- Synology NAS
- Programozás topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI kábel TV
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Bujdy81 #90422 üzenetére
Szerintem nem lesz olcsó, de még a GTK-n innen...
~8kiló, meg még esetleg némi apró. Mondjuk 8-900E.
Aztán lehet, hogy sokkal több, de akkor kérdés, ezeket a beavatkozásokat neked kell e megcsinálni, vagy a következő tulajnak, vagy be kell állni vele a bontóba...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Bujdy81 #90422 üzenetére
C4 hazajött.
Egyrészt otthagytam 731.000 Ft-ot, másrészt még a traktort is kivették belőle!
Tényles szép, kultúrált járásra lett a motornak, gyorsít, fékez, világbéke! Még egy centír kell, mert 120 fölött ráz és akkor anya boldog.
Lentebb rosszul írtam, bő 80 ezret tettünk még csak bele.
Más, részben idevágó téma:
A dízel büdös ugyebár. Nos, ehhez annyit tudok hozzátenni, hogy a C4 bazi büdös volt a javítás előtt. Mutatta is a szerelő, hogy az injektor korrekció az egekben, tökéletlen az égés, jó eséllyel tömítetlen a motor. A kettőstömegű csere ezt is megoldotta! Ugyanis jó eséllyel azért volt az injektor korrekció az egekben a kettes hengeren és nagyon mínuszban a hármas hengeren, mert a kettőstömegű ANNYIRA szar volt már, hogy azt próbálta szerencsétlen motorelektronika korrigálni.
A javítás után helyreálltak a számok, és érdekes módon NEM büdös a kipuff gáz. Tehát a büdösség lehet ilyen miatt is...