- Milyen routert?
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Kidobja a Slacket a Disney
Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
válasz Bujdy81 #59848 üzenetére
A toltes az olyan 80-280Ft per KWh plusz a toltes inditasi dij ami kb 500Ft (ha van). A fenti cikk szamaival kalkulalva.
Azaz 15KWh kb 1700-4200Ft. Igy mar mindjart 17-42Ft a kilometerenkenti dij. Azt szerintem hozza a dizel.
Autopalya kornyeken tud 42FT/KWh aron tolteni? Eleg elhibazott lepes lenne a kutak uzemeltetoitol. Marmint felaron adni a 'dzsuszt' a tobbi hasonlohoz kepest...
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #59848 üzenetére
igen. kb ilyesmi
Nekem pályán inkább 18-19, ha nem akarsz lassan menni, városban 12-14
eléggé autó függő is, ioniq a legkisebb fogyasztású, enyémhez képest -1-3 kWh/100km, Model3 is elég jól fogyaszt.
de pl egy E-tron pályán inkább 30 kWh/100km, nekik még tanulniuk kell.áram otthon inkább 39ft/kWh, napelemről meg lehet számolgatni, hogy mennyi idő alatt mennyi lé...
Aki nem otthon tölt, annak tisztán fogyasztás alapján nem biztos hogy megéri.
(#59854) npera Taycan azért talán bírja a tartós nagy sebességet hűtés szempontból. A váltó is segít neki. Persze hamarabb lemerül mint a V90
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen