a feladatot. Ha gyárilag bele rakták volna a regen ledet, és szájbarágósan elmondták volna, hogy megkezdett regent ne állitsunk le túl gyakran, akkor persze még jobb lenne a helyzet. majd az 5.5ös mondeoban
fákja: nem tudom mennyire előszeretettel. smaxokat ismerek, illetve a sajátomat, 150e km-el, bontatlan, gyári működő rendszer. smaxokkal sincs gond.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #10936 üzenetére
Gondolkodtam en is androidos kutyun, mert csak kabeles van. Tudsz linket adni hozza, honnan rendelted?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
bajnokpityu
félisten
válasz Real_Necro #10939 üzenetére
nem volt kedvem várni egy ezressel olcsóbban küldött ebayesre.
tőle vettem. Ugyanilyenem volt az oktávban is, azt 9.6USDért vettem anno. Fixen beraktam 5 éve az oktávba, azóta is ott figyel szerintem.Mondival még bajban vagyok, mert nem lehet lecsukni a fedelet
eladó Kawasaki j300 robogó
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #10938 üzenetére
"ők meg megveszik mert navis titánium" nagy igazság, én meg nyugodtan szemezgettem a trendek között
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #10940 üzenetére
Köszönöm. Ahogy látom van wifis verzió is, ami jó iOS-hez is. Arról van valami tapasztalat?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #10942 üzenetére
Ja az a tipikus vagy megy vagy nem megy dolog.
Én egy hasonlót küldtem vissza nemrég Amazonnak mert nem ment a Wifis iOS változat.⭐ Stella
-
Real_Necro
veterán
A belinkelt vaterás hirdető cuccai között van ez a verzió: [link]
A leírásban szerepel... egyébként ez meg csak wifis verzió? Tehát nem a BT mellett tudja a wifit ugye?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #10948 üzenetére
Leírás alapján ez is jónak néz ki, és csak wifi.
-
Real_Necro
veterán
Már csak az a kérdés melyik meríti kevésbé a telefont. Egyébként meg céges iPhone és privát droid is össze van pároztatva kocsival, felváltva használom őket BT-on. iOS-en megy a Waze is. Ha kocsival szinkronoz, mellette tud menni a scan program?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen