- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- AliExpress tapasztalatok
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Windows XP
- Spotify
-
IT café
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WestBam
Topikgazda
Az van, hogy egy "nagy teljesítményű sportkocsi" az 99%, hogy automata váltóval lesz szerelve, mert az gyorsabban vált, mint Te, illetve 100 féle elektronika figyel út közben, hogy "ne légy barom" és ne öld meg magad/másokat is. Illetve esélyed van elérni a gyári gyorsulást is, mivel nincs feleslegesen pörgő kerék, akár 50-50% előre-hátra és jobbra-balra is ha van benne rajtelektronika, az mindent intéz helyetted, így csak "nyomnod" kell és minden megy ahogy
szeretnédelképzelted. Na ezt csinálja egy brand lámpa.A különféle okos firmware-el szerelt lámpák meg már inkább F1 vagy épített autó kategória, mert tényleg mindent be tudsz állítani, a végletekig testre tudod szabni az egyes rendszerek működését, viszont nincs bocsánat, ha "barom vagy" vagy rosszul állítod be, akkor elszáll, nem avatkozik közbe. Végletekig ki van hajtva az utolsó lóerő is, de nem is arra van tervezve, hogy ezzel járj dolgozni. Megteheted, de nem lesz jó.
Egy 911 carrera 4 alkalmas munkába járásra és "őrültködésre" is, kényelmes, luxus, de megvéd ha szükséges, míg egy kibelezett, könnyített, egyedi írt motorvezérlős skyline gyorsabb lesz, de nem fogsz vele munkába járni, csak gyorsulni, mert kevésbé komfortos, zörög, csattog, puffog, de jobban odateszi magát ha kell.
Én így látom ezt a dolgot autóra fordítva
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
FBLLMAG
senior tag
Az Anduril még az egyszerűbb. Egyszerűbb mint a Narsil. Az Anduril kezelése elég egyértelmű.
Hasonló a kezelése mint a többi lámpának, és nincsenek (hála Istennek) időzített kapcsolások. A kapcsolások egyértelműek.
3x kapcsolás:
- kikapcsolt állapotban villogó funkciók: 3. gyors / 3. lassú
- bekapcsolt lámpánál váltasz a fokozatmentes és fokozatokat használó állítás mellett4x kapcsolás:
- kikapcsolt állapotban lezárod a lámpát
- bekapcsolt lámpánál az adott funkciót állítod be (ami épen működik)És így tovább.
De szerintem az életben soha sem fogom használni a DISCO STROBE, gyertya STROBE, villám STROBE funkciókat, a többi pedig az Armytek -ben is megtalálható. Szép meg jó az Emisar D4V2, de az utóbbi időben a Zebralight lapult a zsebemben, esetleg Armytek az oldalamon. És ahogy egyre hamarabb sötétedik, ezeket fogom inkább hordani. Miért? Látni lehet ezekkel is, azzal is. Kb mp -ként, hogy villogjon, a ZL esetében gyorsabban elérhető. És az Armytek Prime A2 PRO 1 Hz (700 lm / 34 lm) esetében 2 fényáram közül is választhatok, és a villogó funkció is memorizálódik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen