-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #6019 üzenetére
Szia,
Kár. Reméltem hogy tudsz valami biztosat, hogy milyen lesz. Nekem személyszerint nagyon hiányzik egy jó Airbus az FS9hez, az Airsimmert is hajlandó lettem volna megvenni, de másik fórumon mondják, hogy ne tegyem, mert még az 1.2-es patchel is állandó a CTD. Akkor már inkább a wilco, kevesebbet tud, szar a SID/STAR, de legalább nincs CTD. Állítólag (AVSIMen olvastam) ők is készülnek valami updatel az Airbusokhoz. Meglátjuk mi lesz belőle. Meg FSXre hamarosan jön az Airbus X az Aerosofttól.
-
AirBooms
addikt
válasz Cypresss #6143 üzenetére
Jelenleg már az 1.03-nál tartanak. Én még az 1.01-et vettem meg - nem voltam teljesen magamnál, amikor ez történt. Soha nem csalódtam még kiegben ennyire... Konfigurálhatatlan katasztrófa. Aztán jött az 1.03. Talán erre már nem mondanám a "katasztrófa" jelzőt, de továbbra is tartom, hogy egy fillért sem ér. Még ha ingyen adnák, akkor sem használnám.
Tényleg sokkal jobbak vannak már free-ben - ráadásul (ha jól emlékszem) az Avsimen írtak is róla egy review-t, hát ott is bántották szegényt eléggé... -
Geryson
addikt
válasz Cypresss #6621 üzenetére
Nem rossz gép, én egy A6 Avant Quattro 2.5 TDI-t terelgetek, navi, hangvezéslés, TV, azt hiszem fullnak hívják, bár ez mindig relatív.
Korcsii: Múlt héten pénteken nem jöttél velem KJFK-re, olyan taxifelsorolást kaptam, hogy nem győztem jegyzetelni, kb. úgy hangzott amit leírtál. És a pláne, hogy szombat délelőtt induláskor is volt irányítás, pedig kint reggel 7-8 óra körül volt még csak az idő. Mondjuk forgalom már volt szokás szerint. Szerintem pénteken is oda megyek.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz Cypresss #6627 üzenetére
Gratula, szép és jó géped lett! S látom, nálad is víz az úr!
Én nekem épp most kell cserélnem a tiédhez hasonló SSD-t, még nem tudom, mi lesz az utódja... Nálad az SSD-n csak a rendszer van (ezt abból gondolom, hogy a boot-időd ilyen jó - mondjuk ez nálam is így volt), vagy az FS is? Az a baj, hogy nálam az FS még a 160 gigás Intel SSD-re sem férne el, pedig már elgondolkoztam rajta. -
haky
senior tag
válasz Cypresss #6627 üzenetére
Nekem a win7 64bit prof boot idő 29,4mp. Pedig nekem nincs SSD-m, igaz 2db HD502HJ van RAID0-ban, de így legalább 1TB méretben tudja a HDTune szerinti 271MB-s olvasást. Ennyit az SSD-ről . Normál esetben is lehetne akár 2 perc is, mivel hazajövök bekapcsolom a gépet, teszek veszek és kb 5 perc mire leülök elé.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7252 üzenetére
160 ezer forintból kb 10 tera hdd-t lehet kapni, vagy inkább komplett gépet, ne röhögtess már
Magával a technológiával konkrét problémám nincs, egyelőre nagyon kiforratlan, megbízhatatlan. Fél év az 0 időtartam. Majd ha már 3-5 éves az ssd-d és még mindig semmi baja, akkor azt mondom, hogy jó vétel volt.
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7254 üzenetére
"Egyébként sem terákat akarok, hanem KURVA GYORS adattárolót, amin minimum fénysebességgel fut az FS."
Maximum a betöltés lesz gyorsabb, meg esetleg 1-2 fps különbség. Még mindig a cpu a meghatározó az fsnél. FS9nek meg tökmind1, fut egy szerinted ótvar hdd-n is. Lehet, hogy nincs párja sebességben, de baszhatom, ha nem fér el rajta semmi. Majd rendszernek fogok venni később, ha megbízhatóbb lesz, egy 64 gigást és annyi. Meg mondjuk nekem a PC használata nem merül ki az FSben.
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7408 üzenetére
Persze kiválóan, forgalom és autogen nélkül ultrahányadék grafikán, ami rondább lesz, mint az FS9. Tényleg van értelme?
A PMDG pedig bugzik fsxen akármit csinálsz, Gizmo is behackelte, random hibákat generált.
Mellesleg az iFly miatt a PMDG már FS9en is elavult gépnek számít, nem is csoda fs2002re készült.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #7444 üzenetére
egyértelműen technikai megközelítés mondjuk ebben a topikban több az user, mint az fsx fejlesztő
valakinek valami infója a 777/737 kombóról pmdg ügyileg? valami leaked beta vagy valami? UK2000 támogatásával lassan lesz egy EGKK repterem, csak épp gépem nincs, ami arrafelé száll
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7444 üzenetére
1. Weather radar fs9ben is van, csak lusták rá a fejlesztők, lásd az új wilco gépeket, PMDG 737be is behackelhető a realityxp gau, hidraulika rendszer is modellezve van iflyon ha jól tudom. DX10et leszarom, fsxben is bugos tőle a sceneryk háromnegyede és semmi pluszt nem hoz így ez sem érv.
2. Semmilyen config nem bírja el max grafikán az FSXet addonokkal, hova akarsz HD textúrákat? 5 fps heathrowon az jó?
3. Ez igaz
4. Talán ez is, bár ez userként baromira nem érdekel, egyelőre semmivel nem jobb fizika terén az FSX.
5. leszarom a grafikát, ez egy szimulátor
6. Jogos
7. Tesszeláció nincs DX10ben csak DX11ben, szóval ez komplett hülyeség, nem tudja az FSX, userként továbbra sem érdekelne ha lenne se.
Az FSX egy komplett lehúzás, és ha az alapjátékot veszem figyelembe a grafikán kívül szinte semmi nem változott, repülés szempontjából semmi pluszt nem hozott. Máskérdés, hogy az addonkészítők jobban kiaknázzák.
Weather radar, TSU szerintem nem olyan fontos. FSXre nincs is még 737esElolvastad amit írtam? Nem maxon ronda az FSX, hanem azon a laptopon futtatva. Ugye belátod, hogy azon nem fog ilyen grafikával futni?
Továbbra sem látom előnyét, hogy kidobjak egy valag pénzt gépre és a szoftverekre, hogy válthassak FSXre.
Lássuk csak mi az, ami ugyanolyan szar:
- ATC
- Forgalomkezelés (ez még fosabb mint az FS9ben, negyedeli az FPS-t, tiszta vicc)Az a baj a szempontjaiddal, hogy a fele hülyeség, a másik fele meg fejlesztői szemszögből érdekes csak, mint user ez baromira nem érdekel. Fejlesztői szempontokat máshol veszek figyelembe, nem az FSXnél.
Ha annyira csodálatos lenne az FSX, mint ahogy írod, akkor valószínű IVAOn nem 70% körül lenne az FS9el repülők aránya. Persze ha elköltesz a gépedre 2-3 millió forintot, akkor valóban jobb lehet (szoftverekkel, kiegekkel együtt), akkor valóban jobb lehet. De hát kérem még a hardver ára is nevetséges, ami az FSX alá kell, ha nem diavetítést szeretnél nézni. És egy 5 éves játékról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #7444 üzenetére
Grat, jó összesítés. Jól látom, hogy használsz MCP Combot?
Más: Annyira komoly ez a Wide aspect (ami ugye szintén csak FSX alatt van), hogy besz@rok. Egyszerűen sokkal jobban érzékelteti a sebességhatást gurulás közben plusz nem kell a 747 gép orrát kitolni a taxiút végéig, hogy érezzem a gép fűfutóit. Piszkosul jó érzés ezzel repülni. Történtesen annyira újra kell tanulnom a gépet a földön, hogy most vertem oda kb. 5 év után először a 747 seggét emelkedéskor. Hogy ezért mit fogok kapni Japánban 11 óra múlva...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8262 üzenetére
Hú, ezeket a linkeket köszönöm én is, már nézem is. A PMDG soha nem volt egy egyszerű gép, én mind a 737-esét, mind a mostani 747x-et úgy kezdtem, hogy kinyomtattam a teljes kézikönyvet és átolvastam (átfutottam) egy jó párszor, közben meg iskola-köröztem Boeing Fielden és általában az első utamat géppel együtt tettem meg onnan Európáig. Hát akkor nekifekszem, mert felesleges vásárlást az iFly-al nem szeretnék csinálni, hiszen eddig én tényleg csak az árát néztem meg...
Én azért érzem magam leszólva hunfatal által, mert FSX-ezem...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #8262 üzenetére
"Ahhoz képest, amit adni fog NEM LESZ kurva dárga."
De, ár/érték arányban drága. Nyílván nem a magyar közösség a célcsoport, de itt élek, és a topiclakók is.
Nem emlékszem, hogy egyszer is lehurrogtalak volna.
Semmi bajom a PMDGvel, de csak te nem látod be, hogyha a legalitást nézzük, akkor bizony az NGX-el elkéstek.
Egy szóval nem mondtam, hogy komplexebb vagy szebb lenne az iFly viszont kétplatformos és ár/érték arányban nagyon jó, de szerintem te még egy fél órát sem repültél vele. Egyszerűen annyit mondtam, hogy szerintem, hiába részletesebb a PMDG, nem ér 2x annyit.
"az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
FS soha nem fogsz valós géppel repülni a szimulátoros tapasztalat alapján, már csak a fizika miatt sem.
"A gép annyira komplex, hogy alaposabb tanulás nélkül nem is lesz érdemes repülésre fogni, aki viszont beleássa magát, az minden további nélkül képes lenne repülni egy igazi 737-essel is."
Kiváncsian várom, ettől még tartom, hogy semmilyen fs addon nem ér 25000 ft-ot. Nem, a régi PMDG gépek sem.
"Egyébként sem mondta senki, hogy meg kell venni."
Egyrészt a ph-n tiltott a warez, másrészt ezt elég fura egy béta-tesztertől hallani.
[ Szerkesztve ]
-
balazstoth
csendes tag
válasz Cypresss #8262 üzenetére
Ezen sírok. Szerinted ha valaki egy jól kidolgozott addonnal tud repülni FS-ben, akkor akár valóságban is menne ugyanez egy 70 tonnás géppel, "minden további nélkül"?
Már a taxival, de több mint valószínű, hogy még a hajtóműindítással és FMC programozással is elég nagy gondok akadnának.
Repültél már igazi 737-tel miután FS-ben tudtad kezelni? Jól ment?[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #8284 üzenetére
"Egy biztos, nyilvánvalóan nem fejlesztettél soha, mert akkor tudnád, hogy milyen szempontok vezetnek egy olyan volumenű céget, mint a PMDG."
rofl Fejlesztettem már eleget hidd el. Mondhatom, hogy te nem fejlesztettél még semmit, hogy értelmetlen hülyeségeket dobáljak. Nyílván nem fsről beszélek, oda nem fejlesztettem még és nem is akarok.
"hogy nagyon sok FS9 használó csak az NGX miatt fog áttérni FSX-re"
Persze, mert nyílván, ahogy megjelenik az fsx azonnal lesz pénzük erősebb hardverre.
"Éppen azért ér többet az NGX, mert sokkal részletesebb és komplexebb gép."
Ismét nem azt írtam, hogy nem ér többet, csak azt, hogy, amennyivel többért adják annyival nem.
"van akinek játék az FS, van akinek komoly szimuláció."
Ezt inkább nem is kommentálnám.
"Az NGX nem az első kategóriába tartozó usereknek készült."
Ahogy az iFly sem. Ami az első kategóriába tartozó usereknek készült az pl. az AS Airbus X, vagy a default gépek.
"Ezt pontosan az én példám cáfolja meg, erről majd rakok is be valamit..."
Persze beültettek egy 737esbe és azonnal repültél vele, megalol.
Hogy jön ide a HighFly áruld már el? Azt mondtad nem kell megvenni, más pedig más alternatíva nincs, ha ki akarod próbálni otthon. Vagy lemaradtam valamiről?
(#8287) Cypresss: Ez lett volna a második tippem, bár ettől még lehetne mellette TrackIR...
5 percen belül szerkeszd a hszeid, ne újat írj.
[ Szerkesztve ]
-
ChipKng
aktív tag
válasz Cypresss #8426 üzenetére
A Hardy Mihaly pedig azt mondta, ezert is kellett sietni a busszal vissza.
A szervezesrol felemas a velemenyem. En is aggodtam, hogy lekessuk a landolast, de vegul pont idoben odaertunk.
Az tenyleg gaz volt, hogy nem mehetett fel mindenki a gepre ill. a gep kozelebe...
Ellenben: Sok sajtoesemenyen jartam mar, de ez volt az elso ahol a fotosok erdekeit szem elott tartva valasztottak ki a helyszineket, tovabba mindenrol idoben/reszletesen tajekoztattak. Ritka az ilyen.Gratula a kepekhez! Latom sikerult engem is lefotoznod.
2B OR NOT 2B that is FF
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8500 üzenetére
Egy tök béna kérdésem már van is. Hogyan hívom elő a throttle panelt 2D-ben? A panelelőhívó gombokat megtaláltam, de nincs köztük a throttle-é.
Az MCP Comboval már kommunikál szinte minden, de most a Saitekemet is meg kell tanítani, hogy onnan menjen egy csomó minden funkció.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8515 üzenetére
Ez komoly. A BARO-t már engedélyeztem, hogy együtt tekeredjen a 2 oldal. Szerencsére ez a funkció is nagyon szépen megy az MCP Combórol. Tulajdonképpen mindent be tudtam estére állítani, szerencsére a Saitek Profiler sem buta és az MCP is jól kombinálható.
De ha nincs throttle panel, akkor 2D-ben hogyan van fuel cut off? Nekem igazából emiatt kellene, meg persze a FLAPS állása miatt sem rossz, most hallgatnom kell a kattanások számát 2D-ben.
Gizmo94, Korcsii: Igen, valóban szűz gépen okozhat nagy változást. A töltés amúgy egyértelműen gyorsabb, legalábbis nekem is nagyon gyorsnak tűnik. FPS-ben Seattle-ben nekem eddig olyan 40-50 volt, most mintha nem menne 50 alá szinte soha az NGX-ben, de teljesen biztos nem vagyok. Próbáltam mindkét mérést nappal és hasonló körülmények között tenni...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen