- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Úgy érted, hogy hogyan állítod be az ILS-t? Megszerzed valahonnan a frekvenciát és a course-ot (pl. LHBP 31R = 310 fok és 109.5 Mhz). A course-ot a course helyére betekered, az ILS frekit a NAV1 rádióba. Autópilóta bekapcs, megközelíted az iránysávot (tehát rárepülsz, de ne a reptérre hanem úgy, hogy kb. 10 mérfölddel a pálya előtt keresztezze az iránysávot (ebben az esetben ugye 310 fok) a te repülési irányod. Ha megfelelen keresztezed, akkor a korábban benyomott "APP" gomb (szintén autópilóta funkció) miatt a gép szépen ráfordul az iránysávra és onnantól akár le is rakjta, pl. Autoland 2-3 esetén. Fontos, hogy az iránysávot mindig alulról keresztezd! Magyarul LHBP ugye 495 láb magasan van és ehhez húzz egy 3 fokos emelkedőt, ami kb. 2.500 - 3.000 lábat jelent 10 mérföldnél (picivel többet, de alulról keresztezd mint mondottam). Az autópilóta szépen egyenesen repül a ráfordulás után és csak amikor keresztezi a siklópályát, akkor kezd el süllyedni is. Vannak még finomítások, de kb. ennyi. Kérdezz nyugodtan!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz