Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Ck. #618 üzenetére

    Kezdo C jogsis srac (me'g A4 papiron volt neki a kategoria-emeles) egy kis uthengert szallito (mar lerakta, visszafele jott) platossal az utcankra meroleges utcabol (15 even belul lett aszfaltozva, szoval epphogy 6m), elsobbsegadas tablanal akart jobbra kis ivben kikanyarodni. Ferjem jott neki jobbrol, elsobbsegben bekanyarodott melle balra, az meg nem varta meg hogy teljesen elhalad mellette hanem egybol kanyarodott. Csak ez nem szemelykocsi, a platos kocsi hatulja a fordulokör miatt vegigment az auton kezdve a bal tukorrel, a bal hatso ajto, mellette levo karosszeria-elem, es a teljes bal hatso vilagitas. Pedig a ferjem mar felig a padkara is felment elole. Rendorseg, es csak akkor ismerte el mikor a fedelzeti kamera kepet (hazaugrottam laptopert) megmutattuk, o azt hitte a ferjem kanyarodott bele...
    Ma jon a biztosito (masik kotelezojere), a szerviz foto alapjan aka'r 1.5M kart mondott (mozgaskepes de nem forgalomkepes bal tukor nelkul a rendor szerint), de ami ga'z lenne ha nem home office lenne, hogy leghamarabb oktober vegen lesz idopontja, de az alkatreszek beszerzese is lassu, akar kesobb is lehet, plane ha kesobb jon meg a biztosito valasza. Megkerdezte az opel szervizt is, az a vicc hogy ugyan "mindent inteznek", de a kar merteket "majd meglatjak", es az is lehet hogy a vegen ra is kell fizetni... [ez kerem Magyarorszag]. Hat akkor mar inkabb a kozelebbi szerviz ahol kimondottan elektromos es hibridre vannak specializalodva, es az akkublokk-cseret is ok csinaltak, ismerik az autot. [Egyebkent majdnem 80km-t tud jelenleg optimalis korulmenyek kozott.]
    Na kozben itt volt a biztositos, szamot nem mondott de nem csodalkozott a szerviz szaman... nagyon rendesen minden karcocskat felvett ami a baleset eredmenye pl. a toltonyilasfedelre is, amit a letort de kabelen himbalozo tukor okozott.

  • Vasy09

    őstag

    válasz Ck. #618 üzenetére

    Én úgy tudom, hogy a 2018-tól gyártott (újabb) Leaf-eknél nem tudnak trükközni a pálcákkal (még)! :U

    Amúgy mi is most vettünk egy 2018-as Tekna felszereltségűt 44ezer km-el! Nissan márkakereskedés valamelyik vezetőjének volt a céges kocsija, de lecserélték, mert megkapták az új 62-eseket! :DDD :DDD Ami meg az akku hűtést-fűtést illeti, szerintem nem akkora para ez, mint ahogy mondják. A 2011-es Leafek is bőven szaladgálnak még, és azoknak az akkuja is 60% körüli a legrosszabb esetben! :K :K

    Minket meg nagyon nem is befolyásol a dolog, mivel nem földkörüli túrákra vettük, hanem ingázni a lakóhelyünk, meg a melóhelyünk (napi 50km) között! A környéken utazgatni is bőven jó szerintem, voltunk már vele Pesten, meg Kecskeméten is, és semmi hisztije nem volt! Amúgy meg úton van a második csemete, így mi alapból sem tudnák több száz km-t megtenni egy seggel a gyerekkel! :N :N

    [ Szerkesztve ]

    Gamertag: Vasy09

  • axioma

    veterán

    válasz Ck. #618 üzenetére

    Basszus ugy nez ki nem tudnak az Ampera javitasahoz alkatreszt szerezni:(( Lehet hogy GTK lesz egy ilyen ugy miatt, pedig olyan jol ment mar! Ha valakinek van alternativ otlete hogy a tulkepp csak karosszeria-nyomott autot hol probalhatjak meg eletre kelteni ha a solymari e-service mar probalta (opel szakszerviz ennyit se igert volna), akkor szoljon legyen szives!

Új hozzászólás Aktív témák