- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
32A-t tud az adapter is
https://e-autotoltokabel.hu/product/elektromos-auto-tolto-adapter-type1-es-autokhoz-type2-type1/
Kérdés az otthoni hálózatod bírja-e mert lehet amiatt kell lekorlátozni inkábbElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Skatepapa22 #2602 üzenetére
Hyundai kona, kia niro, ioniq5 de egy 50-es leaf is megteszi
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Mivel egy hálozaton vannak, mind csatlakozik
A marketing egy dolog, az élet a másik
De van olyan terhelés megosztónk ami tud solar üzemmódot, külön méri a termelést és fogyasztást, és tudsz kizárolag napelemnel tölteni, hibrid meg fullpower módban is.A se/fronius gyári cuccai 2-3x áron futnak
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Annyi, hogy a töltővel összekötik az invertert és közvetlen jelcsere történik aranyáron, a solaredge és a fronius már csinálja
Minden más esetben a terhelésmegosztók megoldják ezt nem szükséges kötni magad inverterhezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2688 üzenetére
Semennyire és egyik sem. Főszabály hogy szimmetrikus töltés létezik vsak, tehát ha 2 vagy 3 fázis akkor ugyanaz az áram kell
Emiatt fixen megoldható hogy csak azt a két fázist mérjük amin tölt az autó a harmadikat nem, de akkor ez fix, kisakkozni nem fogja semmi
Egyedileg tudok ilyen programot a saját terhelés megosztónkra esetleg, de nem javasolt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
van benne mágnes, ami a francia világban szabvány, és a DS/Citroen töltők dugvillájában van egy Reed relé, ami ebben az aljzatban engedi a 16A-t más aljzatban a 8A-t (ezt okosba itthon mágneses megoldással átverjük )
De kishazánkban ahol 5eFt olcsóságért kockáztatják a garit egy 100ezres terméknél, senki nem fog venni 25eFt-ért dugaljat. tapasztalatElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2713 üzenetére
A leaf 1f tud csak
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A Beny is kínai, mint a töltők 98%-a, egy napelem invertereket és DC/DC konvertereket gyártó nagy cég gyártja, profi minőség, 99,5% tesla koppintás, még a sorkapocs is ugyanott van
Lehet ők gyártják a tesla töltőket is.
3 év garanciaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Nincs olyan, hogy "a 2,5mm2 vezeték ennyivel terhelhető", mivel a méret egy dolog, a hossz a másik, a szerelési osztálybesorolás a harmadik.
Tudok olyan környezetet ahol 16A-el sem terhelheted, és olyat is ahol 25A-el is biztosíthatod. A regszerelő monnyonle, és ne beszéljen hülyeséget.
engem épp a napokban talált be egy okoska egy másik fórumon, ahol leírta hogy helyére tett egy villanyszerelőt, mert hülye volt a villanyautó töltőhöz, aztán kb 5 ponton helyretettem, hogy baromságot beszél ő is, nem csak a villanyos, azóta már privát emailekkel zaklat, és nem érti, hogy ő megy szembe a forgalommal.
Ez van.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
egyébként a GYÁRI töltőkábelek sok autónál 20A-esek, és 2,5mm2 keresztmetszet, amit mindenhol 16A-nek árulnak. A Hyundai/Kia narancs Type2 kábelei mind 20A-esek gyárilag, és olyan a belső ellenállás a PP szálon hogy a 32A töltő nem 16A hanem 20A-re áll be.
Minden értelmes kínai 16A-re gyártja a 2,5-es kábelt.
A 6mm2 meg nem 32A hanem 40A töltőkábelben is létezett (usa ahol van 1x40A töltés is)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
otthonra taxisokon kívül szinte nulla követelménye van 3x32A vagy akár 1x32A-nek
azért az ember 8-10 órát minimum otthon eltölt naponta, ez alatt 7,2kW-al belemenne 65-70kWh ami sokszor nincs is.
Kinek kell mindig 3-4 óra alatt teletölteni mert rohan? Ha kell, akkor inkább DC 40percOtthonra 1x16A vagy 3x10A is bőven elég, mégis mindenki a maximumot keresi, akár bővítés árán is.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Szerintem úgy vizsgáld meg ahogy írtam
Azt mondtam az autó töltésére 1x16A elég, egy szót nem mondtam arról mi a lakás igénye.
ha 3x16A-ed van akkor mindenképpen terhelésmegosztós kell.
Én arra reflektáltam, hogy már megint 1-2-3x32A töltőket akarunk otthonra.(fel nem tudnám sorolni, hány helyre kértek 3x32A töltőt úgy, hogy havi 1500km-t mennek a kocsival, és napi fél órát töltenek kb)
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
Ja, itt is feljött a "tudok ellenpéldát hozni" dolog. Persze, mindig van valaki aki 500km-t utazik, két órára hazamegy és még 500km-t megy, de azt én semmilyen autóval nem csinálnám.
Amúgy példa ellenpélda: kollégám 39kWh konával havi 4-5.000km-t megy és csak közterületen tud tölteni, mert a hetedikről szarul nézne ki a hosszabbító. Meg tudja oldani.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2836 üzenetére
talán a '92-es Citroen Saxo nem, de a 2010 utániak mindegyike tölt, de ha van konkrét tipus, meghallgatom
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2839 üzenetére
A kikapcsolt és a nem tölt vissza nem ugyanaz.
"A feleségem sem hajlandó 2-esnél erősebbel menni, így motorfék helyett a mechanikussal lassít. "
Nem, az 1-2-3 az a menetpedál felengedésére keletkező rekuperáció. A fékpedál lenyomására előbb elektromos fék van, és csak adott erő igény felett mechanikus, így akkor is tud pl a kona 120kW-al rekuperálni, hogy 1-esre van állítva ami a menet felemelésére csak 25kW lenne
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2841 üzenetére
sajnos a cikkíró nem ért hozzá, nem érti, hogy a B fokozat (amit pár gyártó nevez csak így) nem feltétele a visszatöltésnek, és az egypedálos vezetés hiánya nagyon nagyon nem azonos a nem tölt vissza kérdésével, annyit azért leír, hogy tölt vissza de keveset, és szerinte ha a fékpedált nyomja akkor csak mechanikai fék lehet. Nos nem. A dacia springnél nem tudom meddig van leprogramozva, de általában a fékpedál első körben csak a visszatermelést emeli és ha nem elég a fékerő mert tovább nyomod le a pedált, akkor jön a mechanikai fék.
pl hyundai kona/ioniq/kia niro nem alkalmas egypedálos vezetésre, nincs B vagy e-Pedal gomb, ellenben kézzel 4 fokozatban 0-1-2-3 állítható a rekuperáció, amit a --REG karral húzva tartva 50kW helyett 80kW lehet a max fékenergia, de ha a fékpedált nyomom akkor akár 120kW is lehet a maximális regeneratív fék, ez mind az akkuba megy, 100% akkunál nincs visszatöltés, csak mechanikus fék, erre üzenet figyelmeztet a műszerfalon, ha bekövetkezik.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2841 üzenetére
ott van a charge három fokozatban, ott mutatja az aktuális visszatöltést, biztos azért rakták ki a műszerfalra mert nincs benne
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2859 üzenetére
Hyundai Kona EV 64kWh 1685kg
Hyundai Kona N 1560kg(bocs, hogy nem az alapmodellel hasonlítom, de ha azonosat keresünk, akkor egy 204LE/395Nm fullos automata elektromos autót nem egy 110LE benzines kéziváltóssal hasonlítunk össze, hanem egy hasonló menetteljesítményű automatával. És ez még a GDI-s fullos nem N kivitel esetén sem hasonlítható össze, mert felét sem tudja.)
Már ott kezdve, hogy az alap Konákban gagyi csatolt lengőkaros hátsó tengely van, az N és az EV azonos, multilink hátsó független felfüggesztéses.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2861 üzenetére
"nekem nem a témához kell itt most értenem, hanem a vitához. "
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2864 üzenetére
Két apróság:
1: azért drága, mert nincs elég kapacitás gyártani, és enyiért is megveszik. Maga a technológia olcsóbb lenne, mint a BEM gyártása, de akkor le kell építeni pár ezer gyártósori munkást, meg a szervizeket is. És jelenleg csak a lehúzás megy, hogy vigyed 15ezrenként ezt is szervizbe,ahol lehúznak egy diagért 70ezerrel. Vagy fékfolyadék csere 45ezernél, mi a fakknak?
2: az akkucsere értelmetlenül drága, egy autóhoz akkor egynél több akkut kell legyártani, és ugye az akku a legszennyezőbb ebben a buliban, plusz a csatlakozókat is úgy kell kialakítani hogy akár 3-4.000 csatlakozást kibírjon 4-600A-en, ami nem gyenge mutatvány. Ezért nem csinálja senki, akinek ép esze van
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #2868 üzenetére
Én frissen megnéztem az adatlapokat, te nem, és rossz számokat írsz
És nem összehasonlítható a két modell ahogy írod, az alap bem motoros és a villanyosElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2869 üzenetére
"Ha valaki igazolja, hogy a villamos autók fejlesztésében dolgozik vezető mérnökként, majd elismerjük szaktekintélynek. "
Na pont ebben vitatkoznék
Hanula Barna tanszékvezető főokos, az autógyártás istene, akkora baromságokat beszél az elektromos hajtásról, hogy sírva vered a fejed a falba
Várkonyi Gábor magát autópiaci szakértőnek nevező majom a másik, mond egy csomó okosat, aztán nyomja a fullkretént a villanyossal szemben.Nem attól lesz valakinek jó mondása, igaz gondolata, hogy papírja van róla, hanem hogy értelmes dolgokat mond. És a vitához szólva, nem kell tudjak kenyeret sütni, hogy tudjam, a kenyér szar.
"Moderátorként kerültem a topikba, mert azon az alapon vádoltak valakit, hogy nem ért hozzá."
Hűha, tehát bemószeroltak és direkt ezért jöttél? Ennyire a lelkébe nyúltam? Csak az igazság fájt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #2868 üzenetére
64kWh kona 1685kg menetkész, nem 1760
az 1376kg-os automata hibrid csak 143LE
És tényleg egy 12mp/100-as autót egy 7,8/100-as autóval hasonlítunk? Azért vettem az N-et mert az legalább olyan gyors, erős, nyomatékos, ergo nem azért könnyebb, mert egy gagyi merev tengely van hátul, egy 170Nm-es motorral a 400Nm helyett, és sorolhatnám.
Lásd Dacia spring, 970kg egy 28kWh pakkal, tessék, könnyű elektromos. az ioniq ekkora akkuval 1300kg, csak kicsit más érzés.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2874 üzenetére
Kikapcsolt állapotban is gond a koszolódás, az érintkező rugóerő ami fix kötésnél nincs. És igen, értek hozzá, villamos végzettségem van, akkor vitatkozhatunk?
Nem véletlen van más érintkező egy szakaszolóban, és egy kapcsolóban, a szakaszoló csak árammentes állapotban kapcsol, a kapcsoló terhelés alatt is, ívoltó kamrával.
Az áramszedős téma pont nem jó, mert a mozgó vezeték Z alakban vezet az áramszedőn, és a kopóbetétet elég sűrűn cserélik villamosban is.amúgy 400V vagy egyes autóknál 800V DC amin a 4-600A folyhat
És akkor ezek szerint kiegyeznél egy 200km hatótávval ha ekkor akkut cserél egy automata 10perc alatt, kontra 400km hatótáv és töltés? ÉS mikor milyen akkut kapsz, annyit tudsz menni éppen?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2879 üzenetére
Ja hogy te a nagy akkut is kis cellákra bontanád. És robotizált csere ahol minden autónak egységesnek kell lennie, vagy minden állomáson mint a gumisnál kis szakik cserelgetnék?
És sehol nem mondtam hogy háromszor jobb, honnan vetted ezt?
Villanos hajtást tanultunk iskolában, illetve megboldogult édesapám az szkt trolibusz üzemág vezetője volt, ő írta a trolibusz műszaki tanfolyam tankönyveit a ziu9-re, skodára, ikarusra, és benne volt a solaris kezdeti fejlesztésében, és mivel én is ezirányban tanultam, szép délutánokat átbeszélgettünk műszaki dolgokról
Most itt vannak a tankönyvek, jegyzetekVan jogom beszélni róla egy fórumon?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #2881 üzenetére
Ebben speciel igazad van, minden cserélhető dolognál a csatlakozók és rögzítések terhelése többszörös.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2885 üzenetére
De az egyszeri autós nem úgy gondolkozik, hogy az év 360 napján jó, ha meg nyaral bérel, hanem ha két évente el kell menni münchenbe akkor neki kell egy 2l tdi aztán meg a többi nap rommá hajtja amikor munkába jár 10km-re mert mindig hidegen jár a motor, és szétkopik a csába.
Miért KELL megtérülni egy eszköznek? A lakásod se térül meg, csak van. A tévét se azért cseréled 55”-ról 120”-ra mert megtérül, akkor az autónál miért elvárás?
Amúgy számoltam tco-t, az előző kocsim egy vitara 1.6 glx automata volt, 3 évre oplizing, üzemanyaggal többe került 3 év alatt mint a tervezett jelenlegi kona 5 év tco-ja, sokkal többe! Még a 360-as benzináron is
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2886 üzenetére
A nap szava a szalmabáb?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2891 üzenetére
"Nem a szava, hanem a módszere, úgy látszik. Mondok valamit és másra válaszolsz...."
Csak azt nem értem, hogy bevallottan semmilyen tapasztalatod nincs a villanyautókról, nem használod, életedben egyszer vezettél, de a cikkolvasás alapján kialakult véleményed megvan, és ettől eltérni olyanok véleményén alapulva sem lehet, akik évek óta csak ezt használják, ilyen emberekkel találkoznak tucatszám naponta mert nekik gyártanak töltőket, te csak tervezőmérnökkel vagy hajlandó megfuttatni az érveid, mert azt fogadod el.
Számomra ez a szalmabáb, ha már szalmabáb
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Elég sűrű a hiba a csörlővel, igazából azok csak lefelé húznak, a dolga az lenne, ha kiugrik a szedő, akkor lehúzza az automatika, visszatenni nem tudja a vezetékre. És amikor elromlik, leszedik, aztán műszakikor vagy nagy javításkor megjavítva visszamegy.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #2899 üzenetére
köszönöm
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2900 üzenetére
Az első nem stimmel, mert nem változtattam meg a véleményed, állításod, csak válaszoltam rá
A második sem, mert a használati tapasztalattal nem vitatkozhat egy ezzel nem rendelkezős személyElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2915 üzenetére
Nem, fordítva. Egy tapasztalattal nem rendelkező személy nem fogadja el a tapasztalatokon alapuló véleményt, pusztán mert nem szaktekintély.
ez az alaptézis
Ha a te állításod nézem, az a szalmabáb, mivel te már oda forgatod ki, hogy nem nyilváníthat véleményt, akinek nincs tapasztalata
De nyilváníthat, de ha tapasztalatok nélkül megcáfol egy tapasztalaton alapuló véleményt, az nem ok.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Jeléenleg minden autó többet ér mint 2-3 éve, egy 3-4 éves autót új árában el tud menni, akkora a hiszti a piacon.
A norvégok meg azért teszik, mert már rájöttek, mennyire veszélyes a konnektoros töltés. És igen, a 12A is, mivel nem arra vannak tervezve az aljzatok, hogy 12-14-16A 16-24 órán át csordogáljon.
Érdekes, mikor olajradiátor volt a divat, mindenki tudta, nem mindegy hova dugod, pedig az nem nonstop megy, van benne hőfokszabályzó, és hőntartásig megy csak 100%-on, utána ki-be kapcsol
Itt most hirtelen mindenki elfelejti, és állandó napi töltésre használja. Arra pedig wallboxA norvég törvényben nincs benne dedikált mérő, külön fővezeték, semmi ami lehetővé tenné az adóztatást. De már mindenki ezen pörög
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Nálunk egy Home Eco névre keresztelt alap fali töltő 1x16A 5m kábellel FI relével 100e+áfa
Egy konnektoros vacak meg 95e+áfa
Mindenki eldönti, mennyire spórol.
Tudom, Angliában máshogy mennek a dolgok, de azért ehhez nem kell támogatás. ez mondjuk 250GBP lenne ott, ha lenne ilyen áron ott töltő.
Bár tudok mondani tpust, ecoharmony-nál, aki a forrásunk a vezérlőre.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz Noukoum #2947 üzenetére
"Aksi továbbra sincs, kereslet csipphiány előtt is sokkal nagyobb volt mint a kínálat."
Pont ezért halott ügy az akkucsere, mert akkor több akku kell mint autó, így csak a zelromlók miatt kell több, nem tervezetten több
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Noukoum #2953 üzenetére
igen, hogy beállsz a nagy csereállomásra és leveszik az akkut kapsz újat, mondjuk 5 perc alatt
Itt nem csak az a kérdés, hogy bírják a csavarok, érintkezők, hűtőcsatlakozók, hanem az is, 100 autóhoz kell vagy 180 akku legyártva legyenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz philoxenia #2956 üzenetére
"Ahol a cég már kiépítette a csereállomások hálózatát – vagyis Kínában, ahol már 917 ilyen épültm és Norvégiában, ahol egy –, ott a második lehetőséget választók sokkal gyorsabban „tankolhatnak”, mintha feldugnák a kocsijukat egy töltőre. A teljesen automatizált csereállomásra beállva a rendszer 3 perc alatt kiszedi a lemerült akkut, és betol a helyére egy teljesen feltöltöttet, miközben a sofőr a vezetőülésben várhatja ki az egészet.
Az európai piac meghódítására készülő cég idén januárban adta át az első ilyen állomását a kontinensen, Norvégiában. Nem véletlenül itt: az első adag norvég vásárló – ez jó 200 vevőt jelent – 92 százaléka érdeklődött az akku-előfizetés iránt. 2022 végéig 20 állomást terveznek nyitni Norvégiában."Szóval kínában olyan 10millió autóra (és kb fél magyarországnyi helyenként) jut egy állomás, norvégiában van egy, és talán lesz 20. Hát azt hiszem ez nem piaci rés.
Ennél majdnem több H2 kút vanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen