- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Samott #107102 üzenetére
Most néztem, hogy Cura alatt van valami "lightning fill" vagy miféle fícsör. Akkor ügyesen kreál egy teherviselő "faszerkezetet" belülre és nem roppan be az egész.
Szellőzés fontos dolog, az RC töltőmön is egy őrjítő 30 mm-es venti volt. Volt... Most már 60-as Noctua van...
-
npera
újonc
válasz Samott #107273 üzenetére
Ahhoz az ívhez nem is nyúltam, a norvég srác félkész modelljéből átvettem csak. Nem túl szép ott a sarok, ahogy túllóg a szemüveg "shadow line" díszítésén, de az első nekifutásra nem ez volt a fő fókusz, hanem a bepattanó fülek, a kontaktok és a fedő illeszkedése. Hogy ne szoruljon, de nem is lazuljon ki.
Ívekből van összerakva, a végén tangens irányokkal.
-
npera
újonc
válasz Samott #107403 üzenetére
Kikerestem, hogy mit mondott a tutoriál, amikor a Bondtech heat break került bele. Fél fordulattal kellett kitekerni a kézzel behajtott dűznit. Elvileg én is ezt követtem.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #107546 üzenetére
" the exact same drive-by-wire pedal used in several other manufacturer's vehicles"
No várjál. Akkor most mégsem teljesen saját fejlesztés az utolsó porcikáig és csak saját alkatrészekkel, tervekkel dolgozik?
Ez a ködösítés nem más, amúgy meg ja, ugyanúgy néz ki az a 6 pólusú csati, S-nek a színkiosztása is olyan, mint a 46os bömösnek. Van ez így. Mást meg nem tudunk róla, jó eséllyel nem is fogjuk megtudni. Bár egyre több a bontott cucc a piacon, előbb-utóbb látunk majd egy ilyet is.
De még mindig azt próbálom magyarázni, hogy ha egy szenzor hibás értéket ad, vagy csúszópálya megy tönkre, akkor a logban az lesz, amit a tönkrement szenzor mondott és nem lehet pontosan eldönteni, hogy valójában mi történt. A különféle bétás tákolt szoftverek után meg bármit el lehet képzelni, míg cuccok nagy része hardver szinten is kb. nyilvános bétateszt. Repülőgépeknél a szimulátoroknál is ezen szokták a fejüket vakarni, mert a szimulátor úgy működik, ahogy beprogramozzák és nem úgy, ahogy valójában a repülő.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #107549 üzenetére
Ha tönkremegy, akkor hibás adatot ad. Az meg szoftver kérdése, hogy utána mit csinál. Ad egy hibás értéket (többnyire szélsőt szoktak), kompútár meg azt hiszi, hogy júzer tövig nyomta a gázt. Pár klímás meg egyéb cégnél elég sokáig tartott, mire rájöttek, hogy ez hiba és valahogy kezelni kellene, Vasúttechnikában már ezer éve túl van biztosítva. Tesla meg új bétás cucc ugye, ki tudja. Bízzunk benne, hogy vasúttechnikából megtanulták, aztán majd a sok junior programozó miatt ezek a nyűgök visszatérnek majd mindenhova.
-
npera
újonc
válasz Samott #107544 üzenetére
Nem akarok nagyon belemenni részletekbe, de elég sok órát el szoktak tölteni akár HW-, akár SW-oldalon azzal, hogy amit a SW detektál és logol az mennyire is van kapcsolatban a valósággal. Mert a diagnosztika egy külön tudomány és abszolút nem egyértelmű, hogy amit hiszel jól logolsz az tényleg a valóságos fizikai állapota a diagnosztikált komponensnek.
Ha Murphy arra jár és nincs jól lekezelve mindenfajta use case, exception és lehetséges hiba, akkor a diagnosztika teljesen mást logol, mint ami a valóságban történik. Ha valami másik node meg erre a hibás jelre reagálva szabályoz, akkor egész mókás (vagy fatális) dolgok is történhetnek.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #107558 üzenetére
Mondjuk én a dízelekre is felhúztam a szemöldököm, csak ugye ott rá lehet fogni a karbantartás hiányára. Túlpörgő turbónál a lefullasztást nekem még tanították is, bár könnyű volt mert akkor vezettem olyan csotrogányt is, amit másképp nem lehetett leállítani :-D Valahogy ezeket is be kellene szenzorozni, mert felhasználói oldalról biztos nem lesz rendes megoldása, akkor marad a gyártói oldal. Mire elkészülnének vele, arra a dízel technológia ki is hal :-D
-
Jahno
őstag
válasz Samott #107642 üzenetére
Neki azért baj, mert nem szeretett volna a postánál minimum 400 forintot meg egyéb opciós felárakat fizetni, aztán bemenni érte és sorbaállni, ha meg lehet ezt oldani ingyenes házhozszállítással is. Nekem meg pont fordítva van, inkább lenne posta, mert olyan cucc, ami +400-ért is megéri, csak érjen ide.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #107689 üzenetére
Evelyn hogy kinőtte magát.
Pedig pár éve még...A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Samott #108001 üzenetére
Most kipróbáltam egy új lisztet és valami elképesztően küzdelmes lett a tészta. Meg nem nyers élesztővel nyomtam, hanem porlasztott szárazzal. Nem tudom mi nyomott a latban jobban, de nem vagyok elégedett a tésztával.
A töltelékből "gazdagon" teszek bele, akkor tészta alig van, csak töltelék...
Én ezt a receptet szoktam használni. Tavaly teljesen jó lett. Más liszt, nedves kocka élesztő.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #108034 üzenetére
Miért én álljak keresztbe? Ezek angolok (meg ki tudja mifélék), múltkor is írtam, hogy van előrejelzés, legalább 2 tábla és jó pár éve kiraktak egy sárga vízmércét is biztos ami tuti alapon.
Ha kirakom a kocsit vagy odaállok tárcsával, akkor képes rinyálni, hogy miért állok az útjába, mi közöm hozzá, nem vagyok én rendőr. Vagy éppen én álljak ott 24 órásban forgalmat irányítani? Na jó, nem kell 24 órás, mert annál gyorsabban változik a víszint. Ez ilyen, kár fennakadni. Motoros gyerek volt a nagy király, amelyik ment még egy kört
-
-
npera
újonc
válasz Samott #108042 üzenetére
A vízkáros autó "baleset", még ha az atomsötét sofőr hülyesége miatt is történik. A szívószál pedig egy tömegtermelt környezetszennyező hülyeség, mert "képtelenség" pohárból vagy üvegből inni.
Egy vízkáros autó szépen pörgeti a gazdaságot, mindenféle szolgáltatás és termelés is követi, több angol patakot mindenfelé
-
npera
újonc
válasz Samott #108046 üzenetére
Ha felgyújtod a saját házad és mindezt úgy teszed, hogy 2-3 alkalommal figyelmeztetnek, hogy ne gyújtsd fel és te minden figyelmeztetést félretéve felgyújtod csakazértis, akkor persze eloltják, de sanszos, hogy fel fog kerülni valami videó róla valahova.
Itt is kihúzzák a kocsikat a vízből, jön valami önkéntes segítő, vagy autómentő, aztán minimalizálják a patakban okozott károkat. Bár volt olyan BMW, amiből rendesen folyt motorolaj a vízbe.
Ez a patakos őrület azokról szól, akik minden figyelmeztető táblát figyelmen kívül hagyva csak csörtetnek előre. Akár sima ostobaságból, akár pökhendi lesz@romságból csakazértis belehajtanak. Van vízmélységet mutató mérce, vannak táblák előtte, tipikusan van 1-2 már lerohadt, de még gőzölgő kocsi is a közelben, ha elég magas a vízállás.
Ha ezek után is beleveret izomból, akkor ne kelljen már sajnálni. A gazdaság pedig az ilyen ökrök miatt is pörög, bár bizonyára lehetne kevesebb rombolással is pörgetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen