- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Samott #115942 üzenetére
nekem is volt hasonló. amikor egy hónap múlva már rohadt a javítás, visszavittem, hogy ezt így mégis hogy, amire azt mondták, hogy hát ezt csak így lehet megcsinálni, mit akarok.
rendes karosszériás valahogy mégis meg tudta úgy csinálni, hogy évek múlva se látszott.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #115947 üzenetére
Kárfelvevő azt mondta nekem vigyem a szervizbe és azok intéznek onnan kezdve mindent.
Végülis most is itt tartok, hogy ha nem tetszik az ajánlat akkor vigyem szervizbe.Ha nagyon ügyeskedni akarnék, akkor talán kijönne ennyiből egy sarki műhelyben.
-A sárvédőt horpadásjavítóval akarom megcsináltatni, fényezés megúszható így. Az talán nem vészes.
-A felni/dísztárcsa az apró karcolás, amit el is engednék. Csak akkor látni ha tiszta és közelről nézem.
-Nem tudom, hogy mik a mai árak, de azért 150 körül csak kijön egy lökhárító fényezés. (javítani nem kell, felületi sérülés, rohadni nem fog a műanyag)De inkább viszem a "gyári" szervizbe, legyen meg akkor fullosan. Ott nagyobb az esély arra, hogy jó színnel fújják és nem fog elütni.
Hogy amortizációt mennyit számolnak az jó kérdés. De akkor számoljon értékcsökkenésért kompenzációt, meg a javítás idejére bérautót
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116024 üzenetére
Mondjuk az üzemanyagnál eddig is sokkal nagyobb adótartalom volt, mint sok máson, most azt támogatjuk, a kutas bukik, ezt berakjuk a rezsialapba amiből támogatjuk a fenntartás fenntartóinak a... Elvesztettem a fonalat na.
Pórnép meg hülye, már a netadónál sem bírtuk megmagyarázni, mindenki fújta a mantrát, hogy "nem Te fizeted, hanem a szolgáltató". Azt sem értette, hogy annak az ügyfelekből van pénze, szóval árat fog emelni.
Jelentem Csepelen a fodrász emelt, ki is van írva a kirakatba, csak úgy elegáns módszerrel egy A3as lapra filccel. Tavaly t25%-ot emelt, idén még +20%-at. Így sem túl drága. Sarki kajások is megtolják rendesen a mindent, 2x zöldségleves, amiben csak karfiol és répa volt, sztrapacska és egy székelykáposzta. Szóval nem a híres csepeli wagyu marha vagy valami kurrens cucc. Ez 6600 lett.... Kicsit pislogtam, tavaly kb. feléért számolta. De nincs emelés és jól vagyunk.
És nem, nem az emeléssel van bajom, hanem amivel magyarázzák, mert egyik fele az, hogy EU-t köpködik meg Soros, másik fele amikor azzal próbálnak takarózni, hogy nincs itt semmi probléma, de azért rezsicsökkentünk.
-
Sipi-
tag
válasz Samott #116024 üzenetére
Pontosan. Inkább fizetnék dupla villanyszámlát, mint a kb. 2 hetente konstans 50-100 forinttal emelkedő árucikkeket a boltban. Rohadt jól hangzik, hogy gonosz multik és bankok, de csak a hülye nem fogja fel, hogy úgyis mi fogjuk megfizetni az Ő adóikat is Bár látszik, hogy sok a hülye, nem kell csak alig 1,5 hónappal visszanézni
Nálunk észrevehető százalékot elvisz a havi rezsi, így észrevesszük a folyamatos élelmiszeráremelkedésthttps://www.ferfiakonyhaban.hu
-
eattila
csendes tag
válasz Samott #116049 üzenetére
Én mostanság az autó használatot csökkentem ahol tudom. Gyalog járok dolgozni amikor nem kell a kocsi vásárláshoz vagy csomaghoz. Mert majd drágább lesz a benya, és addigra meg kéne szokni ezt. Meg a mozgás se árt.
Néha ki vagyok akadva, hogy nincs már zsemle, mert abból elég naponta kb 4-5, kenyeret nem szívesen veszek. Olcsóbb is a 4 zsemle. Tudom kis összeg, de a pazarlás is szúrja a szemem mostanság.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #116085 üzenetére
Gondolom rendszámfüggő árazás lesz. Javaslom egyébként az újautós extraprofitadót is, a rendszámok szerint ABC sorrendben emelkedő áron büntessük az újautós gazdagokat és ügyeskedve importőrködéssel extraprofitot szerző használtautósokat, akik elvonják az autókereskedőktől a tisztességes munkalehetőséget. Csak hogy könnyű legyen számlázni.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116085 üzenetére
1. Ez is jókor jut eszükbe
2. Másrészt drágan tankolna, de elvárjuk, hogy jöjjenek Balatonra lángost zabálni a turistákÉs mellékesen buzi sajtó mismásolása:
"csak magyar rendszámú autók tankolhatnak a magyar benzinkutakon"
"magyar rendszámú autók számára teszik lehetővé a 480 forintos tankolást a magyar benzinkutakon."Szóval tankolhat, csak drágábbat. Bár igazából semmi sem jó úgysem, vagy nekem, vagy a kutasnak, vagy a logisztikának, meg most álljon oda egy ember és az ukrán rendszámosnak csak a drágább pisztolyt engedi leemelni? Mi lesz a kivitelezés, főleg ha úgyis 1.0ás kutason csapódik le minden szopószorzó?
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #116150 üzenetére
Perszehogy határ mentén, nem nagyon van olyan pontja az országnak, ahol 100km-nél messzebb lenne a határ
Csak ugye ha adnak a bevezetéssel 60 másodperc helyett X napot felkészülni, akkor kitalálnak valamit, leszervezik, egyeztetik, oktatnak, és netán valami olyat csinálnak, aminél nem kell beiktatni egy extra forgalmikeresős, autóba visszacaplatós lépést, amivel a kasszát blokkolják addig egy forgalmas autópályakúton pl. Persze akkor még fülest kapnak az SK rendszámos haverok, akik még egyszer utoljára kétezer helyett nyomnak egy teletankot, de nem a szokásos elefánt a porcelánboltban kecsességű beavatkozás, amiből azt szűrjük le, hogy szűklátókörű dilettánsok gyülekezete van döntéshozó pozícióban.
-
npera
újonc
válasz Samott #116197 üzenetére
Itt még asszem 21,xxx valamennyiért tankoltam előző alkalommal, de most már 22,58, ami forintban 847,99 HUF per lite. RON95E10.
Tavaly nyáron 13 SEK körül volt, arra azt mondom, hogy kábé reális ár. A helyi szoci politikusok a "Putyin ár" kifejezést alkalmazták, ami azért vicces, mert a ruszkiknál 6 SEK alatt van a benzin és ott tényleg putyinos árak vannak.....
-
hokuszpk
nagyúr
válasz Samott #116236 üzenetére
dolgozom rajta, szerencsere jo a net, tavoli asztallal otthoni gepen csakfut ez a csoda mediacreator, ott megcsinalta mar az isot, most tolom fel, hogy itt letolthessem
a multkor találtam valami "windows iso downloader" nevu cuccot, ( windows, office, vs, mittomenhez jo ) kivalasztod a mit meg a verziot, aztan ad linket, ami valahova az ms belso bugyraba mutat, be kell masolni a bongeszo cimsoraba oszt jon is, na epp az sincs meg.[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116272 üzenetére
Tudjuk, zöld erdők-mezők és vidéki idill kell mindenkinek, aztán mikor hétvégente lezárják a rakpartot, akkor kampányszerűen néha van kihasználtsága, összességében meg mikor lófráltál arrafelé utoljára és mennyire használtad ki a mostani lehetőségeket, előző évben hányszor ettél arrafelé fagyit, dobtál be egy sört és mi lenne ezen felül az igény, ami mondjuk számodra kívánatos lenne és nem lennél meg nélküle?
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116274 üzenetére
Vannak turisták, ok, de miért pont Ők és azért? Elférnek, most is van rakpart, Kazinczy utcában sokkal többen vannak úgyis az a célpont :-) "néhány" is elég képlékeny mennyiség, ha napi sok ezer autósról beszélünk ugye. Vagy példálózzunk valami szélsőséges külföldi példákkal, hogy mi van Koppenghágában és franciáknál, azt mindig szerettem :-D
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116278 üzenetére
Minél kevesebben? Annak a napi pár ezer autósnak haszon, de ha a kormány hülyeségeivel szeretném indokolni, akkor igazából az elzabált üzemanyag is tiszta haszon. Felőlem lehet a Duna alatt is, de ha már kialakult, akkor lehessen közlekedni, mert akinek néha Észak-Dél iránya van, annak nehéz így megmondani, hogy menjen másfelé, mert csak.
Most, hogy felújították és lebetonozták, pont jó ötlet újra átalakítani. Persze ha parkos mindenfélés lenne a kialakítása, akkor lehet alapban több ember kódorogna rajta, mint a hétvégi lezárásokon, de ez is csak akkor derül ki, ha kipróbáljuk. De azt sem egyszerű, nem lehet rövid távon és nincs visszaút. Azt tudjuk max. hogy mostanában mekkora autós forgalom van rajta, aminek viszont megoldás kell.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116282 üzenetére
Közben Hajógyári fele kihasználatlan, Népszigeten is lenne mit megfejteni, másik odalát a tisztítóig is simán.
Közben ha Lánctól lesz zárva, akkor csomó egyirányú és nem létező utca, szintén be kell kavarni vissza a kisnagykörútig, ahol meg buszsáv, bicajsáv, minden is van, csak közlekedés nem annyira. De nyilván mindenki úgyis ezt a mantrát fújja, aki már járt arrafelé kettőnél többször :-)
Odébb meg akkora dunai rész van parlagon, hogy nagyon. Kimehetne a hoponhopoffos hajó, a BKK járat, bicajút, gyalog út. És lehetne feküdni, meg Dunázni, meg csillezni, meg ki mit akar.
Az jó kérdés, hogy a Tungsram környéki dolgokból le lehetne-e csípni, de lehet pénzért sok mindent, meg már amúgy is az államé. És akkor az 3x akkora méret, mélységben is variálhatóbb. Kicsit kerekítünk és marketingelhetnek, hogy már Budapesten is van Central park, mert méretben ki lehet hozni akkorát.
Most meg ott van pár jogilag rendezetlen tulajdonú semmire nem jó épület, de néha legalább nem őrzik és ingyen meg lehet szerezni forgatási helyszínnek. Hát, az is valami.
Bár nem tudom mi lenne jobb, ha a Sziget csúcs megmaradna ilyennek, vagy valamennyire kiépülne.
[ Szerkesztve ]
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #116285 üzenetére
"Persze egy csomo helyen lehetne meg parkositani"
Ahogy nézem, valakinek inkább térkőgyára van, mint fűmagtermelő üzeme. A városligetben is inkább betonoztak volna, mint zöldítettek. Általában nem parkok, hanem térkővel fedett területek nőnek ki. Ami nem is volna nagy baj, mert térkőben is lehetne olyan, hogy kis zöld szigetek vannak benne, de ez ilyen 10cm magas tömör betonféle. És valakinek ilyenje lehet, annyi helyen látni.
Mint a Simpsons mozifilmben, amikor "nekem pont búragyáram van"...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116274 üzenetére
Még gondolkozom, hogy mivel járnak jól, de elég nehezen sikerült indokolni. Eddig ugye vendéglátóegység volt a Boráros felé, híd egyik oldalán. Lehetne a másik oldala felé megcsinálni a csillezős helyeket, ott néha akadt állóhajó és Kálvinon ugye a fura világítás hely, az gondolom meg van fejben, szerintem még nem annyira külváros. Bálnáról meg lehet lesni a napelementét még akkor is ha nekem az sem tetszetős a zzivajjal és szar söreivel.
Gyalogok így sincsenek nagy tömegben a rakpart azon részén, amire persze lehet mondeni, hogy azért nem, mert nincs rá lehetőség. Cipők után ki kell baszni egy platnit, sok babzsákot, sörös pultot, aztán meg kell nézni mennyire működőképes vagy lehúzós.
Lehetne mondjuk nem az autók sávjai felé terjeszkedni, hanem Duna felé. Szélső sáv mellett lehet gyalogolni, ha nagyon csill és zöld kell akkor a lépcsős/köves rész fölé akármit be lehetne nyújtani, mint pld. Amsterdamban. Árvízveszély lesz, az olyan, azzal az út síkjában sem lehet mit csinálni.
A "néhány" még továbbra sem konkrét, míg az autósok alig férnek el és sűrűbben vannak, turisták meg bőven el vannak. Meg kell nézni ki mennyit, mikor járt arra és mit látott. Enperával gyűltünk ott nem kétszer, az jó volt
-
Jahno
őstag
válasz Samott #116312 üzenetére
Akinek meg kell az szopolik. Teljesen jó :-D Csúcsidőben meg egy csomó tömegközre most sem lehet felférni ilyen reggel 6os, pont 7-8 óra környéki, meg visszafelé a 16 óra utáni járatokra. Érdekes, hogy az autózás a rakpartnál ugyanezt a vonalat szokta követni, 16:20 felé még szinte alig jönnek autók, 45kor már néha 5+ is áll a kreszteződésben, most meg annyira nyár van, hogy tök üres minden.
-
Sipi-
tag
válasz Samott #116312 üzenetére
Egyik ismerősöm kb. 3-5 éve egy ideig a IX. kerület Lónyai utca végén lakott, a Petőfi hídhoz közel. Estefelé volt többször is, hogy fél órát körözött, mire le tudott parkolni (pedig nem féltette a kocsit, ha befért, akkor beállt). Ha nem jött senki mögötte, akkor megállt az egyirányú utca végén és várta hátha valaki elindul.
Mi a lakáshoz két garázshelyet vettünk, befektetésnek sem rossz (akkor még 2 millióért vettük, most már itt is 4 millió körül adják-veszik a helyeket).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #116310 üzenetére
Utoljára ilyen összerakós cangám 40 éve volt, amikor anyámék megvették a helyi "vazsboltban" az orosz gyerekcangám. Azt kellett atomokból felépíteni.
Amúgy nem rossz, és a végén az amortizálódott akku csere max 20 perc alatt lezavarható, ha nem zavar be senki.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen