- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Router gondok
- ASUS routerek
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Windows Insider Program
- Mikrotik routerek
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Xiaomi - Mi AIoT AC2350
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz
Samott #102247 üzenetére
Mi az, hogy "ugyanaz" a rendszer? Egy 20 éves autóban is van már 10+ különböző saját egység, kvázi saját procival meg ECUval, csak max. az adatbusz közös az meg bírja. És ha vonatnál vagy hasonlónál "ugyanaz" a rendszer hasonló mennyiségű adattal elbír (csak méretezni kell, mert eleinte ott is pofára estek), akkor miért lenne baj egy központi dobozzal? Hívjuk ahogy hívjuk, agy, ECU, AI, csiribiri?
-
npera
újonc
válasz
Samott #102247 üzenetére
Nem ugyanaz a rendszer vezérli a motort, ne aggódj. Van külön inverter, ami megkapja a megfelelő node-tól (akárminek is hívják) az igényt a fordulatszámra és nyomatékra, valamint hogy mikor legyen annyi.
Meg mivel automotive, ezért redundancia is kell az applikálható ASIL integritás miatt. Ez alól a Tesla sem kivétel, nekik is duplikált a rendszerük. Mindent azért ők sem vesznek fél vállról.