Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz djculture #101930 üzenetére

    Tekintve hogy GCN1 és Kepler "óta" DX12-re írt játékok jöhetnének... de igen. :)

    Az async csak 1 a sok közül, amit nem is kötelező használni, ettől még jöhetne DX12 játék bőven.
    (Még akkor is ha csak DX11 szintű, de legalább api limit nem lenne, vagy nem úgy, stb... már az előrelépés lehetne.)

    Szoftveresek aludtak be kicsit ezen, meg persze lehet alábecsülték a problémakört, így nem készültek fel eléggé.

    Sőt ügye a Talos fejlesztője el is mondta, hogy most még a DX11 funkcionalitás elérése is időbe telik majd, nem fog egyből menni... szerintem a legtöbb fejlesztő ebbe futott bele, és ezért napolta el.

    Nyilván azt amit egy NV szerverfarmokon, sokezer órányi gépidővel szénné optimalizált a driverben minden egyes funkcionalitására a GPU-nak, nem fog két perc alatt sikerülni lemásolni.

    Ami engem meglepett, hogy a DICE, a Frostbyte Mantle kód után sem tudta időben kihozni a DX12 leképezőjét.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák