Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Sipi- #72208 üzenetére

    A gumit érdemes átnézni. Én olyan használt országútit vettem, ami állt kábé 4 évet. A jóember lemosta magasnyomásúval előtte, szép tiszta volt. De a hajtóműbe belement a víz és megette belülről. Egyre nagyobb játéka lett, 250 km után cseréltem.

    A gumik alighanem felfújva voltak lerakva. Nem voltak vészesen elkopva, de picit töredezettek voltak. A bringát egy lejtőn meghajtottam, 70+ km/h tempóval haladtam. Aztán amikor hazaértem, akkor láttam, hogy a gumi oldalfala két helyen összeroppant és két helyen kiszaakdt a futófelület egészen a hálós belső részig.

    Na, akkor a bringa ment a tárolóba egészen addig, amíg meg nem jöttek rá a Continental GP 4000 S II abroncsok. Télre leeresztett kerékkel teszem el (mármint akasztom a falra).

    A gumit nézd át jól, hogy nincs-e kitöredezve. Ha repedt, akkor lehet érdemes cserélni.

    A láncon a WD40 maximum 100 km-t fut jól, én már mentem 170 km-es futamot is WD40-el. Friss fújással persze, előtte lemosott láncra ment. És közvetlenül indulás előtt is fújtam rá, majd letöröltem és fújtam és letöröltem. Így kibír simán 100 km-t szerintem.

    Ha eső éri, akkor lemosódik. Cserébe nem csinál olyan lerobbanthatatlan vastag fekete ragacsot, mint a különféle láncolajok.

    Ha különösen magas fokú dedikációt érzel, akkor akár vaxolhatod is a láncot, vannak erre tutoriálok......

Új hozzászólás Aktív témák