Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Samott #128648 üzenetére

    Tudjuk, hogy hol volt? Felhoben nem törik meg ugyanígy? Felhőben nem kell telepíteni és összerakni? Sok más kérdésem is lehetne :DD

    Főleg mert egyszer itt is megmagyarázták, hogy a kihelyezett adatközpontos cuccok megbízhatatlan elérésűek és jobb azt házon belül tárolni. Másik cégemnél meg már szerintem csak a router és a nyomtató volt helyben 5+ éve is, még a nyomtatószerver meg a jó ég tudja mi is odafent futott virtuálisan valahol a világban. Adatközpontos indokolást én sem értettem, mert ha valami megy akkor az megy, inkább az ügyfél-adatközpont közt szokott gond lenni, az meg egyre gyakoribb valami szolgáltatói nyűg miatt (elmúlt hónapokban ugye T és Voda is élen járt benne) vagy csak jön a markoló, elektromos szolgáltató hiba és lecsap a legváratlanabb pillanatban.

    Valahova a kettőbe kellene tenni, mert a házon belüli megoldás nem zavartatja a kiszolgálást és azok abból élnek, hogy tolják kifelé az ajtón ami a raktárban van és ha kicsit megáll az internet vagy kerületben a villany, akkor ott állnak majd a nem működő kasszákkal és néznek bambán. Ha a webáruház nem működik az még mindig a kisebb rossz. Helyi offlineból meg mehet, míg a készlet kitart és működik a bevételezés is. Állásidő drága, utólag papírmunkát feldolgozni nyűg és drága, meg a sorban sem szokták érteni a júzerek, ha valami nem megy. Nem lennék ott most senki helyében az is biztos.

    Nem véletlenül van mindenféle Lidlialdinak és egyébnek teljesen központosított rendszere, ami amúgy a bolton belül jó darabig teljesen offline is tud működni. Mellé ha lerakjuk valaki elé a számokat, hogy mennyibe kerül egy ehhez képest nem túl 100%os redundancia netben és egyébben mérve, akkor hamar eldöntik, hogy nincs is rá szükség.

Új hozzászólás Aktív témák