Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Samott #102486 üzenetére
Nagyon sok szempont szól az automata mellett, nem csak a pénz. A teljesség igénye nélkül:
- variáns fenntartása pénz
- tengelykapcsoló terhelése
- motor kalibrációja macerásabb
- valós emissziót nehezebb kontrollálni
- fogyasztás gyengébb sofőrrel rosszabb igazából (nem mindenki Fittipaldi)
- elektrifikáció nehéz kézi váltóval
- menetbiztonsági megoldások nehezebbek kézi váltóval
- akármilyen AD kábé reménytelen kézivel
- motor hamarabb eléri az optimális kenést és emissziót automatávalKifejezetten teljesítményre orientált kocsiknál a kézivel lassabb és veszélyesebb is az átlag sofőr. Egy jól kalibrált automata után a kézi váltó sima közlekedésre kész nyűg. Most nem a Ford PowerShiftre vagy a BMW E60 M5 SMG-re gondolok, az egy határ sz@r volt valójában utcai használatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- BIOS topic
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Autós topik
- Projektor topic
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Építő/felújító topik
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Vicces képek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Dell XPS 13 9360 13.3" FHD IPS i7-7500U 8GB RAM, 256GB NVMe SSD gar
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Asus Rog Strix B450-F Gaming II