Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Hajjajj, újabb rabbit hole
Könnyítésnek én egyelőre a saját quad távomhoz bindelve használok egy vevőt, rajta egy 180 fokos szervó, és egy folyamatos, a motor és a meghajtás adott. Ugyan klasszikus muscle car jelleggel egy merev hátsó tengelyt fog egyelőre mozgatni, de a nehézkes, és megbízhatatlan 3D nyomtatás helyett én a sokkal kellemesebb, jégkrémpálcikákból ragasztott alváz és kormánymű megoldásban gondolkoztam, így esetleges alkatrésztörés esetén össze lehet mosolyogni a fiammal, hogy nincs mese, gyártani kell egy új jégkrémpálcikát.
De ez is egy türelmes műfaj, kivárom vele a meleget. Meg a távomat. Meg hogy legyen időm egyáltalán.
Amúgy good news, a BG feladta végre a vevőimet, sok sok idő múlva majd jönnek, és lesz stabil hatótávom, rengeteg.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #92833 üzenetére
LiIon cuccból kevesebb max ampert szedhet ki, de azt a keveset hosszabban, azaz egy nyugodt hosszú repülésre jó ez. Meg lemehet 3V alá is akár, bár az FC az 3V-nál általában eldobja magát, úgyhogy az bátor lenne.
Az én 1s endurance 5.5" nagygépem pl könnyű LiPo-val, kamerával együtt 80 gramm, és elrepül 28 percet. Aztán ha hozzáférnék 3D nyomtatóhoz, akkor pár motortartó, meg akkutartóval meglenne ez a kialakítás:
"And an indoor hover test using the LGMJ1 cell. Warning: very boring"
De valahogy nem volt célom 50 percet lebegni vele. A 28 perc sem volt érdekesebb. Arra viszont jó, hogy bármikor kivittem a kertbe játszani, 1 akkuval elvoltam amíg kedvem volt. -
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #92833 üzenetére
A low battery meg azért villog, mert az OSD riasztási kiírása az LiPo-hoz van beállítva.
A többi egyszerű, 350mW-os VTX, meg a nagy hatótávú vevő az megoldja a long rangeséget, a hosszú repülési idővel kombinálva. Aztán nyelsz egyet, ha valami lekapja a levegőből egy kilométerre, és építesz egy újat.
-
-NoVa-
addikt
#mithallgatszmost
Most, mert élő stream, és kellően rettenetes : [link]
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
addikt
No, az izgalom fokozódik, Csehországból már itt van valahol a DPD-nél a csomagom. "CHIN YUN HU által feladott küldeménye beérkezett a kiszállítási kirendeltségre."
Feltűnthet a feladó nevénél, hogy Kínából a Yunexpress küldött HU-ba csomagot...
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
addikt
Stepup/stepdown megy mindenféle varázslás nélkül, tetszik. Szóval egyelőre marad ez a hibrid 2 csatlakozós setup. Gondolkoztam először, hogy rendelek hozzá csatlakozót, csinálok rá rövidzárat, és kész az 1S adapter, de aztán rájöttem, hogy fölösleges, pont jó a méret, hogy egy klasszikus PC Jumper legyen a legjobb megoldás, aztán majd ha már repül, eldöntöm, hogy kell-e az 1 cellás üzem. A feszültségről Oscar Liang írta, hogy meglepődött, hogy nem a szokásos gagyicsatlakozó, hanem valami tömör értelmesebb, amin nincs feszültségesés, ő is csak azért cserélte XT30-ra, mert a meglévő 2s akkujain az van. Nekem nincs efféle problémám, viszont az asztali USB töltést szeretem, tehát marad ez a dupla 1s konnektor egyelőre.
Az tetszik, hogy 1002-n már stabilan forognak a motorok, 1001-en még meg-megáll. Szerintem pár repülést azért megejtek majd vele, mielőtt nekiállok JESC meg PID tuning szinten tákolni, hogy legyen azért lépcsős fejlődés .
Mindenesetre látványosan alacsony fordulaton tud forogni:
Tekintettel arra, hogy az a másik meg egy elektromos autó, amit KGFB nélkül használhatok, hát ez is valami efféle sorsra fog jutni. Fotogénnek fotogén, mindkettő:
-
-NoVa-
addikt
Azt olvastam én is, és hasonlót anno építettem 2s brushedből. Ott is az volt a gond, hogy lassan ereszkedni nem tudott, volt zuhanás, meg lassú emelkedés a gázkar legkisebb mozdulatára. Csak a 2s brushed motorok azok erősen egyszámjegyű üzemórás cuccok voltak, meg a megnőtt nyomaték lelőtte a propellereket a tengelyről.
-
-NoVa-
addikt
npera, a VTX unlock működött, és tényleg van kép. Még mindig nem sikerült eltalálni a kijelző frekvenciáját, de beugrott, hogy van egy MicroUSB analóg vevőm, a maga pocsék minőségével, de széles támogatottságával, az azonnal kapott képet:
A mérete még mindig igazán barátságos. Gyanús, hogy kölcsön fogja kérni a vevőt pl ebből:
-
-NoVa-
addikt
Opel Manta GSe. Kéne:
-
-NoVa-
addikt
Átolvastam az internetet JESC firmware ügyben, és egyelőre az is az XT30 sorsára jutott, nincs rá szükségem
Kisebb motorral még komoly haszna van, a 11xx-nél már elhanyagolható, mérhetetlen fogyasztáskülönbség. Többet nyerek azzal, hogy nem térek el a stock BF-től, és a későbbi javításokat könnyen át tudom emelni. -
-NoVa-
addikt
Vagy inkább [link]
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #93072 üzenetére
TinyHawk 2-nél figyelni kell, hogy 2s-el használva nagyon döglik. De ez nem annyira 2s műfaj, szóval simán 1 cellával házon belül vagy szélcsendben udvaron elröpködni pont jó.
A Freestyle nagyobb méretű, de alacsonyabb KV-os motorjai nem vesznek fel annyi Ampert, úgyhogy azért nem pusztul tartós 2s használattól, a keretes inkább 1s-re van. Cserébe védi a bútort, profit.
-
-
-NoVa-
addikt
Na, azt a hisztit hamar elengedtem, simán csak átugrott hosszabb ideig egy sávot az EUR-HUF árfolyam, és igazították az árakat, erre triggerelt, mint egy hisztis bölcsész... Szóval szakmájához illően.
De amúgy bírom, mert más "celebbel" soha nem futok össze könyvesboltban, vele meg rendszeresen.
-
-NoVa-
addikt
válasz Phülöp #93197 üzenetére
SW Snowflake akarok lenni. Csak ülök csendben, a kávémat kortyolgatva, de ha triggerel valaki, azt visszamenőleg töröltetem az SW iparból, és addig hisztizek, amíg nem törölnek minden terméket, amin valaha dolgozott. Előremutató dolognak tűnik, ha ennyire sokan csinálják a médiaiparban.
-
-NoVa-
addikt
Blue kidebugolta az akkujaimat, és hosszas meetingelés és fejtörés után oda jutottunk, hogy a hosszú állás után a legtöbbnek nem annyira elég a nem smart töltő. Legalábbis arra tippelek, hogy magas C-vel rátöltésnél pillanatok alatt felugrik a feszültség, aztán a töltő lekapcsol, és az akkuban viszont alig van valós kapacitás. Mondtam neki, hogy töltsön rá, mérjen feszültséget, tegye félre, majd mérjen később újra, hogy visszaesik-e sokat. Majd az iMaxxal regenerálom, amit lehet. Nem voltak túlmerülve, csak sokat álltak tárolásin.
Mindenesetre egy 2s 1200mAh akkuval tud repülni stabilan, a sárgával is, és most szembesült vele, hogy az már sokkal inkább otthon van 2s-el is, és nem a saját lebegésével erőlködik. Fura volt neki a szűk helyeken mozgásra tervezett 150 fokos kameralencse, aztán egyelőre élvezi.
Persze jó lenne találni a sok közül egy használható 3s-t, de úgy néz ki mindkét gép egyben van, és működik hibátlanul.Hosszabb távon innen lehet kiindulni. Beltérben a sárgát szeretem 2s-el, 2.85" prop + védőkerettel. A kéknél meg érik a gondolat, hogy csak egy hangyányit belenyúljak a mostani felépítésébe. Csak épphogy, finoman. Átrakni a karbonpálca X vázra, és 5" vagy 6" propellerrel megnézni, mit tud szuperkönnyű kivitelben pl
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #93269 üzenetére
Egyfelől más a két motor tengelye, és propellerrögzítése. Másfelől ha leveszed a keretet, és visszacsavarod a motorokat, akkor majd vakarhatod a fejed, hogy honnan szerzel 4 olyan motort készletről, mert beleért alulról a csavar, és rövidre zárta a tekercserelését... Azaz figyelj oda a csavarhosszra, vannak rövidebb motortartó csavarjaim ilyen esetre itthon, meg hozzá való 3" propeller
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- További aktív témák...