Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Én tökre elhiszem, hogy láttál pár bénázást (a "több tucat" az azért némi túlzásnak érződik, hacsak valamiért nem jársz szokatlanul sokat bevásárolni), mert hát bénázni bármivel lehet, de azt is tudom, hogy azt a pár esetet cherry pickelni és úgy csinálni, mintha az lenne az általános, az minimum csúsztatás.
DRM is theft
-
Most viccelsz, ugye? Az órával fizetés még egyszerűbb is, mint a telefonos. Konkrétan 1 másodperc.
...kb. mindig akkor várakoztam tömegközlekedési eszközökön, meg üzletekben a pénztárnál, ha vki a telefonjával, vagy az órájával akart fizetni.
Ez valószínűleg egyenleg probléma lesz. De ez miért az eszköz hibája? Kártyásnál ugyanez fennállna. KP-snál is, ha nincs nálad elég pénz. Maga a technológia piszok gyors. -
...rossz megoldás és hülye user
Jó, csak azt tényleg kifejthetnéd, hogy miért rossz a megoldás? Most fizettem a Lidlben órával, konrétan 2x gyorsan meg kell nyomni rajta egy gombot, érinteni, és done. Telónál meg felold face id-val. Még pint sem kér soha, ergo ezzel se megy el az idő. Kártyánál időnként bekéri még paypassnál is. -
Juhaszatti
addikt
Elhiszem, hogy vannak ilyenek, de azért nem ez az általános. A telefonos fizetés annyi, hogy feloldod ugyanúgy ahogy bármikor máskor, odaérinted és elköszönsz. 1-2 másodperc az egész. Nem kell kódokat írogatni, meg egyéb módon cseszekedni vele.
Az apróért kotorászós, vagy a "nincs kisebb? nem tudok visszaadni" esetekben semmivel sem ritkább a sor feltartása. -
zseko
veterán
A hülye user részével még valamennyire egyet is is tudnék érteni, a rossz megoldással kevésbé. Gyorsabban fizetek telefonnal mint más kártyával, hát még pláne készpénzzel. Utóbbi kettőre előre rá kell készülni ha gyorsan akarsz fizetni, a kp meg eleve a leglassabb, hacsak nem érdekel a visszajáró...
Én is voltam már hülye, egyszer elfeledkeztem a kártyalimitről 🤷♂️ Bár alig volt egy perc megoldani, de nekem is rohadt hosszúnak tűnt, ám akkor sem volt hosszabb az általános kp-s szüttyögéstől.
Egyébként a nagy számok törvényéből adódóan ez nem meglepetés, ahogy az internetnél vagy a fórumoknál, FB-nál is, minél többen használnak valamit, annál több lesz olyan akinek lehet nem kéne...
Például én első perctől használom az önkiszolgáló kasszákat, régen nagyon fasza volt, de mióta egyre többen rákapnak, azóta egyre többen vannak ott akik azt se tudják merre vannak arccal. Persze mindenkinek van egy első alkalom... De még így is még mindig gyorsabb azt a sort kivárni (igaz, nyolc gép van) mint a normál kasszákat. Ahol Angliában egy olyan pénztárossal találkoztam, akit még azóta sem múlt alul senki lassúságban...HR24.hu
Új hozzászólás Aktív témák
it A SingTel anyacég szerint nem szoftverfrissítés, hanem az Optus biztonsági rendszerei okozták a fél napos szolgáltatásleállást. Az Optus elárulta: nem volt terve a teljes kiesés kezelésére.