- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Asustor NAS
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Programozás topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
#drone
6db akksi feltöltve. Bt tag-et felraktam ismét. Nemsokára ebéd, aztán remélem lesznek szép felvételek is.
Letöltöttem a Davinci Resolve-ot, remélem ezzel csinálta npera. -
blueboi69
csendes tag
Kézbőldrónozás. Második repkedés, itt már acro mód. Már amúgy rutinból zuhanok, egyáltalán nem esek kétségbe és a drón is megvan 1-2percen belül. Persze teljesen sík terep, de ezek a remegések. Az egyik eseménynél a cellafesz 9V-ról vált 6V-ra egyik pillanatról a másikra, aztán a következő képkocka, hogy a földön van a gép... Na az ilyenek miatt nem merek vele messzebbre repkedni, mert ezt eljátsza nekem 300-400méterre a bokrok közt, akkor sosem találom meg...
https://www.youtube.com/watch?v=AZjwE2fx2SA
Remegésekre a gyengélkedő akksit mondom, olyankor olyan a hangja mintha mondjuk egy autónál a gyújtás nem lenne oké és kihagyna, vagy lefulladás előtti rángatások. Nagyon szaggatottá válik.
-
blueboi69
csendes tag
-
-
blueboi69
csendes tag
Köszi, hogy megnézted! JST csati van az akksikon. De az egyik felét helyettesítenem kellett mással. Viszont ez a feszkós probléma ez kezdetek óta fennáll!
Csak eddig nem láttam rendesen a szemüvegben. Most úgy voltam vele, hogy tuti valamit szarul mér, mert ennyire nem lehet alacsony ésmég után simán repülök percekig vele.
Meg ott az érdekes, amikor menet közben 9ről leesik 6ra a fesz. Aztán meg a kvad isBelső ellenállást nem tudok mondani.
Rendeltem múlthéten jst csatikat és XT60at is. XT30 nem volt a hestore-ban. -
blueboi69
csendes tag
válasz blueboi69 #94006 üzenetére
#drone
Ja még egy érdekes info. Az akksikat szoktam repülés után is lemérni (néha csak másnap). 3.8 szokott lenni általában cellánként, talán egyszer sikerült 3.7-re merítenem egyet.
Legutóbbi repüléskor a kvad nem bírt magával és kitépte magából a kamerából jövő egyik vezetéket és a vtx csatiját a helyéről. Úgyhogy most megint szerelgetés lesz. -
blueboi69
csendes tag
válasz WiZARD #94013 üzenetére
Én ehhez nem értek, annyit tudok csak hozzászólni, hogy a gázkazánunk 24kW.
Az nem lehet - de tényleg csak találgatok - hogy 14kW megadása az egy összeg? Tehát a fűtési és hűtési teljesítmény összeadódik, mert nem ugyanolyan hatékonyságú?
Tényleg csak kérdezem, lövésem sincs. -
blueboi69
csendes tag
-
blueboi69
csendes tag
-
blueboi69
csendes tag
-
blueboi69
csendes tag
-
blueboi69
csendes tag
Amennyire tudom csak a váz nazgul5, de nemtudok többet csak azt, hogy mamba fc stack vezérli, talán pont az amit venni is akarok 4" LR-be.
Srác nem túl kocka, nagyon nehéz vele bármit is csetelni, de a sórgornőm csávója, élőben nagyon közlékeny, szóval majd jön át aztán mindenféle covid eljárást betartva megintejúvolom, hogy mimerre. El is akarná adni mindkét kvadját és venne valami cinewhoop-ot, mert a dróntörvénnyel meg van lőve és nem mer repülni. -
blueboi69
csendes tag
#drone
nova, good news. A kék kvad ismét röpképes. Kicsit kókány megoldás lett, de evvan. Úgyis átépíted 5x -
blueboi69
csendes tag
#drone
Ma volt itt haversrác, repültem az 5"-al. Nem mertem neki keményen kenni, kb úgy repültem mint nova féle 3"-al. Eleinte a srác ment pár kört, akkor nyomott neki olyan gázfröccsöket, hogy meigndult pár vizelettcsepp a hugyuti csatornán a külvilág felé. Egyből éreztem, hogy van itt kakaó és pöppet hangosabb mint a 3". Nemkicsit, nagyon. Szóval srác repült kicsit a nazgul5-el, aztán már az elején panaszkodott, hogy nem lát a szemcsijével. (aomway) én nekem nem volt baj, aztán később nekem is kezdett elmenni a kép. Kiderült, hogy a vtx antenna tört el ketté kb, szóval elővettük a másikat. Fogalmam sincs micsoda. Ethix motoros, 5" valami, Ethix propokkal. Elég jól ment az is. Szóval kb úgy mentem vele meg olyan fordulásokat mint nova féle kékkel (horizon módban, mert srác sem merte acro-ban odaadni, később meg már nem jutott eszünkbe átkapocsolni). Igazából kényelmesebb volt, nem kellett kűzdeni az elemekkel, mint szél, meg ilyenek. Kezesebbnek is éreztem és nem volt para, hogy lezuhan. Ha közeledett a föld, akkor erőből megoldotta, pedig nem toltam neki sokat és nem zuhantam le egyszer sem, megnyugtatóbb volt, hogy az akksik nem adják meg magukat.
Szóval élveztem. Végül nem hagyott itt drónt, majd értékesíti, de jó volt az 5"-t kipróbálni, mostmár némi 3" tapasztalattal
Ugyebár időközben megcsináltam nova kék drónján az elszakadt tyúkbeleket, jövőhéten is szabin vagyok, majd igyekszem repkedni vele még és gyártani a kontentet -
blueboi69
csendes tag
Ha már akku téma. Töltőből ez jó lehet?
https://fpvgarage.hu/toolkitrc-m8s-black-400w-18a-1-8s-dc-charger -
blueboi69
csendes tag
#bmw
Mai hóesések közepete úgy gondoltam megnézem mi van a bmw-ben azzal a hengerrel, amire problémázott, hogy nem ég el benne a nafta.
Nos azt kell mondjam, ha ezt december közepén/végén debuggolom, akkor valszeg a sírás kerülgetett volna
Most, hogy már lassan fél éve csak a fiestát használjuk mindenre is (hétvégén is voltunk kirándulni Bujdyék felé, 3felnőtt, 2 gyerek,2kutya) így egy kicsit kevésbé voltam elkeseredve a látottakon. Először nem értettem, hogy a gyertyapipa miért van eltörve és a benne lévő rugó lenyomata miért van a gyertyán. Aztán amikor tekerés nélkül kijött a gyertya, akkor meg azt nem értettem, hogy az 5pólusú NGK iridium gyertyának miért nincs meg a középső pólusán kívül a többi.....
Végül összeállt a kép, valahogy, valamiért a gyertya nem maradt a helyén. Kiszedte a menetet a hengerfejből és ahogy menekült kifelé az elégő benzin-levegő párától, úgy ütközött neki a lecsavarozott gyertyapipának és trafónak.... Namost hogy a gyertya pólusai előbb törtek-e le, vagy később az már szinte mindegy. Lehet a hengerben az öngyulladás segített kilökni a gyertyát, lehet, hogy nem... Nemtudom. Mindenestre porszívócsőre raktam egy vékony csövet és kiporszívóztam a gyertyajáratot, hogy legalább a többi ne hulljon bele. A trafó körül egyébként fimom fémes por volt mindenfelé, de ez elsőre nem tűnt fel.Szóval innen a bmw már csak tréleren megy el. Még szerencse, hogy szegény pára az utolsó erejével hazahozott a nagyobbik fiammal és itt a kertben térdelt le téli kómába.
Szóval kell kerítenem valakit, akire rá tudom bízni és hajlandó megcsinálni.
Van cég, aki perselyez hengerfejet háznál, úgy, hogy nem kell leszedni a fejet hozzá,de ki tudja mi lehet még ott a hengerben. Mondjuk több cucc nem eshetett be, mint amennyi eddig is ott volt, de ezek után jobb mostmár leszedni a hengerfejet és megnézni, hogy más cuccal nincs-e baj.
Most így viszont eladni kb esélytelen vagy csak nagyon minimál áron lehetne. Szóval most menni fog a matakozás, de ezúttal fogalmam sincs, hogy mennyi lehet a végösszeg.
Meg tudnám csinálni magamnak, hiszen a kispolszkin is szétszedtem a motort, az e30-ban is, ebben is menne, csak időm nincs rá sajnos. Ha az asszony a gyerekekkel el tudna utazni anyósomhoz, akkor sikerülne, de a covid miatt nem mennek sehová. -
blueboi69
csendes tag
#bmw
Köszi mindenkinek, aki hozzászólt, most nem idézgetem egyesével.
Van két szerelő akit ajánlottak az elmúlt hónapokban, most felkeresem őket. Eddig azért nem, mert reménykedtem, hogy meg tudom úgy csinálni, hogy legalább lábon el tudjam vinni az autót hozzájuk és már csak a kezdeti kopogással keressem őket.Motorblokkot nem feltétlenül kell kivenni a helyéről, a hengerfejet könnyebb leszedni amíg a helyén van. Alulról belenézni a hajtókarokba, megnézni a csapágyakat azt is lehet/könnyebb, de ahhoz akna kellene, ami nekem nincs.
Másrészt, ezt ilyenkor tényleg úgy kellene, hogy az ember leveszi a hengerfejet, kap egy felújítást, pucolást, beleraknak egy perselyt a kiszakadt menet helyére és mehet minden vissza, ha más nem sérült. Régebben hallottam olyan cégről, akik ezt megcsinálják a hengerfej leszedése nélkül. Gondolom nagyon ügyelnek rá, hogy ki legyen takarítva az égéstér, vagy öntenek bele valami folyadékot, ami nem engedi, hogy lemenjen semmiféle por a dugattyú mellett. Ezt a lehetőséget még körbejárom!Első körben megkérdezem a két szerelőt, hogy mit mondanak rá így, aztán matekozunk, hogy mi legyen. Ugyebár a látványos kaszni rozsdásodások (tavaly akartam vinni lakatolásra) azok nagyban csökkentik az értékét. A beltér szép, a futómű nagyrésze új, fékek újak, szóval lenne érték az autóban, de egyben kevésbé értékes a rossz motorral.
Szóval mostakkor kérek ajánlatokat, aztán meglátuk. Az a baj, hogy még mindig fennáll a motorcsere lehetősége, ahogy eddig is. Akkor lenne egy ismeretlen előéletű motor, de ha előtte indítható, akkor nagy meglepi nincs. Annyi jön hozzá, hogy mindenképpen kell trélerezni.
Másik opció, hogy ezt felújítani, csak ha lekerül a hengerfej akkor kiderülhetnek még más dolgok is...
Viszont egy sztetoszkóppal bel lehetne nézni az égéstérbe, hogy vannak-e karcok a hengerfejen vagy szelepek környékén mivan. Úgy láttam, hogy a dugattyú épp felső holtponton van, tehát a hengerfalat nem lehet így látni (van benne kockázat, de át lehet tekerni a motort). Amennyi látszódott kintről, a dugattyún nem volt sérülés.Hiába ment el rá némi pénz tavaly (kb 2-300k) és ha most mondjuk 2-300k még a ráköltés, + 2-300k a fényezés, akkor max 1M-ból van egy jó autónk, amit szeretünk. Ennyiért nem kapok sem másik E39-et, sem más autót ami tetszene.
-
blueboi69
csendes tag
válasz blueboi69 #94669 üzenetére
Ja közben látom már az alkatrészlistát.
Múltkor ez elég combosra jött ki, vmi 50ezer körül. Viszont ebből kéne 4" és sztem elég jó lenne. De akkor már ott vagyok mint a flywoo explorerrel és akkor 6S akksiig lehet rárakni bármit... hm
Attól tartok, hogy egy méggyengébb lenne mint a nova féle kék kvad a 2s akksikkal, mert súlyra kb ott van, viszont ilyen Li-cell betáppal nem tud nagy áramokat felvenni, nem? -
blueboi69
csendes tag
válasz Bujdy81 #94673 üzenetére
Amikor még ősszel kerestem, akkor 150e körül lett volna komplett motor és kb 50-60e a szerelés. Akkor úgy számoltam, hogy 200-250ezernél megáll a történet.
Annyi a kockázat, hogy az enyémről át kéne rakni a 2éves kuplungot és kitudja, hogy megcsinálják-e... Meg utána valamit kezdeni kell a saját motorommal is. Nyilván róla még jó sok alkatrész.
Nézegetem, hogy a garázs plafonjába tudok-e fúrni csőrlőt
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone SE3 2022 gyári független ÚJ 1 év Apple garancia
- Iphone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium
- T14 Gen3 27% 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Thinkpad X1 Carbon 8th 27% 14" QHD IPS i7-10610U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- DELL Precision 7810 (Xeon 32X3200 Mhz, 64 GB DDR4, Quadro P4000 8 GB VGA, 256GB SSD+2TB HDD)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen