- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #48662 üzenetére
Juteszembe ius. Most hurcoltak párszor mindenféle jobb kategóriás autóval (többnyire BMW aztán most majd Smartra váltunk), de valahogy az ülésfűtés inkább zavaró volt, mint jó dolog. Bár lehet csak a megfelelő gombokat kellett volna szakszerűen tekergetnem, de nem értek hozzá.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #49012 üzenetére
Ha egyszerűbb autót választasz akkor kevesebb lehetséges hiba jöhet elő és olcsóbb javítani.
Ha nem is egzotikus, akkor kevesebb ezoterikus parafenomén ugrik fel a javítás során. Egyszerűen csak kicserélik, ha valami megkotlik.
Valami jó kis szívó motoros kőegyszerű jármű kell, ha sokáig akarok békében használni. Ha kívánod a kihívást, akkor ajánlok valami k*rva drága és k*rva komplikált cuccot. Lehetőleg aktív légrugós futóműves kompresszoros-turbós PHEV gépet. Akármelyik T8-as Volvo alkalmas a végtelen szívás megélésre, ha kifut a garancia és bármi megkotlik rajta. Minél több elektronika, minél több kényelmi extra és minél nagyobb felni és vékonyabb gumi. Aztán meg kell találni azt a felhasználási módot, ami garantáltan hazavágja a dolgokat, a legolcsóbb filtereket és kenőanyagokat választani bele, valamint a lehető leginkább inkompetens szervízbe hordani. Ha lehet rajta kendácsolni, akkor azzal tovább lehet emelni a szopásfaktort.
Szóval Toyota kell. Ott nem fejlesztenek, csak a végtelenül bejáratott és elavult technikát implementálják különféle bódékba. Minimális komplexitás, bejáratott processz, olcsó alkatrészek. Mármint a gyártásban olcsó. Aftermarket ott is heroinárban megy minden, mert valamiből nekik is meg kell élni.
Amikor a gyújtógyertya kábé 14x drágább aftermarket áron, akkor nincs is több kérdésem....
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #50051 üzenetére
És akkor a kínai metróépítéseket ne emlegessük fel, mert ott ~100km pálya épül 1-2 város közt ennyi idő alatt, nem 4-5 megállóval.
10-15 év termése... a képek szerintem magukért beszélnek.Azt nem értem, hogy a 4es metrót, ha már belevágtak, miért nem az első koncepciók alapján építették, azaz ~gazdagréti lakótelep - Újpalota... vagy legalább a Bosnyák tér. Az alig pár km lett volna, és ha már fel van túrva a város, má mindegy lenne. Vagy legalább folytatnák.
Esetleg az M3 Káposztásig hosszabbítása. Az is huszonéve kellene.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #50051 üzenetére
" 40 eve a Nagyvarad ter - KöKi szakasz, ami 4 megallo a felszin alatt es egy felette, az anno 3 ev alatt epult meg "
40 éve még majdnem Kádár volt, ott ha a lakók kicsit tiltakoztak és repedt valami, akkor pofa lapos, különben jövünk vissza a Volgával "megbeszélni". Teljesen más szinten mozog a tervezés, engedélyeztetési eljárás, a kiegészítő technológiák vezérléstől, üzemeltetésen át mindenféléig, ami iszonyat mód tudja drágítani a dolgokat. Vasút/metró nehéz összehasonlítás, de ez Neked megint bonyolult lenne. Többihez meg úgysem értünk, de ha valami ilyen nagy szám, meg milliárd, azt ki tudja.
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #50060 üzenetére
Igazabol az M4 kapcsan mar azt szamolgatjak, hogy csucsidoben hogy lehetne suriteni mert mar kapacitas csucson jar. Es azert epult sokaig mert akkor sokaig lehetett lopni belole. Demszky, Tarlos tartoi szepen kerestek vele.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #50060 üzenetére
" mert olyan sokaig hatraltattak az elvtarsak a kezukre kerult onkorikkal"
Ezekkel az a szopó, hogy nem tudunk semmit, egyik sajtó ezt írja a másik meg másikra köpköd. Még aki járt arrafelé az sem érti teljesen mikor micsoda miért nem haladt.
És nekem ne mondjátok, hogy ez bezzeg csak állami módszer, mikor akkor vertem végig egy simának kinéző iroda felújítást, ahol mondjuk pénz és akarat is lett volna, de ugyanígy nem haladtak dolgok és néha hónapokat pöcsöltünk a nagy semmin is. Meg mondogatni szoktam, jártam én már pár hasonló helyen közvetve és közvetlenül is.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #50075 üzenetére
Tökre nem tudjuk miért mennyit álltak, de ha megnyugtat akkor Felcsútnál is ment pöcsölés, pedig kimondták a varázsszót, hogy teljesen mindegy mennyibe kerül, meg KELL lennie. És még akkor is rezgett a léc, de lehet igaz sem volt, és sajnáltam is a kivitelező srácokat, meg nem is.
Ha belegondolok, hogy egy irodai újra szőnyegezésén is megfejtenek 4 hónapot, akkor egy komplett metrómegálló még egész jó aránynak tűnik, ahol a világmindenség is összefügg bármivel.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #50076 üzenetére
Ja, Devecsernél nem kellett nyomvonalat felmérni és nagyságrendileg tervezni sem. Zajhatás, környezeti ártalom, megint meglévő dologról beszélsz. Első 2+ év bárminél elmegy a papírmunkával és előzetes felméréssel, egyeztetéssel. Kápnál nem tudom merrefelé menne, akad ott vízmű, védett terület réti nünükével, nyugdíjas tiltakozókkal, ki tudja mivel. Meg kell lesni.
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #50365 üzenetére
Gemera érdekes állat lett.
1700 lóerő betegen hangzik. De pályán vajon mennyit bír? Mert azt mondták full elektromos módban 50 km a hatótáv. Gondolom nem padlógázon...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #50368 üzenetére
50 kWh annyira nem is kevés, azt hittem kisebb.
Tegnap vmi másik youtube videót néztem róla, ott csak 50km-ről volt szó, konkrét kapacitás nélkül.De a 3 hengeres füstös erőműve se rossz. (2 liter, 600 ló, 600 Nm )
Mondanám hogy pont jó lenne, mert úgyis jön a gyerek és van benne isofix, de csak 2022-től gyártják
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #50371 üzenetére
Itt csak 15 kWh-t írnak
Itt meg 16.6 kWh-t (bár lehet ez bruttó)Szóval 800 kW-t fogyasztó elektromos motorokat padlógázon akár 1 perc 8 másodpercig tudja táplálni az akku.
Most komolyan, ez mire elég? Nyilván nem kell végig padlógáz sehol, de azért ez egy picit hosszabb pályára már tuti nem elég, Nürnburgring időt nyilván nem ezzel fognak megdönteni.zöld rendszámra elég, és ennyi
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #50454 üzenetére
Terkepen megnezve irrealis elvaras azt feltetelezni, hogy Kapolnasnyek es Sukoro forgalma majd felmegy az M7-re, netan a hetes utra (es megkeruli az egesz tavat) csak azert, hogy elkerulje a Fehervar fele rovidebb uton fekvo Pakozdot.
Ha nem nehezitik meg valamivel az athaladast, akkor ez feszett fejsze nyele....
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Gabibácsi
tag
válasz hobizoli #50500 üzenetére
én lementem a múltkor Dabasig m5-ön
most az astrával megyek somogyba összerakni, vettem rá 10 naposat, 3500-ért, szerintem teljesen jó ár
de igazad van, legyen olyan mint a cseheknél, csak kp-s
vagy mint a horvát(h)-oknál, sok kapuHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #50606 üzenetére
Ezt mondtam itt a kert végénben. Csak a tégla fal van meg, ázik, fagy, rohadt szét, most nekiálltak valamit mozgolódni. 5+ évet biztos parlagon hevert, az majd kap egy szép szigetelést és nem látszik semmi, hogy mennyire tré az illesztés már a gerendáknál meg mindenhol.
Vasútnál meg nehogy azt hidd, hogy bármit is észre fogsz venni belőle.
-
-NoVa-
addikt
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #50652 üzenetére
Az, hogy egy lakóparki lakás, és újépítésű, az nem jelenti azt, hogy a régi vágású épület rossz lenne. A mai építőipari _anyagok_ csodálatosak, ahogy a munkásaink is képesek "csodákat" művelni velük. És akkor itt mindenkinek ki lehet fejteni, hogy milyen "szép" kalandokon ment át vagy személyesen, vagy az ismerősei történeteit lehet beidézni.
Ha vezetéket kell cserélni, meg csövezést, azt én magamnak csinálnám. Még talán a vízvezetékeket is. Vagy ismerősökkel (haverok /barátok). Több ért sokmindenhez is. Az utána való helyreállítás (glett, festés) szintén.
Tető meg nyílászárók cseréje meg kivitelezővel. De szerintem még úgy is lehet, jobban jön ki az ember, mint egy olyannal, ami ugyan újnak mondható, de bajok vannak vele.2 utcára ide (500 méter) a tavasszal indul egy építkezés. Lakópark. Majd kiderül.
Ha minden jól megy, felértékelődik a bérleti díj a teremgarázsban. Az nekem jó, mert van 3 beállóm.
Az új épület alá is terveznek garázshelyet, meg talán mellé is, de ahova épül, ott mindent el fognak foglalni a melósok. És a környező utcákban is. Utána meg akik költöznek, szerintem 1.5-2 autó/lakással lehet számolni. Gazdag kéglinek tűnik a terv.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen