- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Gépész 3D tervezőrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
H-Zol
senior tag
válasz mjani1172 #12753 üzenetére
Nekem még több éve volt egy élményem a Metróval , egy DVD lejátszót vettem ami indulásból nem volt a toppon , nagyon válogatott a lemezek között, és hamarosan semmit nem volt hajlandó leolvasni
Az eljárás az volt , hogy be kellett vinni az üzletbe és aránylag gyorsan 10 nap után futár hozta de azzal semmit nem csináltak , megint vissza , de már akkor megjegyeztem , hogy lássam mit csinálnak vele , ez már több időt vett igénybe , 3 hét múlva jött a futár és szomorúan tapasztaltam , hogy a rejtett jegyzékem sértetlen nem is volt hajlandó semmit olvasni !
Megint vissza akkor már ki vertem a díszbalhét és ez már több érdeklődés után két hónap múlva jött a futár de már nem adta át , hanem követelte a szallítási díjat , mondom neki , hogy én nem fizetek semmit , erre ő vissza vitt , de szerintem nem csinálták meg , mert egy pár nap múlva hivtak, hogy vissza adják a pénzt , vagy le vásárolhatom !!
Azóta nem járok Metróba -
st6969
őstag
válasz mjani1172 #12753 üzenetére
Régebben legendásan jó volt a Lidl garanciális ügyintézése. Bizonyára rengetegen visszaéltek vele.
Most nem tudom, milyen lehet, de több hasonlót olvasok/hallok, mint a te eseted.
A központi számon (valami 0680-as) nem intézhető már a garancia?
Nem is igazán értem ezt a "hónapokon át hívogatni... Jogszabály szerint 30(+8) napjuk van rendezni az ügyet.
Ha ilyen nyűgös, akkor 3 (vagy a feketénél 5) év nem sokat ér, árban már nem feltétlenül van jelentős előnyük a Parkside szerszámoknak, a minőségük esik, számomra a garancia volt az, ami miatt inkább ezt választottam, más hasonló árú cucc helyett... -
zoli03
őstag
válasz mjani1172 #12753 üzenetére
Használati utasításban van a szám, amit hívni kell. Én egy zuhanyszettet garanciáztattam tavaly, Lidl oldalán bejelentettem a hibát, e-mailben küldte telefonszámot, felhívtam, megbeszéltem a problémát velük, mondták küldenek alkatrészt, helyette küldtek egy komplettet kb 2 héten belül.
-
hzsolee
őstag
válasz mjani1172 #12933 üzenetére
Szerintem az ajánlott Bosch inkább. Árban nem rossz. Nekem kisebb 100Nm es van, ez meg 180. A salgó polc meg M8 csavarral van nem? Azt simán veri az ajánlott gép.
A lidlis csak akcióban van, lehet mostanában nem kapsz, neppertől meg nagyon nem éri meg.
Ha van lehetőséged valami barkácsboltban nézd meg milyen a fogása, súlya...tetszik-e.
Mondjuk kefés, de szerintem évtizedekig éltünk kefementes nélkül, és nem dölt össze a világ...[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest