- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- AliExpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Amazon Prime Video
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #41671 üzenetére
Fene tudja, nekem úgy nem jön be annyira. Meg letolok belőle 3 centet, azt hirtelen jobban leszek, az se feltétlen gyerebe. Megvilágosodni is fokozatosan kell.
72es Tátrateától is vagy 3x teleportáltam, azt az sem annyira OK. Igazából elraboltak az ufók, és ott ültem Pataky Atti mellett, csak nem emlékszem rá, meg őse énrám... Álltam csak a (gabona)kör közepén.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #41732 üzenetére
Ha leértékelés van, akkor a vásárló arról nagyon nem tehet. Ha teljes áron vásárolod, akkor lehet oxidos a csatlakozó? Az mennyivel ad nagyobb szabadságot az eladónak, hogy "teljes áron" ad terméket? Ne nézzük egymást madárnak...
Mindezek mellett értem, hogy azt szeretnéd, hogy a pénzedért - legyen az akármennyi is - azt kapd, amit a marketing anyag sugall. Azaz aranyozott csatlakozót, rendes szövetburkolatos kábelt, miazmást. Hogy ez esetleg bármilyen "kiesést" okoz, az MVP (más valaki problémája). Nem az övék, azaz ilyen "kompenzálás" meg "jóvátétel" esélytelen.
De ha itt bementél a Keravillba, hogy betojt "a termék", ők se adtak jóvátételként lófszt se.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #41734 üzenetére
" utilizing only the finest materials," like ferrous oxide...
Háttööö... izé. Ez nerm a RR által szabott út, hogy gyere, itt vannak bőrök, fabetétek, azt melyik tetszik, megkapod... csak fizessed li. (majdnem a Belga - Kalauz ból idéztem)Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz WiZARD #41893 üzenetére
en azt neztem, hogy ez az EPA hatotav raadasul a Taycan Turbo-ra van megadva, a Turbo S pedig meg a Porsche szerint sem tud akkora hatotavot
de ha ez ~201 merfold, akkor az mennyi lesz majd, 180?
na meg vki irta asszem a Twitter-n, hogy a koppra feltoltott Taycan tesztauto 240merfoldet jelzett ki nekik, szoval mar ott is bukofaktoros volt a tortenet
aztan a valos hatotav meg tuti nem annyi, szoval a 200-210 merfold lehet a valos, ahogy az EPA is "méri" ezeketes meg van benne ehhez egy valto is, hogy rajabbul tudjon gyorsulni
szerintem azzal lehet itt a szopo elsosorban, hogy a Tesla a netto akksi kapacitast adja meg 100kWh-nak, a tobbi gyarto meg a bruttot, es meg azzal is alatta vannak
es azoknak a nettoja eleve meg kisebb isa Taycan-ban is 94kWh elvileg, es 80kWh korul a kihasznalhato, ez all szemben a Tesla 100kWh-javal
es mivel a hajtas es a rendszer hatasfoka sincs annyi, ezert nem megy el annyit a kapacitas aranyosan sem
mert ha azzal a 80%-s akksikapacitassal tudna a Tesla hatotavjanak 80%-t, akkor az kb egyezne is
de nem tudja kozelitoleg sem azt[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #41893 üzenetére
Na meg ha valaki (VW csoport) igazából nem is akar elektromos autót gyártani, akkor nehéz jót csinálni.
Csak azért csinálják, hogy teljesítsék a flottára vonatkozó átlag CO2 kibocsátást.
Pl itt az új Skoda Citigo e. Magyarországra 200 db jut, és nem is lesz több, ennyi.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #41895 üzenetére
A Teslanak ennyire sikerult kioptimalizalnia az akkut - esetleg ennyivel jobb a sajat gyartasu akkuja, vagy maga a hajtaslanc/futes/elektronika ennyivel hatekonyabb?
Itt azert tavolsagban kb 25% difi van (400 vs 5xx Km) - ahhoz nyilvan nem a levegobol veszi az energiat. Szoval meg mindig az a kerdes, hogy honnan van a Teslanak ennyivel kevesebbet fogyaszto autoja?
Mert lehet mondani, hogy persze, papirmase a kasztni, meg muanyag motorhaz meg stb - de ettol meg az mas is meg tudna olyanra csinalni, nem?
Es azert a millio merfoldes autok hallatan nem mondhatja senki, hogy csucsra kihajtja es azert szarik majd be 200e KM utan. Azaz nincs rovid elettartamra tervezve/kihajtva.
FőDudu
-
-
npera
újonc
válasz WiZARD #41938 üzenetére
És ha egy 350 kW-os Ionity töltőre rákapcsolod a Leafet és a mellette levő töltőfejre a Taycant, akkor ki hogy tölt? Mondjuk egy normál autópályás futás után, tempomat 110 km/h. Ugye, hogy ugye?
Ismét teljesen más helyre pozícionált termékeket hasonlítotok össze csak úgy ad hoc.
Én például durván lehagyom a lányomat, ha ő rollerrel hajtja magát, én pedig a 28"-os kerekű melóba járós bringámmal versenyzek vele. De ő átfér a rollerrel a fém korlát alatt, amibe én a vázzal akadnék bele. Ő ott vidáman továbbmegy full sebességgel, én meg éles kanyarban szlalomozhatok át a sikánon. Most akkor ki győz?
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #41989 üzenetére
Jajjmár... ilyen apróságon fennakadni. Naná, hogy az alma nem marad magától az almafán... Kell neki valami, ami ott tartja. Az almás monitor se marad meg a levegőben... miaza 400E+ egy sz*ros konzolért? Tuti nem vesa standard lukak vannak rajta...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz WiZARD #42081 üzenetére
Részemről az i3 anyaghasználatát, formavilágát imádom, és totálisan leszarom, mennyi idő alatt ér körbe hol, meg milyen messzire jut el egy töltéssel. Képes elférni egy európai méretű parkolóházban, befér a helyekre, és ez a reális elvárásom egy városi elektromos autótól. Csak ára van, úgyhogy távol áll tőlem, hogy vegyek.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #42081 üzenetére
Igazából a vicc kedvéért egy aktuális Nissan Leaf (ami ugyanaz, mint az első generációs) és standard i3 meccset megnéznék Nürburgringen. Hogy legyen min röhögni egy Nissan kisbusz is mehetne még.
És amikor a pálya felénél járnak, akkor indulna utánuk egy 3-motoros Model S a legnagyobb diffúzorral, karbon szplitterrel, szárnyakkal és vágott slicken pályára optimalizált futóművel. És The Stig vezetné.
Amikor a Model S a pálya 2/3-nál járna, akkor pedig egy Porsche 919 EVO is elindulna a gyáris tesztpilótával.
És felküldenének egy Mig-29-est is a 2-dimenziós tolóerővektoros hajtóművel fegyverzet nélkül és fél adag üzemanyaggal, hogy megmutassák hol álljon a kredenc, ahogy a svédek mondanák.
Ezt kellene csinálni
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #42600 üzenetére
Nalunk az egyik szomszedos projekten van egy srac, az ennek pont az ellenkezoje, megkapja a heti melot es este szol hogy kesz van. Es jo amit csinal, nem osszecsapja. Szoval a tobbiek elegge utaljak mert rossz fenyt vet rajuk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #42689 üzenetére
A villanyauto hogy birja a hosszutavu parkolast? Meritgeti magat? Mintha a Teslanal lett volna errol valami hir... ha ezek honapokig allnak a pusztaban lehet hogy toltogetni is kell oket ne purcanjon ki az akksijuk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #42689 üzenetére
Ja, hogy ebben még nincsen OTA frissítés? Óóóó, az úgy kinosss...
Mondjuk egy gyakorlott staff az vidáman körberohan a laptoppal és CAN-dobozzal, aztán pitty-putty megfrissít tucatnyi kocsit egy délelőtt. Akár szakadó esőben is. Aztán mondjuk post-it lapokkal lehet jelölni a műszerfalon, hogy kész-e a frissítés. A zöld post-it az sikeres frissítés, a sárga az részben sikertelen, a pirosnál pedig még kapcsolódni sem sikerült az autóval.
Utána mondjuk drónnal körberepülnek és egyből van áttekintés és statisztika
-
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #42910 üzenetére
Ne csinald ezt, azert biztonsagos mert nincs elol egy nagy benzinmotor, ezert van hely a gyurodesi zonanak. De hagyomanyos acelbol meg aluminiumbol keszulnek es az ivelt formak is segitenek a gyalogosoknak. Namost a cybertrack 3 mm-es golyoallo acelbol keszul. Magasan hordott elekkel. Igen, a pickupok is borzasztoak, de ez valami uj kategoria lesz ilyen szempontbol. A dizajn legyozte a jozan eszt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #42917 üzenetére
tul nagy az arcuk.
'
Der Taycan Turbo, ein nagelneues E-Auto für gut 150.000 Euro, kommt laut EPA nur 323 Kilometer weit? Na und? Ein Ferrari Roma kostet etwa zehnmal so viel wie ein Renault Kangoo, kann aber viel weniger Personen und Waschmaschinen mitnehmen.
'azaz szabad forditasban: A Taycan Turbo egy uj elektromos auto 150k Euroert. Csak 323kilometert megy. NA ES? Egy ferrari akarmicsoda tizszeresebe kerul egy Kangoonak de kevesebb mosogepet szallit.
FőDudu
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #42925 üzenetére
Modnom, amerikaban atmehet, mert ott a pickupokra sokkal lazabb eloirasok vonatkoznak. Csak az europiai forgalmazas a kerdeses. Mert itt vizsgaljak a gyalogosbiztonsagot is. (talan pont emiatt volt velemelyik volvonak motorhazfedel legzsakja is). Nem veletlenul olyan bumszli monden uj auto motorhazfedele, szabvany van ra hogy milyen magasan kell lennie a lemeznek a motor felett... pont azert ha gyalogost gazol legyen minek gyurodnie, nema motorrol pattanjon le. Capaorru bmw-t ma mar nem lehetne piacra dobni... es pont olyan el van a cybertruckon is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #43468 üzenetére
Es a rohadek meg arra se hivatkozhat, hogy lenduletet veszit, hiszen allasbol indult. Zebran rendszeres, kocsik kozt nem merik. Pont leszarja ha elcsap egy gyalogost de a kocsitol fel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 12 Mini - 64 GB - Független - Használt
- IPhone 12 Pro 256GB gyári független gyönyörű + ajándék magsafe tok
- Strix 15 GL503GE 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050Ti 16GB 256GB NVMe+1TB HDD magyar vbill gar
- CSAK 1DB!!! EZÜST! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
- CSAK 1DB!!! FEKETE! VADIÚJ BONTATLAN, 2ÉV+ GAROS Surface Pro 9 i5-1235U 16GB 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen