Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz BobaHWSW #1787 üzenetére
Sógoré, 1.2. Nekem az X-Fi HD elég, szintén valahol ott van az ár-minőség görbe ideális kompromisszuma környékén, és ott merem hagyni a bányában az asztalon.
Menj rá az Oppo-ra, amúgy talán kicsivel jobb is, meg ha már rákattant az agyad, kár ellenállni, előbb utóbb úgyis megveszed
-
-NoVa-
őstag
Carbo I első benyomás alapján telefonról meghajtva szinte teljes egészében Tenore hang minőség strapabíróbb kábellel. A fejtől eltartott vezeték fotelben meg asztalnál ülve jól működik, mászkáláskor sem súrlódik így, de a nagy erőkar miatt könnyebben kirántja magát így a fülemből. Hétfőn rendesebb forrásról még bármi lehet.
-
-NoVa-
őstag
Durva hétvégém volt. Kicsicsaj születésnapi buliját most pótoltuk be, laza 22 gyerekkel a kertben meg a lakásban, ráadásnak másnap másik születésnapi buli játszóházban. Most mindkét gyerek látványonan boldog és kiegyensúlyozott, és imádnak. És nem pusztították el teljesen a házat.
-
-NoVa-
őstag
Vagy másfél hete Jahno mutatott screenshot a zárt elkülönített exhwsw privát csoportos fórumrészről, és az volt a mondás, hogy témanyitási jogra vár. Gondolom ezt azóta is tudja szorgalmasan csinálni, sőt, közben bármi mást is, multitask.
Ellenben azóta kipróbáltam, hogy a Discoord sem az ördögtől való, sőt, egész jól működik a sok csatornás klasszikus IRC jellegű felület, bedobott képekkel meg youtube videókkal mindenféle platformról.
-
-NoVa-
őstag
válasz chris-77 #1976 üzenetére
A sajna résszel nem feltétlenül értek egyet, hiszen Gabibácsinak is sikerélménye volt, még ha csodálkozott is rajta. Bevezető user exerience-nek tökéletes. Meg később is, hiszen a hardcore réteg nem fog sok órát eltölteni egy gyorsan merülő, addig is forrósodó kézicuccal, a casual meg nem akar jópár óra gyakorlattal rutinosabban fejlődni. Elég csak beugrani pár régebben futó online kompetitív lövöldébe, hogy megértse az ember, miért rettenti el a tömeget az egész.
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #2000 üzenetére
Az én szakmámban ha jó ötleted van, senkinek nem mondod el. Csinálsz egy prototípust, ha úgy is jónak tűnik, akkor mérlegelsz. Vagy megmutatod a főnöködnek, vagy független pár hozzáértő előtt demózod, és ha akkor is jónak tűnik, az észrevételekkel pontosítva továbbfejleszted, majd felmondasz, és piacra viszed saját céggel. Nincs az a Magyar munkáltató, még ha multi is, ami piaci áron díjaz ötletet.
-
-NoVa-
őstag
Carbo I pár nap utáni review. Ma rendes 24/96 DAC-ról kapott kontentot, és máris előjött minden előnye. Vivalditól Mick Gordonon át Radioheadig mindenfe anyagon jobb, mint a Tenore, és pár dologra a QC35-nél is. Kicsit soknak tűnt a magas elsőre, de klasszikus zene élő felvételeken hallatszik, hogy inkább a tőbbi volt kevés.
Asztalnál és kávégépig elmászkálásnál nincs kábelzaj, utcán már könnyebben kicsúszik a fülemből, arra marad a BT cucc. Olyankor úgyis inkább podcasteket hallgatok, arra jó a SoudMagic.
-
-NoVa-
őstag
válasz eattila #2029 üzenetére
Fél óra után egy fordulatnál azért több önindítózást várnék el leállítás után azonnal, pláne hogy lámpa, szellőzés és rádió nélkül mentem. Műszaki hibára gyanakszom. Igazából gyanús, hogy valami Nyugat-Római birodalmi akkumlátor van benne még a bukás előttről, klasszikus lelet.
-
-NoVa-
őstag
Ja, és a Volvo is ledöglött. A nyári gumikra fejcsóválva nézett a gumis, hogy ezt nem rakja fel. Műszaki hibára gyanakszom, avagy kopó alkatrész. Mondjuk ha nem kapok defekt, még szerintem húztam volna amúgy is az időt, mielőtt rászánom, hogy lecseréljem a télit. Nagyon ideális célközönsége leszek valami négyévszakosnak.
-
-NoVa-
őstag
Városban kevesebbet fogyaszt, mint ugyanabból a kézi, vagy a nemCVT. Autópályán meg többet, 140 körüli utazónál 11-12 liter beleesik. Városban meg 5.6-7 között távfüggően.
A Clio sokkal erősebb, kevesebbet eszik városon kívül, sokkal többet városban, és sokkal autószerűbb érzés a hagyományos automataváltó, a Jazznél inkább robogóra emlékeztet a motorhang. Gázra magasabb fix hangmagasság, aztán utazósebesség elérésekor kicsit lejjebb megy.
Félmi nem kell tőle, egy régebbi CVT-s Jazzel simán körbeautóztam Európa nagy részét, síkba hajtott hátsó ülésekkel a bringák + csomagok nagyon kényelmesen elfértek.
-
-NoVa-
őstag
Kérdés, hogy hol van az a máshol. A Fiat500 / Panda parkolható, és kicsi a fordulóköre, de már van benne némi tér, amivel többet tud a Smart/Twingo kategóriánál, az nagyon bejött. A 0.9 Turbo 100 fölött már küzd, addig kiváló, az 1.4 Sport mindenre jó.
A Volvo fordulókörét M0-nak hívják, de még egész átlagos parkolóhelyre elfér, viszont a hang és rezonancia szigetelése pályán pihentetőbb, 1000km-es utakra sem fárasztó. Cserébe teljesen megfoszt az amúgy csodás kipufogóhangtól, ott van, gurgulázik, hörög, morog, élvezhető, és ebből nekem semmi sem jut. És persze drágább alkatrész, drágább olaj, drágább gumik, ára van a kényelemnek.
-
-NoVa-
őstag
Nem kockáztatta meg azt a gyilkos indulatot, amivel este találkozik az ember, amikor szembesül vele, hogy egész nap a terrárium tetején felejtett egy átlátszó műanyagdobozba zárt cserebogarat, tökéletes rálátással a terrárium bármely pontjáról. Vagy T-Rex esetén statisztát. Malacnál meg szelet szalámit a pizzáról.
-
-NoVa-
őstag
-
-NoVa-
őstag
Közben ötletelek, CrossClimate+ vs PremiumContact 5. Utóbbi bevált, de évente 1-2 Olaszország, 1-2 Ausztria, 1-2 Erdély, ezen felül meg szinte tiszta városi használatra lehet, hogy jobb a négyévszakos. Eleve nem tartok több felniszettet, szóval évente 2 gumicsere macerája, amit eleve képes vagyok 1-2 hónappal elcsúsztatni az ideálistól, az a CrossClimate+ mellett nagy érv, viszont esőben kicsit könnyebben úszik meg, mint a rendes nyári. Évi 10-12k km-re talán jobb egyetlen szett univerzálisat fent hagyni az autón.
-
-NoVa-
őstag
Csomó méréseredményből azt látom, hogy 1 méterrel hosszabb féktáv a PremiumContact5-höz képest szárazon, viszont az aquaplanningban 82-75km/h a nyári javára az még megdobhatja az árkülönbséget egy tetőújrafényezésnyivel lakatolással.
Jégen egészen közelíti a TS850 féktávját, havon meg ha nem is jó, de gyenge közepes téligumi szintjét hozza. Azon a 2 havas márciusi napon elég, jéggel többet találkozok, mint hóval.
205/55/R16-ot nézem, más méretben lehet, hogy mások az eredmények.
-
-NoVa-
őstag
válasz ncc1701 #2120 üzenetére
Belenéztem, csak értelmeztem is. Egyrészt az osztályzat skálafüggő, és néhol 1-2 méteren oszlik a skála, szóval az aktuális gyenge néha jobb, mint 5 évvel ezelőtt a legjobb, másrészt 90+%-ban száraz úton használom, ahol meg a legjobbak között van. Zajban és kopásban is élmezőnyben.
Ehhez képest 15%-ban súlyozták a száraz aszfalton mért eredményeket, 5%-ban a zajt, 10%-ban a kopást. A "tesztgyőztesek" meg pont szárazon gyengék, nem azon akarok kompromisszumot kötni.
-
-NoVa-
őstag
Csak szemléltetésképp, mekkora a valós különbség egy átlag grafikonon, ha nem 0-val kezdődik. A havas-jeges fékezéseknél szokták 0-tól ábrázolni, mert ott a nyári gumi tényleg látványosan dupla féktávot produkál, mindenhol máshol ekkora különbségeket nagyítanak fel:
-
-NoVa-
őstag
BG-ről 26k huf + posta áron jó csomag, itthon 60k-ért irreális.
A kefés 8V-os motorok élettartama erősen terhelve nem túl vidám, de áttétellel hajtva lehet 8-10 üzemóra is, avagy ~50 akkumlátornyi repülés némi szerencsével. A wifis kamera meg a Hubsan táv hatótávja nem a legjobb, de az őszintén megadott 50 méteren tényleg stabil. A többi olcsó cucc se jobb, ha 150 métert hazudnak, sem. Idén szerintem ha 30 méterre mentem max, pedig 5-800 méternél még stabil a videojelem is.
Az alap Hubsanok leállnak hatósugáron kívül, és leesnek, a GPS-es hazajön, ha van vétel. Ha van.
A kamerája funkcionális, előre-le néz, de a mobilos wifis az eléggé nagy laggel jön át.
Ilyen olcsón jó csomag, erős korlátokkal.
-
-NoVa-
őstag
Olyat szoktak, hogy egy XiaoMi mobil hotspottal csatlakoznak rá a drón videojelére, a telefonnal a hotspotra. Azzal pl Parrot gépeknél megspórolják a 120k huf-os skycontroller árát, androidos telefonnal BT gamepaddel a hotspottal kilométer fölötti hatótávja lesz. A hubsan gépben áramkörre integrált antenna van, ne is remélj ekkora hatótávot. 50 méterre már eleve alig látod a gépet, kezdő cuccal nem illik messze menni. A rengeteg hirdetett DJI Spark és Mavic távirányító meg pótakku alapján azzal sem szerencsés messze meg víz fölé menni.
-
-NoVa-
őstag
válasz chris-77 #2180 üzenetére
Ha szólok, hogy lehet kergetni, vagy belenyúlhatnak az irányításba felügyelettel, akkor jönnek lelkesen, ha szólok, hogy csak tesztelgetek, akkor hagynak játszani
-
-NoVa-
őstag
válasz chris-77 #2184 üzenetére
Az épp egy átlag telefonnál kisebb, könnyű kis játékszer volt, aminek a hangját 3-4 méterről már nem hallani. A gyalogosnak sem tűnt fel, hogy lebeg valami a közelében.
Múltkor egy Mavic berepült a kert fölé, és megállt 20-30 méter magasan. Azt jól lehetett látni és hallani, és megvolt a kísértés, hogy racerrel egy rendes vadászgépes légvédelmi felszállást és kivezetést kapjon. Gondolom a templomról akart légifotót, és ebből a szögből adta ki jól, de magánterület fölött azért nem szép. Ha a kertben röpködök, akkor sem megyek a kerítés fölé, nem kell a szomszédot stresszelni mindenféle privát szférába nézegetéssel.
-
-NoVa-
őstag
-
-NoVa-
őstag
-
-NoVa-
őstag
válasz Gabibácsi #2238 üzenetére
Vótmá.
Mostanában iPados PUBG EU szerveren kifejezetten jó valódi humán népséggel sorol be a játék. Eleinte top 3-ba bekerültem, mostanában szétkapnak, már a top 10 sincs meg. Jó a ranking engine.
Próbáltam telefon, de túl kicsi, olvashatatlan, célozni és észrevenni is kihívás, inkább használom a tablet.
-
-NoVa-
őstag
Most látom az ülés saga végét, pedig már megkerestem a padláson az elcsomagolt pótülést még a hétvégén.
Ma láttam Norvég Teslát, lejött vele Olaszországig. Gumiügyben meg a CrossClimate megbukott, 25%-os eredményt ért el a tesztemen, ami arról szólt, hogy van-e 4 db raktáron. Sok más prémium nyári is elég gyenge pontszámmal esett ki, bezzeg a GoodYear EfficientGrip Performance simán elérte a 100%-ot, az lett. Csöndes (abban abszolút tesztgyőztes), Alpokban esőben sem csúszkált, 80-as kanyar 130-al még belefért, bár a gyanúsan nagy oldalgyorsulásra lassítottam 110-re. A korlátozó tábla nem volt meg, csak a feloldása. Eddig kb 900 km ment bele péntek óta, simán jó.
-
-NoVa-
őstag
Sógornő anno kérdezte tőlem, hogy mit vegyen, az akkori legstrapabíróbb víz és ütésálló Motorola cuccot mondtam neki. Az esések alapdolgok, wc meg kád is. Forrásban lévő vízbe esés meg balkonláda virágföldbe ültetés, megöntözés és utána csörgetve keresés már jobb. Végül a software avulása végezte ki, Android 2.x az 5.x idejében már vállalhatatlanul elmaradott volt. Azóta iPhoneokat amortizál sorra, és CAT telefonon gondolkozik.
-
-NoVa-
őstag
-
-NoVa-
őstag
Azért már más a világ. Egy jobb megbízható F3 vagy inkább F4+ cucc iNav firmware mellett GPS meg ultrahangos távmérőszenzorokkal megdobva elég stabil pozíciótartásban meg waypointos repülésben. Igazából egy GoPro, hozzá gimbal, egy FPV adó kamerával a gép elejére, egy másik adó a GoPro analóg kimenetére, meg némi SW szívás után elég profi tákolmányokat lehet egy használt Phantom3 árából rengeteg munkaórával összerakni. Csak Phantomot sem vesz senki, akinek nem kell mindenképp, Mavic/Spark/Tello méret pont elég. Aztán ott a Care garancia meg biztosítás, máris a gyári DJI nyer. Profiskodni az Inspire.