Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Samott #134653 üzenetére

    nehogy azt hidd, ritka buzi-e vagy helyeken is ki tud repedni egy cso, es neha tenylg csak akkor lehet eszrevenni, ha pont ott meghajtitod ~derekszogben a csovet

    a kartergazcso is vakuum koros, nem csak a fekszervo

    a lenyeg: ha van legtomegmero, akkor utana nem lehet vakuumhiba a pillangoszelepig, mert akkor ott ECU altal beméretlen levego kerul a rendszerbe

    ------------

    PGT-nel volt olyan is, hogy a vakuum devanderben volt elszakadva a membran
    mondjuk azt "konnyu" volt eszrevenni, mert nem volt fekezeskor szervohatas sem
    frankon olyan volt, mint a regi ezerkettes zsiguli
    de alapjaraton jar motornal megpumplatad a fekpedalt, akkor emelkedett a motorfordulat 1800-2000rpm-g, mert a pillangoszelep/alapjarati motor mogott, azt megkerulve kerult a plusz levego rendszerbe

    de ez az ilyen 15-20+ eves autonal jott ki

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák