Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -NoVa-

    őstag

    válasz chris-77 #1404 üzenetére

    Azért nem ilyen egyszerű. Ez most ilyen HZ féle specifikációpornó lesz:)
    Az SC2 2005-re feature complete volt, a következő 4 év az bugfix és balancing volt, nem enginereszelés. A Blizzard eleve a lehető legszélesebb piacra pozícionál, nem Master Race elitista.
    2005-ben 2500+ Barthon meg Athlon64 volt a menő gamer konfig, P4 az extrém drága. Az egyetlen többmagos konfig amire akkor készültünk, az a launch előtt álló X360. Viszont akkor még a 3GHz-es PowerPC magokból egy is elég durva volt látványosat alkotni launchkor, így általában a hang és az inputkezelés kapott saját külön szálat, a gamelogic, fizika, meg a render egy szálon pörgött a szokásos loopban. Meg az X360 magok közös cache memóriája sem volt túl kényelmes.
    Persze ez a klasszikus felépítés, sok játékmotor még mindig eléggé kötött, de azért pár év alatt a legtöbben megtanultak feladatokat osztani.

Új hozzászólás Aktív témák