Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz bitpork #5042 üzenetére

    nem mondom el a véleményem... egy kollégám gázkazánjában egy vihar miatt túlfesz hibás lett az alaplap. Egy 200 Ft-os triak lett zárlatos, ami a ventillátort kapcsolja... de nem "szabad" javítani, teljes alaplap csere 138e Ft volt... elkértem a panelt, kicseréltem a triakot... tökéletesen működik, ugyanilyen kazánom van... "M zároltam"... jól jön majd 2025 után, amikor majd nem lesz alkatrész... (köszi EU)

    Németeknél TILOS polírozni a fényszórót, csak cserélni lehet, milliós tétel...

    HA a gyártókon múlik, kilobbizzák, hogy TILOS kinyitni a motorháztetőt....( 1-2 autónál már így is van.. :() Mindent csak a márkaszervíz csinálhat 100x áron... szép új világ!

    Én megcsináltatom hozzáértő szakemberrel töredék áron... különösen amióta a kocsimat garis olajcserével úgy kaptam vissza, hogy majdnem 1l olajjal több volt benne ( csak azért ellenőriztem le, mert 2 évvel előtte haza se jutottam vele, mert 1l hiányzott, és a körforgalomban letiltott)... "előjegyezték" katalizátorcserére, ha nem veszem észre... annyit mondtak, új kolléga nem ért hozzá... még azt se mondták: Elnézést!

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

  • robi-k

    őstag

    válasz bitpork #5042 üzenetére

    Milyen rendelet? Nem ismerek ilyet személygépkocsik esetében. Tömegközlekedési járművek már más eset.
    Amennyiben a márkakereskedő szabályaira gondolsz, akkor azok betartása nem törvényi(jogszabályi előírás, hanem gazdasági érdek - ha nem tartod be, legfeljebb ugrik a gari.

Új hozzászólás Aktív témák