Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #102463 üzenetére
Rosszul értelmezed az egészet. Nem cél, hogy városban autózni jó legyen, sőt. Nem az a cél, hogy a mostani bringásoknak elegendő legyen az infrastruktúra. A cél, hogy kényszerítse ki az átállást idővel, akár a bringára, akár a tömegközlekedésre, home officera, a hosszútávon élhetőbb városért. Néha nem úgy szolgálnak ki a legjobban, ha a kis rövid távú kényelmedet segítik.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #102463 üzenetére
Te egyébként szoktál tömegközlekedni? Mert olyan jól beszélsz róla, mintha minden nap használnád.
Pár gondolat a hosszú bejegyzésedhez:
- autóval miért kell a Körútra, vagy beljebb menni? Menjél BKV-val és akkor sima ügy,
- dugóban állva az autóm fogyasztása nem végtelen, hanem alacsony, mert van és egyre több autóban lesz start/stop,
- arra van kimutatás, hogy a budapestiek hány százaléka autózik naponta a Kiskörúton pl.? Mert lehet, hogy nem sokkal több, mint az a lesajnált 16k bringás...
- azért lenne jó a Blahára átvinni a villit, mert akkor komfortosabb az átszállás -> szívesebben utazik BKV-val a nép. Ez azért fontos, mert könnyebben engeded el suliba a gyereket ha nem kell átmenni pl. a Körúton, ahol nem ritka, hogy az autó átrongyol a zebrán, mikor piros...
- még mindig jobb (lenne) a közlekedésre/eü-re/oktatásra elszórni 10-100 milliárdot, mint pl. stadionra...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen