Új hozzászólás Aktív témák

  • huliganboy

    addikt

    válasz Fferi50 #40749 üzenetére

    Szia!

    Van sok sok nyomtatványunk, amit az ügyfeleinknek adunk ki. Ha velünk kapcsolatba akarnak kerülni, vagy üzletelni szeretnének velünk akkor ezeket a nyomtatvány csomagokat kell kitölteniük. Egy csomag esetenként 20-25 word fájlból is állhat.

    A tendencia az, hogy 90% hiányosan, vagy hibásan kitöltve hozza azokat vissza. Sok mindent kipróbáltunk már köztük az acrobat űrlapot is, de nem volt célravezető; véleményem szerint az egyes dokumentumok sűrűsége, lapszáma miatt...

    Így arra gondoltam, hogy a nyomtatványok kitöltendő vagy éppen jelölendő részeit felviszem egy korlátozott excelbe, és ott ha mondjuk nincs kitöltve valami azt tudja felé jelezni a program (pl feltételes formázással pirosan kiemeli a cellát stb.), majd behúzzuk körlevél mezőként....

    A terv ez (volt?):

    Munka1 lapon A oszlopban a kérdések, B oszlopban a válaszok szabad karakteres, dátum, fix karakteres, legördülő listás stb. mezők formájában.

    Ezeket manuálisan sima = jellel Munka2 lap 1 valamint 2 sorába "hívnám" meg...

    Végig gondolva egyelőre kivitelezhetetlennek tartom. Tudom van access, de sok ügyfél nem rendelkezik ezzel, excel azért majdnem mindenkinek van....

    példafájlok:

    [link]

    Köszi :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák