Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    aktív tag

    válasz Pikari #72 üzenetére

    Ugyanmár. Még rengeteg trükközés van a mostani eredményekben. Elnagyon részletek, trükközés a fényekkel, limitációk merre mehetsz / nézhetsz. S rengeteg munka a geometriával, hogy meg tudjon mozdulni.

    Az Unreal Engine 5.0 hatalmas előrelépés a Nanite-tal és Lumennel ami már realtime tényleg sok mindent megold és kell is hozzá legalább egy RTX 2xxx szériás kártya.

    S igen, hozzáadhat az élményhez. Tök jó példa erre nekem a Mafia Definition Edition:
    https://www.youtube.com/watch?v=RARjkBzniNM

    Nekem kellett a grafikai színvonal, hogy egy ilyen mélységű sztorit elmeséljenek. Egyszerűen baltával vágott arcokkal és üveges tekintettel nem jött át.

  • copass

    veterán

    válasz Pikari #72 üzenetére

    szebbeny csillogó víz: tükröződésnek hívják és hatalmas a különbség, hogy valódi tükröződés vagy fake(bake)...ezért is nagy szám az rtx, hogy tudja ezt hardveresen.
    fejlesztésben nagyon nem mindegy, hogy mindent leszámoltatsz előre, fényelsz kamu fényekkeval. vagy csak berakod a fényforrást és fizikailag helyes anyagokat raksz a felületekre és hagyod hogy dolgozzon a vas...
    pl: metro exodus
    ezekhez képest egy mobilos játékot rommá kell optimalizálni hogy meglegyen a 30 fps, de még switchnél is 30 fps a nagy átlag, hogy minden low-on van. de fut és a fejlesztőknek ez a lényeg, hogy fusson és termelje a pénzt.
    minden mobil játék erre épül, hogy perkálj folyamatosan.

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák