- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Rendszergazda topic
- Crypto Trade
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4062 üzenetére
De most csak végigsoroltad az eddigi munkásságukat, nyilván arra épül, de ez nem von le az értékéből. Tekints erre úgy mint egy oscar átadóra, amikor egy színész nem az aktuális azévi teljesítményére kapja meg végül a díjat, hanem inkább amolyan életműdíjat kap az elmúlt 20 év alapján. Ez pont olyan, mivel itt teljesedett ki minden, amit eddig a from csinált ez egy életmű és mivel az eddigi részek nem kaptak elég széleskörű elismerést, most ez a játék voltaképp kicsit visszamenőleg az elődök értelmében is kapta, az ÖSSZES eddig letett újítás jegyében. Ezt kell meglátni.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4065 üzenetére
"de nem forradalmi, semmi revelációval felérő újdonság nincs benne."
De akkor ezt te az egész from munkásságra érted? Szerinted a "soulslike" nem létező fogalom? Mert ha létező akkor viszont el kell fogadnod, hogy műfajteremtő szériáról van szó, és mondom az Elden kapta most a "díjat", de ez egy életmű díj valójában, az általuk megalkotott alapvetésekre. Az Elden csak ennek a végső katalizátora, valamiért mostanra jutottunk el oda, hogy durrannia kellett ennek az egésznek és durrant.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4068 üzenetére
és Kai_Rong
Nem értitek mit mondok, lehet én fogalmazok rosszul, ne franchisen belül nézzétek! Persze a BB is tudta ezeket, a DS3 is, stb. de ez egy széria. Én arról hadoválok, hogy teljesen más játékokhoz képest, más fejlesztőcsapathoz képest volt a from újító, szóval amit a kezdetektől a Demon Soulstól kezdve felépítettek, annak az összessége dicsőült most meg az Eldenben. Erre az EGÉSZRE kaptak most egy elismerő bólintást, hogy egy tető alá hozták azt amit soulslike-nak hívunk és egy játékba ezt ilyen szépen összehozták, tényleg mint egy portfólió.
És persze elismert volt a maga módján a DS3 is, PS felhasználók körében a BB-is (eleve egy jóval kisebb közösség), de azok még csak egy réteget tudtak megszólítani, az igazi kiteljesedés most jött el, rengeteg emebernek ez az első from játéka. Ne azt lássátok benne, hogy "hát a harcrendszer ugyanaz maradt", mert akinek ez az első, az most döbbent rá, hogy a harcrendszer kidolgozottsága minden más csapat játékát úgy vigyázba teszi, hogy az nem igaz.
[ Szerkesztve ]
-
KraX
őstag
válasz Bad Pritt #4060 üzenetére
Abszolut validnak gondolom az allaspontodat, en csak ott latok elterest, hogy szerintem az is mindenkeppen jelzes erteku, hogy joval 13 millio eladott darabszamnal tartunk mar es ez meg ha lassabban is de novekedni fog. Szerintem ekkora eladasi szamokat a hype-al sem lehet magyarazni (nyilvan van korulotte, mivel "boldog/boldogtalan" ytuber is ezt nyomja/nyomta [aminek en orulok egyebkent, mert szerettem nezni a gameplayeket es ez alapjan vettem meg a jatekot is]). Nyilvan az elozo muvek teremtettek meg az alapjat az elden ringnek es szerintem ez meg csak az elso (nagy) lepese a cegnek. Meg latszik, hogy az igyekezet ellenere vannak hibak a jatekban, de remelhetoleg ez is finomodni fog majd az elkovetkezo evekben vagy ha megsem, akkor is megerte vegigjatszanunk ezt a trotenetet.
#4075 siposz
A doom talan nem a legjobb pelda, mert palya design-ban (is) egy teljesen mas jatek. Gyakorlatilag egy csopajan kell vegigmenni a jatekosnak ellentetben egy OW jatekkal ahol oda mehet ahova akarsz. Technikailag is egy teljesen mas szint a ketto a fenti okok miatt.
A fenti kifogasaid persze teljesen erthetoek igy 2022-ben (nincs ultrawide beallitasi lehetoseg [nekem is uw monitorom van] stb).[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #4106 üzenetére
Ne is mondd, ez a parry valami gusztustalan fos. Soha nem használtam. Sekiroban meg ritmusa volt.
@siposz: najó lehet ezért a feelingért nekimegyek mégegyszer
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
siposz
aktív tag
válasz Bad Pritt #4106 üzenetére
Félre ne érts, arra az egy kardra tökéletes harcrendszert írtak, tényleg példásan kezeli a passzivitás problémáját.
"Hesitation is defeat", mennyire gyűlöltem, mennyire igaz.
De amúgy a kuro's charm-al volt kerek egész a játék.
De kérdés mennyire kell kezelni a passzivitás problémáját. Európai pajzsos páncélos párbajokban simán benne van a passzivitás lehetősége.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4103 üzenetére
"Szóval a Sekiro egy indieszintű játék, mikor az az egyetlen teljesen egyedi játék"
Az hogy indie-szerű egyáltalán nem zárja ki azt, hogy egyedi legyen. Nem mondtam egy szóval sem, hogy nem egyedi, mert az.Döglött Róka abszolút indie jellege van az egésznek, de figyelj, sok kiváló indie játék van ez nem feltétlen negatív jelző. Az egyszerűségére értem, ez hogy 1 fegyver van, 1 öltözék, kb lineár pályavezetés, (hiába lehet ugrálgatni, attól még kb egy út van mindig), ez egy full egyszerű cső játék. Nincs ezzel sem baj, csak a helyén kell kezelni, nem ildomos egy Eldenhez, BB-hez, DS3-hoz hasonlítani. Ez a parry alapú rendszer meg, egyedi, újító, megérdemelte már csak emiatt is a GOTY-t, de mivel CSAK ez az egy harcmodor van benne ez nagyon ilyen van bejön vagy nem dolog, nem tudod megkerülni, nincs semmi alternatíva. Nekem nem jött be az, hogy kis túlzással folyton egy gombot kell nyomogatni, spammelni mint az őrült, nálam ez kevés volt.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4116 üzenetére
RDR2-ben baktattam pár órát és kiderült hogy az egy kidobott 10-es volt....
Nioh1-et kipróbáltam, de valahogy nem adta. Egyszerűen uncsi lett, hogy mindenkibe 100-at bele kell ütni én meg egyből halok. Az nem a legjobb megközelítés, Fromé sokkal jobban tetszik.
A Monsterek azok multisok, abszolút nem egy zsáner...De ott van a Dying Light 2 meg a Horizon egy hónapon belüli megjelenéssel, amit az Elden Ring éppen földbe döngöl.
Pedig a Horizon tökéletesen hozzá az összes dolgot ami kell egy ilyen játékba és kevés.Az a baj, hogy Ti Sekiro 2őt vagy DS4-et akartatok volna. De az se tetszett volna nektek szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4120 üzenetére
Azt mondod, hogy az ugrás bevezetése nem újítás????
"ez kéne az alap legyen mindenki számára."
Komolyra fordítva, na pont ezaz, hogy NEM ez az alap, ami ebben a játékban van és ezért kiemelkedő. Sok kommentet nézegetek mindkét oldalról a játékot illetően, tényleg jót is rosszat is, minden érdekel. Azt kell megérteni, hogy nagyon sokan most kapcsolódtak be, ez az első souls játékuk és egyszerűen le vannak hidalva, hogy mennyie elképesztő jó. Azt emelik ki még sokan, hogy ilyen mapot, ilyen sokrétűen felépített világot, hogy van egy egész földalatti ökoszisztéma még a map alatt, soha nem láttak még egy játékban sem.
Neked ezek tök természetes dolgok, de gondolj bele szűz szemmel, azért ez tényleg egy AC-hoz, nemtudom Watch dogshoz, Fenyx risinghez stb. képest, aki eddig csak azokat látta, mekkora minőségbeli ugrás. Én abszolút látom a játékot egy újonc szemén keresztül, annak ellenére, hogy többször végigvittem a korábbi részeket is, és ezen a szemüvegen át tényleg lehengerlő a mai piacon!
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4124 üzenetére
Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy ha ennyire nem önmagában értékelünk semmit, akkor nem értem miért tud jó lenni mégis egy Uncharted sokadik rész, egy idén érkező GoW ragnarök, egy GTA 5, hiszen lényegében csak az előző részeiket copyzzák. Minden folytatás akkor tűzrevaló és nincs értelme. Hogy tudnak ezek mégis 10 pontos játékok lenni?
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4120 üzenetére
Egy játékba belepakolta az összes jó dolgát a From majd alkotott mellé egy ÚJ VILÁGOT.
Új ellenfelek, új helyszínek, új grafikai design, meg tököm tudja mi új még.
Páncélok, itemek, craft rendszer.
Ezt egy Open World stílusban tálalva. Nagyon jól működik! Ez a forradalmi.Ti nem látjátok, mert csalódottak vagytok valamiért, amit nem adott meg az Elden Ring.
Olyan indokokat hoztok fel miért nem jó ami irreveláns.
Saját magától lop a From.
Üres terek vannak benne... Melyik OW-ben nincsenek üres részek.
50+ Boss van benne, de az is kevés.De pont Te írtad, hogy beletettél több száz órát és már sokadik fun végigjátszáson agyalsz, erre kötekedsz a játékkal és velünk, hogy nekünk miért tetszik
Arról nem tehet a From meg az Elden Ring, hogy a mai játékipar egy kuka.
Elég bőőőven ennyit letenni az asztalra és ajnározik mindenki, Mi meg örülünk, hogy legalább valaki ennyit letesz az asztalra.
Mikor kijött a Witcher 3, azt hittük mostantól ilyen RPG-k fognak jönni.
Mikor kijött a Zelda, azt hittük megforradalmasítja a játékok fizikáját.
Semmi nem történt. Max Andromeda, Anthem, Cyberpunk,Avengers...Egyedül Elden Ring történt, ami arról szól, hogy nem kell pofon egyszerű egykaptafa játék, nem kellenek nyilak a fejed fölé hova menj.
Kell jó harc rendszer, jó fejlesztési/fejlődési rendszer, kell a kihívás! Fasza ellenfelek.
Fasza látvány világ. Szép tájak: csak a földalatti világból kilehetett volna nem egy DLC-t, hanem akár egy külön játékot adni...Kell a több féle várazslat, melyik korábbi játékban volt ennyi féle varázslat?
Még sárkány fejet is tettek bele, hogy azzal nyomd a spellt! Mibe volt ilyen? Sárkány fejjel köpöd a mérget, erre a Sekiro parry az ellen példa.... -
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4134 üzenetére
"De mikor olyan kifejezéseket dobáltok rá, amiket egyszerűen nem érdemel meg, ha nem látjátok a negatívumait és reális kontextus nélkül vizsgáljátok a játékot, "
Értem mi a bajod vele és egyébként én megkockáztatom, hogy ha befejeztem kb 200-240 óra között valahol, akkor nem is fogom már elővenni egy újrajátszásra. Mindent bejárok, sok helyen többször is voltam már, nem érzem azt, hogy a játék elejét újra akarnám élni, hiszen folyton visszajárok az elejére amúgy is.... Zavar, hogy a questekhez wikit kell használnom, mert anélkül képtelenség. Aláírom, hogy a bossokat, minibossokat normál enemyként kapni már nem túl szórakoztató. A bloodborne szerintem jobb játék, nekem az a kedvencem az összes közül.
Viszont nem tudom nem számításba venni, hogy más közel ilyen jóra értékelt játékok, sok esetben mennyivel kevesebbet nyújtanak. Amit itt elmondtam zavaró dolgokat, ugyanúgy egy God of Warnál, Unchartednél is tudnék párat mondani. Egy Tony Hawk pro skater 1+2, Deaths Door, meg hasonló kis volumenű címek 90%-on állnak metán, lássuk be azért nem egy szint. Szóval amivel kezdtem is az egészet, ebben a viszonylatban, amikor ilyen játékok állnak 90%-on, nem tudom azt mondani, hogy az Elden nem joggal 96%. Szóval én csak viszonyítok. Majd ha a Witcher 3 mindenki szerint 7-8 pontos játék lesz, én is azt fogom mondani, hogy az Elden nem érdemel 10-et, max 9-et, de így nem....
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #4134 üzenetére
A HP vissza szívás szerintem nem kell bele. Teszel be olyan amulettet ami azt ad.
A grappling hook meg nem tudom, dinamikusabbá teszi az Open Word-öt de én itt nem éreztem, hogy kéne.
NPC eddig se sok volt From játékokban, ezen a formulán nem változtattak. Ennek biztos 100 oka is van miért nem raknak bele.
Én Gideonnak nagyon örülök aki értelmesebben elmond pár dolgot
Az AI-t 2022ben nem emlegetném. Sehol nincs már és valószínű nem is lesz mert rohadt erőforrás igényes és egy open world játékban majdhogynem lehetetlen megcsinálni.
A legtöbb játék scripteket használ, pont azért, hogy mikor megjelensz akkor lásd pont, hogy mi történik. CoD-ok így készülnek 20 éve és a legsikeresebb játék.Ez egy kibaszott megváltó játék, mert szerettem az Open World-öket de jól meg is untam őket. Erre jött ez és gond nélkül bele megy több 100 óra, mert ÚJ.
Harcrendszer a DS3-ban működött a legjobban, úgy hogy nagyon sok oldalú volt és nem volt annyira broken. Egyértelmű, hogy azt hozták át csak még jobban telepakolták. Még az íjak is használhatóak lettek.
Szerintem a Bloodborne féle gyorsabb harc itt nagyon sok fegyvernél mást eredményezne mint amit vársz. Ott rohadttúl le volt limitálva minden, hogy működjön.
Ott keveseltem is a dolgokat egy DS3-hoz képest, úgy hogy én alapból a DLC-vel kezdtem amibe már több fegyvert raktak.A játék hibáit én is elismerem, de az ne legyen már negatív, hogy előző játékaikból hoztak át dolgokat. Ráadásul olyan dolgokat ami már akkor jól működött.
Meg vannak benne üres terek....
Bossokkal van baj bőven azt is tudom. De sok játékot nem is tudok amiben ennyi féle Boss lenne ilyen sok opcióval. Ezt szerintem 1-2 patch-el és DLC-vel orvosolni is fogják. -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #4148 üzenetére
Annyit tudok az ER védelmében felhozni, hogy azért a nyílt világ miatt jóval könnyebb kihagyni az ismétlődő bossokat, mint egy DS2 esetében, aminél a cső játék mivolta miatt bele fogsz futni nagy eséllyel a gyengébb harcokba is. (főleg én, anno azt sem tudtam merre kell menni )
Itt azért az ember 30-40 óra után rájön hogy tök felesleges az ezredik katakombába is bemenni, úgy is abból a pár valamiből kapsz egy bosst, esetleg duplázzák hogy szenved is vele pluszba
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4137 üzenetére
Jó akkor a Nioh complete edition lesz a példám, az már remélem eléggé hasonló, de amúgy tök mindegy a mondandóm szempontjából, de legyen így.
Tehát metán critic review szerint 84-en áll a Nioh, nincs is ezzel baj a 96-os Eldenhez képest, szerintem kb reális is lehet. Viszont szerinted akkor az Elden nem érdemelne 96-ot ha jól értem, csak mondjuk kb annyit mint a nioh 1. része ami 84 pontos? Tehát ha azt mondjuk, hogy mindkét játék legyen akkor "8"-as (leegyszerűsítve), nem tudom elképzelni azt az univerzumot, hogy ne lásd a hatalmas minőségbeli, tartalmi, bármilyen különbséget a két cím között. De majd most lehet jönni, hogy a nioh mennyivel jobb játék minden szinten stb.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4168 üzenetére
Mindig rá kell jönnöm, hogy nincs objektív igazság, minden olyan mint a kémmánián egy parfümillat vélemény, totálisan egyedi. Egyébként nincs ezzel baj én tényleg elfogadom magát a személyes véleményt, engem maga az egész jelenség az ami foglalkoztat, azt szeretném megérteni jobban. Nagyon érdekesnek találom, hogy mennyire másképp látunk dolgokat, mindegy hogy milyen konkrét témáról van is szó. (film, játék, parfüm, bármi)
Itt a Nioh példánál is, én ha próbálom mint egy split-screen módjára fejben végigpörgetni egymás mellett a két játékot, úristen hát egyszerűen nem egy liga a kettő. Már a kérdés is áll leejtős számomra, hogy "mégis miben nem egy liga?" A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok, hanem pl. amik az eldenben vannak, úton útfélen gyönyörűen kimunkált szobrok, tárgyak, a fegyverek kidolgozottsága, részletessége, azoknak leírásai, történetei, akkor ott van az a rengeteg egyedi tárgy, armor, a Niohban nagyon sok fegyver csak annyi, hogy + statok vannak rajta, de ugyanúgy néz ki, ott stat szerint cserélsz, nem egyedi moveset és kinézet szerint, armor ugyanez, multi rész is sokkal sokrétűbb, kidolgozottabb itt, üzenetek más játékosoktól stb. tényleg a végtelenségig tudnám sorolni.
De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?" De ez már mondom tök más téma megint és szerintem NEM szükséges az újítás ahhoz, hogy valami kiemelkedő legyen és díjakat nyerjen.
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
Kb lett egy séma h9gy mi kell egy openworld játékba, legyenek területek, azon belül ilyen gyűjteni valók meg olyanok stb..
Eldenringbe ez is tök jó hogy itt nem látszik fixen hogy na akkor ez ez a terület itt ebből van annyi abból meg annyi és pontosan ott a határ.
Nem fix mennyi side quest van.
Bár én nem igényeltem hogy legyen openworld a souls játék, de ahhoz képest igen jól oldották meg.
Nagyon tetszett anno az AC oddyssey de utánaletoltam vagy 5 indie csőjátékot egymásután, mert kicsit nagyon jól laktam nyílt világgal."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
Valszeg ez az egyedi felfedezési élmény az, ami sokkolta az új játékosokat is. Sok egykaptafa open world után, tényleg elképesztő mennyire jól van felépítve. Egy review-ban hallottam, hogy akinek tetszett a világa még azt emelte ki, hogy itt nincs az az érzése, mint egy Valhallában vagy sok másutt, hogy checklisteket kell teljesítenie. Itt tényleg úgy érzi felfedez és amit összeszed egyedi és hasznos, nem csak egy "na jó ezt is megszereztem" értelmetlen kipipálni való dolog. A játékosoknak ezek a dolgok nagyon fontosak, ezt már a Genshin Impact sikeréből is láthattuk, egy jól felépített, szép világ önmagában már a siker záloga tud lenni. (ott is ez a jól felépített felfedés élmény rántott be rengeteg játékost)
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #4203 üzenetére
És ez a trend megy is majd tovább, minden játék minimum semmi open world, anno a sokadik open world után alig vártam egy cső játékot, elkezdtem a Last of Us 2-t és tele volt nagy térrel meg minimum 30 óra volt
Minél drágábbak lesznek a játékok annál több lesz open world és hosszú (nem egy persona 5 féle 100+ óra, de azért nah, lassan minden minimum 30 óra hosszú)
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4210 üzenetére
Nekem meg a hardened nem állt kézre, sőt az egész játék fura volt és nem úgy működött stb.
Aztán így elengedtem hogy én h9gy akarom hogy műkodjön a játék és nagyon elkapott. Gyakorlatilwg platiztam, azaz megcsináltam a játékot nakedbe ami uugye one hit kill bármitől.
De a lényeg. Nem mondom hogy forradalmi újítások voltak benne, de volt pár nagyon jó ötlet.
Pl a számozott slottok. Ha megjegyezted mit hanyasra raksz wkkor tudzad mennsit kell lapozni hogy pont oda lapozz ami kell.
Meg az armor=skillfa is egy tök jó ötlet volt."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4217 üzenetére
Én se vagyok az a pro player meg parry is olyan hogy a soulsba nem nagyon megy de mindenhol máshol igen.
Shell nélkül kb végtelen gurulhatsz, és a bosdokon kívűl senkivel nem kell foglalkozni.
A jeges boss volt szopó mert annak elég rosz hotboxa van.
A final bosd meg vagy tíz perc móka, de abszolút tanulható."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4224 üzenetére
A resi 2nek zseniális trofijai vannak. Vidd végig ládanyitás nélkül, vagy bizonyis számú lépésből. Teljesen máshogy kellett gondolkodni a végigjátszásban. Imádtam!
De pl ellenpélda a forbidden west. Tetszett az új rész, szerwtem a világát, de volt pár új minijáték ami annyira hidegen hagyott hofy nem is lett platina.
Elden rongbe meg nqgyon lazára vették most a gyűjtést.
Mindenből elég volt pár darab.
Pedig a soulsokban a gyűjtögetés sem annyi hogy keresdmeg hanem, ilyen questline olyan questline, ezzel beszélj annak add oda stb.
Rákészültem hogy na majd itt is kell 3ng+ stb. Ehhez képest utánam dobták a platinát."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz Bad Pritt #4229 üzenetére
Ó szerintem akkor te nem platiztad a ps3as demons souls.
Ott az all fegyver fejlesztés trofi meg a world tendencyvel kiszedhető trofik az nem vicc.
Mindenki aki tervezi vagy platinázta a demons soulst ps3on az tuti nemormális!"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4228 üzenetére
Minden afelé tendál, nem csak a játékok. Most nagy arányokról beszélve nem egy kiragadott példáról, ha megnézel egy régebbi filmet a 90-es évekből majd megnézel egy mait, iszonyat tempó különbség van. Nem akció tempóról beszélek, hanem műfajtól függetlenül egyszerűen a dialógusok között hagyott üres tér, a vágások mértéke, mire megszólal egy kamera által mutatott szereplő, sokkal kompaktabb, pörgősebb minden. Ebbe az irányba haladunk egyértelműen, kérdés, hogy hol lesz a megálló...
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #4247 üzenetére
Jah ezt olvastam én is, de nekem is mint itt kérdezik is, az volt az első gondolatom, hogy biztosan kidobta volna már a kapcsolatból ennyi idő után... párszor próbáltam bemenni másoknak segíteni bossoknál de fele alkalommal fight közben egyszer csak jött a host disconnected felirat és kidobott.... szal ehhez túl instabil szerintem itt az online rész. (és nem a netemmel van a baj)
[ Szerkesztve ]
-
-
Kvelstadt
veterán
-
KraX
őstag
válasz Bad Pritt #4289 üzenetére
Koszi, ez valahogy elkerulte a figyelmemet.
Utolsokent nekem is meglett Rykard atya. Nem volt annyira trivialis. Meg egy bossnal sem buffoltam magam, nem hasznaltam great rune+rune arc kombot sem egyezeruen mert nem kellett, de most annal inkabb. Ugy sikerult megcsinalni, hogy 12 healing potival + 1 mana potival + greater fire res talismannal + greater HP novelo talismannal + a HP novelo great rune-al menten be es bealltam a lavaba ahogy javasoltatok es ott szurkaltam a kis puha testit a kigyonak mire megdolott, de meg ~2100 hp kornyeken sem volt egyszeru annyira, lehet valamit rosszul csinaltam de nekem igy sikerult lerakni ezt a Bosst.
For the God Emperor!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bontatlan Új BOSE QuietComfort Ultra Headphones, bézs-aranyLimitált kiadás
- ASUS TUF Gaming FX505DU Ryzen 7 3750H GTX 1660 Ti 6GB 16GB DDR4 512GB SSD + 1TB HDD 120Hz Full HD