Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz lakisoft #198 üzenetére
A motornak semmi baja nem lesz az etanoltól, főleg így keverve.
Többletfogyasztás előfordulhat, ami elviszi azt a pénzt, amit elvileg megspórolnál az olcsó etanollal.
Továbbá előfordulhatnak indítási nehézségek is. Kicsit nehezebben röffen be.Etanol tankolás előtt cserélni szokás a benzinszűrőt.
rip and tear, until it is done
-
AMD Power
titán
válasz lakisoft #204 üzenetére
Nekem majd egy Renault Mégane 1.4 16v kéne majd.
30K átalakítás nekem bőven megérné. 3 hónap alatt vissza jönne. BP-n havi 1200-1400km megyek a mostani diesel Cliommal.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
válasz lakisoft #206 üzenetére
Leszabályozás 6000 rpm vs 6800 rpm. Na, akkor az nagyon fain kis szesz lehet, mert a rendszer annyira elbódult a pálesztől, hogy még az ecu-t is átírta.
A rendőrök meg egyszerűen nem bírták felvenni a tempót, azért nem mentek utánad....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
aphra2
aktív tag
válasz lakisoft #226 üzenetére
Nem jobb, csak olcsóbb , egyébként itt is 242 .
Kb 3 hete használom én is, 50/50%-ban, igazából nem érzem sem azt, hogy gyengébb lenne, és azt sem , hogy nyomatékosabb, sem a túlfogyasztást, annyi talán , hogy az alapjárat finomabb és simább lett.
Fiat motor csipázza, nem jelez semmit, a megspórólt pénzből vettem egy üzemanyagszűrőt, tehát az már "ingyen" van.
Kipufogó nem kormol semmit, viszont érezni , hogy más a szaga.
Eddig minden OKProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zoo8800
veterán
válasz lakisoft #282 üzenetére
pár hónapja tankolok etanolt.
teljesítmény kb. ugyanaz.
fogyasztás +10-20%, nem tudom pontosan.
a kocsi kicsit nehezebben indul, illetve beindul, csak tovább tart, amíg megtalálja az alapjáratot, le akar fulladni ez gondolom típusonként változó.rip and tear, until it is done
-
Ck.
addikt
válasz lakisoft #295 üzenetére
Na tankoltam 70:30-ban, eddig minden okénak tűnik.
Felmerült bennem egy kérdés. Mivel ugye az alkohol erős tisztító hatása miatt hajlamos a korábbi lerakódásokat kioldani, célszerű az első etanolos használatot követően 800-1000 km múlva benzinszűrőt cserélni, hogy a feloldott dzsuva ne jusson tovább a befecskendező rendszerhez.
Kérdés, ha kb. egy hónapja volt cserélve a szűrő, azaz gyakorlatilag tiszta, akkor kell-e hamarosan ismét cserélni az etanol miatt, vagy ilyen esetben nem indokolt? -
Ck.
addikt
válasz lakisoft #330 üzenetére
Én is ezen a szűrőcserén agyalok, mert alapesetben sztem teljesen érthető, hogy 800-1000 km alatt az esetlegesen felgyülemlett dzsuvát rendesen kipucolja az alkesz, de az én esetemben ahol friss szűrő van (~ 1 hónapja cseréltem az éves szerviznél), nem látom értelmét, hogy hamarosan ismét cseréljem, mert ennyi idő alatt nincs minek lerakódni benne.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz lakisoft #330 üzenetére
Van átalakítóm, CarTune Network-nél szereltettem be BioEtunt és 100% E85-el járok. Beszereltek már pát BioEtunt és mondták, hogy fölösleges a szűrőcsere, az a tapasztalatuk. Olyan kocsikban, amiben sok a km, abban viszont muszáj cserélni vagy ha az üzemanyag nem elég "tiszta".
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz lakisoft #355 üzenetére
bocsi, de szerintem teljesen értelmezhetetlen amit csináltál.
"tank méter" ?????? az mi???
tankolás liter ??????? az 50 literes tankba ismeretlen E85/E95 keverési aránynál rátankolt 20l E85 és 20L E95 aránya mennyi?a kalkulálásnál egy rakás 45, meg egy sorban a bevitt adatunk, de csak egy sorban, ellenben egy rakás érthetetlen más számolás. a többi sorban milyen fogyasztás meg 45 adatok vannak?
egyik lapon számolt/adott 4 év megtérülés után a másikon 5 és 15 év van, stbpontosan mit akartál kihozni belőle? mert ezt te lehet érted, de más szerintem nem.
én amit anno csináltam magamnak, az kiszámolta a tankra és fogyasztásra nézve a km költségeket, és a bevitt km adatból a többit, de ezen nem tudok elmenni sehogy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz lakisoft #360 üzenetére
szerintem mindenkit érdekel, hgy miképpen lehet használni, ha már mindenki számára ajánlod.
mert én haljak meg, nem értem, miért van 10sorban a 45 szám mellett mindenféle fogy. arány számítás, ha egyszer megadtam a másik fülön az adatokat egyszer, és a 11. sorban ezzel is számol.
de ha te ezt támadásnak veszed, tedd azt.
szerintem egyszerűbb a tábla sorok-oszlopok címzése mint a rákérdezés esetén egyenként magyarázás, nem?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Ck.
addikt
válasz lakisoft #374 üzenetére
Mennyi túlfogyasztás jelentkezett?
Átalakítón gondolkodsz? Én felesben tankolva minimális túlfogyasztást tapasztaltam, a benzines 11 liter helyett 11.5-nél nem evett többet átlagosan, viszont 100%-ban használva ez már 20%-os növekedést várhatóan jelentene, az úgy meg már 13.5 liter felett lenne. Átalakítóval 100 km-en spórolnék kevesebb, mint 80 Ft-ot a feles használattal szemben, így nagyon sokára térülne meg az átalakítás, ezért véleményem szerint nem érdemes. Legalábbis az enyémen. -
Ck.
addikt
válasz lakisoft #398 üzenetére
Ha rászánom magam az átalakításra, én is az E85 Power-t választom.
(Más kérdés, hogy akárhogy számolgatok, feles használattal 2 éven belül lényegesen több megtakarítás érhető el, beleszámolva az átalakítás költségét, valamint a feles használat és a 100%-os használat közötti különbözetet is.) -
-
zozzancs
csendes tag
válasz lakisoft #445 üzenetére
Kicsit száraz és autóbuzi de nagyjából értem.
A lényeg, hogy katalizátoros autóval nem tuningolva és nem agyonszegényítve a keveréket, a benzines autóknál sokkal jobb értékek érhetőek el. Ha viszont túl sok etanolt jutattunk a kocsi szervezetébe - pl tuning céllal - , vagy ha túl keveset - mert spórolni akarunk - akkor a tökéletlen égés miatt elég durva károsanyagkibocsátási értékeket fogunk kapni, magasan a megengedett értékek fölött.https://fitprogramokregivel.hu - Forever DX4, C9, F15 hivatalos forrásból - Mentorral könnyebb ;)
-
zozzancs
csendes tag
válasz lakisoft #472 üzenetére
Valószínűleg el fog rakódni az üzemanyagszűrőd, de gondolom erre számítasz.
Ahogy te is mondtad, tisztítókúra, tehát a felgyülemlett retek feloldódik, majd elvándolrol a szűrőig, és ott megáll, ahogy azt kell.
A rondább dolog ha magából a szűrőből oldódik ki a finomabb retek.Azt szokták javasolni, hogy mielőtt E85-öt tankolsz cserélj üzemanyagszűrőt, meg miután tankoltál és mentél vele párszáz / párezer (ezt eddig még senki nem mondta meg mennyi) kilométert, cseréld le újra.
Nálam ez úgy történt, hogy kezdett szép lassan gyanúsan lusta lenni a gép, akkor jutott eszembe, hogy talán ez, és tényleg. Csere után feléledt.[ Szerkesztve ]
https://fitprogramokregivel.hu - Forever DX4, C9, F15 hivatalos forrásból - Mentorral könnyebb ;)
-
VR6-Fan
veterán
válasz lakisoft #649 üzenetére
az in logikus hogy optimális keverék esetén kb akkor túl fogyasztása van egy 100% etanolal járó kocsinak, ami kb azonos árat eredményez a jelenlegi benzin árral (kb 1l benzinből meg tett táv etanolban ~350-60ft) ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen