Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
őstag
Maybach tilosban parkol, aztán kap egy szép matricát. Jól nyomják....
-
zetor2000
őstag
válasz npera #100201 üzenetére
A matrica jó választás lehet, mert elvinni elég macerás egy ilyen egy "lopós" kocsival.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-igu-
addikt
válasz eattila #100190 üzenetére
Az országútinál - ahogy minden egyéb cucc esetében - kerüld a belépőszintet, később úgyis rá fogod költeni a különbözetet. Sőt.
Én Shimano Sora felszereltségnél húznék egy erős vonalat, hogy az alá semmiképp, és a Shimano 105-öt ajánlanám jó szívvel, könnyű lelkiismerettel. A köztük lévő Tiagra is nagyon jó választás, de onnan nehéz felfelé lépni, mert az még 10, a következők viszont már 11 sebességes rendszerek.A SRAM és a Campagnolo aktuális cuccait nem ismerem, azokról nem tudok mit mondani.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
Vészhelyzet van még?
(A füstösön lejárt a forgalmi lassan 1 éve, ha vége a vészhelyzetnek akkor asszem ideje lenne hosszabbítani)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
zetor2000
őstag
válasz WiZARD #100210 üzenetére
Igen, az van. "Őszig"...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
őstag
Dicsekszem, megvan a 90 kilo! Meg egy 5-ot le kene hajitani de mar ez is nagy szo! Legalabbis nekem, mert 1 ev alatt 10 kilo az nem nagy rekord, de en orulok neki
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
őstag
válasz -igu- #100209 üzenetére
https://mali.hu/hu/orszaguti-triatlon/mali/4922-2019-03-29-13-45-40
Ebből nekem nem sok derül ki mondjuk nem is akarok versenyezni, csak beleszerettem.
Bár ahogy nézem ez nekem kicsi.... Mert 52-es vázméret.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-igu-
addikt
-
zetor2000
őstag
válasz WiZARD #100216 üzenetére
Ha nem megy sokat, szerintem olcsóbb lesz hosszú távon, mint a Golf.
Eleve fenntartani is olcsóbb. (olajok, szűrők időszakos cseréje, fékbetét nem kopik, eleve kevesebb alkatrész, nem kell várni, amíg bemelegszik stb.) Ha tudod hol "tankolni", akkor meg még az üzemanyag is olcsóbb lehet. Rövidebb távokra tuti jobban kijön, mint egy ICE.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz JonesC #100221 üzenetére
A mercinek egesz korrekt plugin hibridjei vannak, a C osztaly elmegy 100+ kilometert akksirol. Az boven eleg a napi rutinra. Munchen - Szecsot meg megcsinalja hibridkent, keves benzinbol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
őstag
válasz JonesC #100221 üzenetére
Nem tudom, nem ismerem annyira az autókat, hogy megítéljem.
Céges Astra után szerintem bármi jó, ami nem Opel... Nem a legalapabb, de nem is egy pfú... A melós Ford Transit Customse egy álom belső.
ÓÚdiba elég régen ültem, mergába se ma. Tesla meg még eddig kimaradt - szóval inkább nem nyilatkozom.
Amit mondanak, hogy autóbelsők közt etalon az Audi, de gondolom, ott se az A1 a nyerő
Tesláról meg láttam videókat, ahol a hétfői és a péntekiek közt azért volt eltérés.Az ilyen Hyundai / Kia vonal nem mozgat meg? Annyira nem ócsáré szarok, ismi Rio-jában ültem, az elég alap modell, de vállalható. Amennyibe került neki, meg pláne. Meg egy másik ismi Tucsonjában, az azért má' valami...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
őstag
válasz Samott #100225 üzenetére
Olyasmi.
Nem tudom, melyik volt előbb, és melyik a másik iterációja, de ja. Q4 E-Tron / E-Tron GT-t csekkolták sokan, az ID.4-et annyira nem, asszem.
E-Tronról van negatív videó is, mert beázik, bár van az ajtóban esernyő ...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #100220 üzenetére
Jah. A Golfban idén úgy lett az 1 éves olaj cserélve hogy 1500 km ment bele 1 év alatt. Vettem rá szezon elején téli gumit, így ha eladom akkor van hozzá egy max 800 km- futott téligumi szett
A Leaf 2 éves, ha most adom el akkor én voltam a hülye aki az új autó árából a legtöbbet bukott. Plusz most újat támogatással jó áron kapni, szóval aránylag szarul is lehetne eladni szerintem.
Golf 7 éves, 66k km van benne, ahogy nézem majdnem többért lehetne eladni (hirdetni) mint 1 éve...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
zetor2000
őstag
válasz WiZARD #100230 üzenetére
Egy dolog hirdetni, és egy másik dolog eladni a termékedet.
Általában ha a piac beáraz valamit, akkor azon az áron "dömping" van, és a kutya sem nézi meg a tiedet, mert van olyan mindenhol. Kicsit kiemelkedőbbet, vagy olcsóbbat kell adni a népnek, és akkor rábuknak, mint az a gyöngytyúk aizére...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
őstag
Festes kesz. Par javitanivalo maradt ki mas helyisegben.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Sipi-
őstag
válasz WiZARD #100230 üzenetére
Végülis ha meg egy nap alatt kell Svájcba elmenni és visszajönni, akkor meg tudsz családon belül kocsit kölcsönkérni.
Kell egyébként második autó? Bár ahogy növekszik a gyerek, úgy egyre jobb ha van, különben Te maradsz kocsi nélkül vagy neked kell mindenhova rohangálnod.
Gold benzin vagy dízel?[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
válasz JonesC #100226 üzenetére
Igen, azt neztem, jol nez ki. Csak ugye a VW altalaban ugyanazt arulja a kulonbozo markai alatt kicsit maskent hangolva. Ez is ilyen lesz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
őstag
Nehezebb lett, mint a táblázat alapján számoltam. Ezek szerint a csavarok és kábelek tömege nem teljesen jól van megadva a különféle komponensek esetén.
-
npera
őstag
Nova, Blueboi, kész a gép. Most teszt hover volt lányom szobájában (a lányom ottalvós buliban van, nem volt veszély). A gép 16% gázon lebeg, 17%-ra elkezd finoman emelkedni. Hangja ennek is alig van, lágyan zümmög.
Még semmit nem állítottam be rajta, az OSD is össze-vissza, profilok sincsenek. Csak a VTX-et nyomtam be, a táblát bekopiztam. Ebben van 25, 100 és 400 mW, ha jól értem. Unify Pro32 Nano. Ki lett lőve belőle a lock, így most minden teljesítmény elérhető.
Most 2 napja esik, de majd kiderül és akkor kipróbálom mit tud.
-
npera
őstag
Van link quality is...
-
WiZARD
addikt
válasz Sipi- #100233 üzenetére
Svájc távon a tervezők szerint kb 1.5-2 óra különbség van Tesla és füstös közt. Ha menni kell akkor már tök mind1, hogy 12 vagy 14 óra...
Kell 2 autó, ritkán, de akkor nagyon.
1.4 TSI, DSG, a megbízhatóság jelképe. (Bár nem nagyon volt eddig baj vele)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
eattila
őstag
Visszaszólt a bringaboltos ismerős. A mail mint olyan megszűnt. És amit kinéztem, az 52-es váz csak. Ami S-es méret, nekem L-es kéne elvileg. Esetleg M-es, de az határeset.
Mivel nincs tapasztalato még outival, hétfőn csinálunk egy tesztet Meg meglátja, mit lehet tenni az ügy érdekébenEnek örömére most megdöntöttem a 20km-es rekordom.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
zetor2000
őstag
válasz -igu- #100242 üzenetére
Jahogyja.
Hátt... a cellák tudnak érdekesek lenni. De talán egyszerűbb lélek, mint egy bármilyen mai ICE.
Ahogy nézegetem az autós híreket / műsorokat, nem egy truváj összelegózni a cellákat, csak jelentős beruházást igényel. Meg persze ezek nem gyári garanciális javítások.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz blueboi69 #100248 üzenetére
Őőőőő.... most szereltem egyet. Ismét kipróbáltam és bár elvileg semmit nem változtattam a Link Quality beállításán kívül, de az utána következő hovering eléggé digitálisan ment bele a plafonba, aztán a székről a padlóra pattanva. Egy prop elgörbült és a 2-es motor haza is ment. Szerencsére nem az ESC.
Most kicseréltem a motort és újabb hover teszt. És 6%-on (!!!) megy a hover.... 7%-on már erősen megy felfelé. Dzsízász. Ez kábé olyan, mint egy topfuel dragster egy parkolóházban.
Nem csoda, hogy belekúrtam a plafonba, picit hirtelen ment felfelé a cucc.....
A Nova által ajánlott throttle curve akkor most át lesz tanulmányozva, mert ez így eléggé durva lineáris gázra....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest