- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #101372 üzenetére
Ez jó tipp, de 6os váltó van benne gyárilag.
Ma kipróbáltam, 3.-ban bekapcsoltam a tempomatot és kedtem felváltani, biztos, hogy felváltásra nem kapcsol ki.A bmw-ben kuplungra is kikapcsol, meg fékre is, gázra gyorsit, amint leveszem a gázról a lábam (egy előzés után) akkor visszaáll az eredetire.
De érdekes mert ki is írja, hogy váltsak fel 6-ba, mert úgy gazdaságos, meg az eladó is mondta, hogy próbálták a tempotatot. Azóta volt kerék cserélve, viszont pl a keréknyomást jól jelzi ki, nemhinném, hogy köze lenne hozzá.
Na majd keresek vmi diag sw-t.Van még pár apróság ami nem működik, amiket írtam, de majd orvosolva lesznek, vélhetően ingyen javítja az eladó.
Összeségében csendesebbnek gondoltam az autót, de nincs okom panaszra, nagyon kényelmes benne ülni, tetszik ez a kissé buszos üléspozició, mert az én méretemben is elférek.
Viszont érződik, hogy sokkal spórolósabb anyagból van a beltér, mint a bmw-ben. Abban a csomagtér mindene is plüssszerű kárpit volt, (emiatt halkabb is), itt meg ilyen műanyag doboz minden. Meg úgy mindennek az illesztése is sokkal gagyibb hatást kelt.
Cserébe viszont az elektromos extrák igencsak jók. Még a bmw-nél is kellemesebb utazni benne.
Vezetési élményben rosszabb. Esetleg annyi, hogy azért érezhetően gyorsul mint az állat. 0-100 gyorsulásban asszem valami 2sec-et ver a bmw-re, de itt rendesen beletol az ülésbe gyorsuláskor. Viszont alacsony fordulaton néha úgy érzem alig mozdul az autó. Megszoktam, hogy pl gurulok és 2-esben fordulok ki, akkor ki lehet gyorsítani. Hát ebben nem.
Ja és brutálnagy fordulóköre van mintha a bmw-ben jobban el lehetne fordítani a kerekeket vagy nemtudom.
Ma is mentünk, hatalmas tócsába belementem, aminek hatására elment a szervo. Pont kanyarodni akartam, kb a kereszteződés közepén álltam meg, szerencsére nem jött senki. Épp kezdtem volna anyázni, amikor elkezdtem tolatni, mégsem az út középén legyek, aztán helyreállt. Gyanítom a szervo szíja vizes lett és csúszni kezdett, ha olajpumpás és nem elektromos... passz, kb fél pérc után helyreállt magától. Nyikorgó hangot nem hallottam, mint amikor csúszik az ékszíj. Szarabb úton is felismeri a felezővonalat, még akkor is, amikor alig látni, ez kellemes meglepetés. -
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #101422 üzenetére
a NASA szerinted elsore csinalt meg mindent?
a Challenger is egy teszt gep volt korabban, azert is volt OV-099 a sorszama, amin 1.2x tulterhelesi teszteket vegeztek
mikozben a szinten tesztgep Enterprise volt a OV-101 es az elsokent elesben is hasznalt gep a Columbia az OV-102több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Samott #101489 üzenetére
Kérdés mennyire működőképes. Projektorba való DMD chipet is úgy postázta az arc, hogy "100% tested before posting" :-D
Sok ráérő emberrel és sok felesleges energiával nagyban még tán jó is valamire. Nekem is sokszor bőven elég a kisebb kapacitás is, inkább legyen könnyebb és több.
-
-
npera
újonc
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #101621 üzenetére
7$ és 25$ között látok pár USB-C MMCX kábelt, szóval már csak az a kérdés, hogy a 130 Ohm-hoz mit szólnak. Akad 32 Ohmos grafén driverem is, az sem rossz. Meg egy másik házformátumban titán, abból is még lehet valami, a Sennheiser HD580-hez mérve az is hozza a szintet. A Monk óta az építgetős scene nagyon eldurvult, már komolyabb fejhallgatókat megszorongató dolgokat reszelgetnek.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #101637 üzenetére
Egy Yincrow X6 elvileg szép upgrade a Monk után, filléres cucc.
A felsőbb polcról az Astrotec Lyra Nature érdekes, azt kipróbálnám.A kettő között félúton a DIY peremén ott a moduláris, de forrasztásmentes Smabat M2s Pro, amihez akadnak prémium driverek.
Nem rossz ez sem, de egyelőre komolyabb belső alakítás nélkül nem jobb, mint a saját épített, csak drágább. Még jön hozzá egy, nemrég kijött driver, abban van még lehetőség.
Vagy ott a feleségem gyáva fantáziátlan megoldása, a Faaeal Rosemary 150 Ohm. 20$, majdnem olyan jól szól, mint a tákoltak, klasszikus műanyagházas kényelmes.
-
npera
újonc
válasz Samott #101637 üzenetére
Én vettem a TinHifi T2-est és valami elképesztően jó. Kell hozzá valami jó méretű tip, az a kulcsa az egésznek, hogy jól szóljon. Nagyon kellemes semleges a hangja, nem fárasztó hallgatni.
Mivel nem bírtam magammal, ezért vettem hozzá egy elképesztően poccos kábelt is, de teljesen jó az alap elindulni.
50 dodó volt a saját oldalukról, kiért simán és azóta bódottá.
Ha kell erősebb basszus, akkor szintén nagyon olcsón van az Urbanfun. Ha annál jobb kell, akkor Nova az illetékes audiófül source of nolidzs.
-
npera
újonc
válasz Samott #101876 üzenetére
Ez álomszép! Az én kwadom ilyet nem csinál. Ha failsafe van, akkor levágja azonnal az invertereket, aztán "levitorlázik". Akarom mondani esik, mint egy tégla.
A vicc az, hogy a 60-grammoson volt még régen FrSky időben RX loss és az olyan könnyű és olyan nagy propjai vannak, hogy félig-meddig vitorlázva esett le. Utána simán fel is szállt, mert nem fejre esett.
Itt egy kompiláció vélhetően 5"-os géppel, azok már nagyot esnek, mert erősek és nagyok.
-
veterán
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #102001 üzenetére
Ez a Horvát(h) Rimac se gyenge, mert beleszállt a VW csoport, hogy a Bugatti elektronyos hasjtáshoz jusson... Ez úgy tűnik, most jobb, mint a VW sajátja.
A Tesla meg olyan, hogy a nulláról indultak, és azért eléggé róluk szól a villanyautózás. Az más kérdés, hogy a minőség hol van más márkákhoz képest. De mostanra talán ezzel se lesz több gond, mint másoknál. A "pénteki" meg a "hétfői" autók talán elmúlnak...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #102037 üzenetére
Másról beszélünk. Én arról, hogy teljes önvezetést ígért, de kb. ott sem tart, ahol a Toyota/VW meg a többi kb. 5 éve. Azok nem ígérnek robottaxit, egyszerűen csak csinálják a sávtartást meg a többit :-) Aztán jön a másik szint, hogy más cucc jobban önvezet, mint a nem létező robottaxi.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #102037 üzenetére
És közben jön a Tesla robot. Annak vajon mi lesz a vége és ahhoz képest hol tart a Honda, egyéb nevenincs Japán gyártók vagy netán a Boston Dynamics érdekes vergődése? Ez utóbbit kezdetek óta követem, már akkor voltak trükkös cuccaik és legalább egy bétát felmutattak mikor kiálltak a népek elé. Gondolom majd erre is várunk "majd jövőre", mint a Semire. Bár a robot az reálisabb, abban nem látni egyelőre semmi olyat, amit ne lehetne megcsinálni. Tud valamit ez a csávó az biztos.
-
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #102017 üzenetére
Arra a Mercire gondolsz, amit én linkeltem? 60 km/h alatt lehet aktiválni, de azt is csak meghatározott (ismert, előre programozott) autópálya szakaszokon
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #102042 üzenetére
Jah, átlag vw "önvezetése" az semmi, valami lepkefing gyenge sávtartás van. Ahhoz képest még a Leaf-em Pro-Pilotja is csúcs önvezetés. Papíron mindkettő level2, gyakorlatban meg ég és föld.
Nagyon kiváncsi vagyok használatban milyen lesz a Tesla a Nissanhoz képest.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz Samott #102053 üzenetére
Mármint hol nem tart sehol ha 5 évvel ezelőtt már volt robotja, ami mászkált és internetről nagyon okos is volt? Éppen ezért írtam a Boston Dynamics vergődését, mert ránézésre nincs piaca közben meg is tudta mutatni, hogy mit tett le az asztalra. Mikori volt az első robotpókja? Lassan 20 éves? Aztán a jégen botladozó, még csak nem is elektromos hajtásos kutya is bőven több volt már, mint egy erős béta és az is 10 éves történet. Béta meg lehet vagy 15+ éves. Erről senki nem fog beszélni, vagy bevásárolja magát valahova és 3 év múlva Tesla robot lesz az istencsászár, akkor is, ha nem létezik de majd jövőre már istenbiz :-D
-
Jahno
őstag
válasz Samott #102051 üzenetére
Dízel BMWből biztos több gyulladt ki idehaza. Csak nem mindegy melyik miért, vagy mit tesz meg érte a gyártó akár utólag is, hogy mi vezethető vissza karbantartás hiányára, vagy mi a felületesség, mert jóvanazúgy. Nyilván az autó bonyolult dolog, egy 120as Skoda is kigyulladt ha úgy adta ki. Én néha olyansmiken csodálkozom, hogy pld. nyitott ajtóval el lehet indulni. De más gyártótól sem azért nem találsz olyan hírt, hogy ebbe-abba belerongyolt, mert nem önvezetők, hanem ennél visszafogottabbak és értelmesebbek. Jelen technológia alapján ha odahaza egy robotporszívó el tud lenni a lakásban, akkor az 1 darab eset is magas hibaszázalék olyan esetekre, hogy fékezés nélkül gyalogot üt el, kocsi hátába megy bele (ennél én is fenntartom, hogy egy része júzer hiba, mert azok olyanok) vagy éppen amit most kaparásznak, tisztára olyan, mint a humán sofőr és belemegy a helyszínelő rendőrautóba... Ez baromi necces és igen, tesztpályán láttál már ilyet más gyártótól is. Csak az tesztpálya.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen