Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • István89

    tag

    válasz slice14 #4535 üzenetére

    Valószínűleg igen vagyis a hirdetmény alapján így kellene működnie, viszont lehet Gránit a nagyobb összegű megoldást alkalmazza jelenleg.

    Fitnechzone.hu-nak korábban az MNB így írta le a folyamatot:

    A kivételi szabályok kapcsán fontos tudni, hogy azok alkalmazásáról a pénzforgalmi szolgáltatók egyedileg dönthetnek, emiatt eltérés mutatkozhat a számlavezetők gyakorlata között.

    Maximum 500 EUR-nak megfelelő forintösszegig (e fölött már nem) szintén dönthet úgy a pénzforgalmi szolgáltató, hogy nem alkalmaz erős ügyfél-hitelesítést, de ebben az esetben egyéb feltételeknek is teljesülniük kell, például csalás monitoring rendszert kell működtetnie, amellyel valós időben folyamatosan észlelni képes az esetleges visszaéléseket

    További kivételi esetek lehetnek még például az ismétlődő fizetési műveletek (tipikusan ilyenek például az előfizetések díjai: például Nők lapja vagy a Netflix előfizetés), vagy akár a parkolási díjak is. Az ügyfeleknek is van továbbá lehetőségük arra, hogy az általuk indított fizetési művelet végső címzettjeit „megbízható”-nak jelöljék meg akár a netbankon keresztül, így ebben az esetben sem kell erős ügyfél-hitelesítést alkalmazni.

    Forrás: [link]

    A fenti nyilatkozatból kiderül, hogy mi ügyfelek is beállíthatunk majd megbízható webshopokat, pl Telekom, de jelenleg a Gránitnál ez még nem elérhető, így majd azoknál semmilyen esetben nem kell SMS, telekód, app jóváhagyás stb alkalmazni online fizetés esetén.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák