- Synology routerek
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Word topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gmail
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
Másnak nincs gondja az ebay.com oldalával? Operát használok és nem nagyon működik az oldal. Mozillával megy, operával nem. Másnál működik?
-
mexel
veterán
Amazon-ról mennyi a szállítás?
-
mexel
veterán
ebay-on tévedésből rossz embernek adtam pozitívot. Olyannak akitől még nem jött meg az áru, és ahogy látom nem is fog. A minősítést nem tudom viszavonni?
-
mexel
veterán
Sziasztok! Nem pont ebay, de talán itt tudok választ kapni. Szeretnék rendelni a pandawillről, és választhatok hogy milyen postát válasszak. Van " Reg Airmail By China Post " és " Reg Airmail By Singapore Post ".
A Chin post 0.0$ , a Singapore Post 7.70$. Melyiket érdemes választani? A China postról egyre több roszatt hallottam. A Singapore Post jobb annyival hogy megérjen 7,7$-t? Vagy trackinges csomagnál mindegy?
( Mindkettő trackinges lenne, csak a ChinaPost ingyenes, a Singapore pedig fizetős)Ja, és még megkérdezném, hogy rendelt már valaki Pandawillről vag a Geekbuyingról? A Pandawillről hallottam jókat, de a GeekBuyingról semmit, pedig az olcsóbb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
mexel
veterán
Sziasztok! Már régóta ebay-ezek, volt egy-két case amit végigcsináltam, de most nem tudom mi a jó megoldás. Rendeltem egy led izzót. Megérkezett, de csak 110V-os. Megtörtént az open case folyamat, és leírtam hogy nem jó, és kérem vissza a pénzt. Ma az eladó írt, hogy küld új terméket. A helyzet az, hogy már csak kb 15 nap van a feedback lehetőségére, és az első áru is kb 1 hónap alatt ért ide. Nem arra játszik az eladó hogy kifussak a feddback időből? Eddig (kb 3 eset volt) az eladó visszautalta az összeget mindig. Fogadjam el az új küldését, vagy inkább a pénzt kérjem vissza?
-
mexel
veterán
Köszönöm, én is így gondolom. Mit válaszoljak arra a levélre amiben ezt írta? Az angolom nem túl jó A feedback egyébként 45 nap, vagy 60?
-
mexel
veterán
Sziasztok. Sajnos pár napon belül megint belefutottam egy hibás termékbe. Kb 1 hete kaptam egy hibás terméket, volt Open Case és visszakaptam a pénzem. Most ismét kaptam egy hibás terméket, most előbb írtam az eladó mindkét mailcímére már 4 mailt de nem válaszol pár napja. Nem tudom nyissak-e újból Case-t, mert az összeg nem túl nagy, 2,8$. Az számít az EBAY-nek hogy mennyi Case és Refund van adott idő alatt? Vagy nem foglalkoznak a dologgal? Nem szeretném kidobni a pénzt az ablakon, de ha az ebay felfigyel ilyesmire azt sem szeretném.
-
mexel
veterán
Köszönöm. Most ebay-os felületen keresztül az eladó azonnal elnézést kért és azt írta küld új motyót, vagy visszaadja a pénzt. Mivel kis összeg inkább kérem az újraküldést, akkor az nem számít bele semmibe ha jól olvasgattam feljebb, csak a refundot nézik.
Így talán kis esélyem lehet hogy küldenek újat, bár szerintem azt csak azért írják hogy kifusak az értékelési időből. -
mexel
veterán
Sziasztok! Nem tudom új változás-e, vagy csak nem tudom visszaállítani, de oldalt a kereséseknél ahol be lehet állítani hogy mennyi legyen a legmagasabb ár amiért keresek (PRICE HUF to HUF), most forintban jelent meg. Mindig dollárban szoktam nézni, de sehogy sem tudom visszaállítani. A termékek árát is dollárban nézem, és eddig a keresőben is az volt. Töröltem minden sütit az oldaltól, de ez nem változott. Tudja valaki hol kell beállítani hogy ne konvertáljon?
-
mexel
veterán
Erre a HUF dologra nem tud valaki valamit? Másnál is ilyen?
Egyébként most tele a hócipőm a kínaiakkal, az utolsó 4 megrendelésbő 3 hibás vagy fake. egy nagyobb összegnél volt refund, de a másik kettő csak 2-3 dolcsis, így nem akarok refundot. Ők visszaküldenék az árát, de azt írtam nem kell ( csak mert félek hogy az ebay szankcionál)
Így viszont érdekes a vásárlók védelme, hogy rossz/átverős terméket kapok, de mégsem érvényesíthetem a jogaimat mert akkor meg berág az ebay. Mennyi refund után szoktak szankcionálni? -
mexel
veterán
válasz raziel01 #42393 üzenetére
Egyik sem gyanúsan olcsó volt. Sok száz vételem volt már, szoktam figyelni.( a kérdés nem is erre irányult és nem 12657trillió gb-os pendrive-ot akarok 1 dollárért és hasonló cuccok hanem kb átlag árú termékekről van szó)
Pl 220V-os helyett 110V-ost küldenek. Vagy egyszerűen hibás. Vagy pl a doboz át van matricázva és nem az van benne amit rendeltem, és egyik sem a legolcsóbb eladótól. Ezeket előre nem tudom kiszűrni, de az eladó ki tudná ha küldés előtt kipróbálná, vagy figyelne mit ad fel, vagy nem akarna átverni. Ez mind eladói hiba, megérdemelnék a negatívot. Érdekes módon rögtön felajánlják a refundot, csak nem merem elfogadni, mert félek hogy talán mégsem annyira illet meg a vásárlók védelme mint gondoltam.
Olyankor is szankcionálnak ha ezek elég egyértelmű dolgok, vagy ha az eladó felajánlja hogy visszaküldi a pénzt? Vagy csak olyankor ha az ebaynak kell igazságot tenni?[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Ebay felületén írtam az eladónak és képeket is tettem fel a hibáról vagy az átmatricázott dobozról.
-
mexel
veterán
Hány napig lehet feedbacket adni és hány napig lehet case-refund-ot indítani? Mindig keverem. Ha jól emlékszem 45 nap a feedback?
-
mexel
veterán
válasz #81562624 #42489 üzenetére
Ebayról telefont venni rizikó. Kimerítően utánaolvastál a telefon témának előtte? Telefont érdemesebb egy-két nagyobb oldalról megvenni. (Geekbuying, Pandawill, stb-stb) A kínai telefonok jellemzője hogy a minőségük egyenesen arányos az árukkal ha a lefelé irányt nézzük, felfelé nem mindig igaz
Mit vettél? Küldesz linket?[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Szerintem nem használt, csak még nem találkozott azzal a dologgal hogy a kínai eladók mindenre kevesebbet írnak, és mást is mint ami a csomagban van. Ez népi sport ott, hogy minden más mint aminek látszik. Mondjuk az a baj hogy már a valódi hamisítványok is sokszor pocsék minőségűek
Kíváncsi lennék a linkre, hogy mit rendelt, úgy jobban össze lehetne rakni a képet és segíteni hogy átverték vagy nem. -
mexel
veterán
válasz Peter789 #42494 üzenetére
Közben megtaláltam a linket,visszaminden véleményem mert ez nem egy kínai telefon, hanem egy elvileg felújított nokia. A leírás alapján valóban újszerűnek kellene lennie. Így jogos a reklamáció.
( még mindig fáj hogy a vidámparkban egy ilyen nokiát elhagytam ami tip-top állapotú volt) -
mexel
veterán
Ja, még annyit akartam kérdezni, hogy az nem baj ha ma megnyerem valamit és csak holnap fizetem? Mindig szinte azonnal szoktam, de most a paypal-os számlán nincs annyi és csak holnap érek rá foglalkozni a dologgal. Ez gond?
-
mexel
veterán
Sziasztok! 3 licitet megnyerterm ugyanattól az eladótól, de nem tudom jó ötlet-e hogy egyszerre küldje a motyókat. Az össz értéke kb 25$ a 3 terméknek. Ez még nem áfa és vám köteles érték? Hogyan tudnám elérni hogy 3 csomagot küldjön? Mert nem is túl kicsi a termék mérete.
-
mexel
veterán
Köszönöm, akkor ez még benne van az értékhatárban. Mivel a 3 terméket egyben lehet fizetni, véletlenül nem a pay now-ra nyomtam, hanem a "Mark as Payment Sent"-re az egyik terméknél a háromból. Ez mit jelent? Mert most eltűn attól a terméktől a Pay now lehetőség.
Szerk: közben látom hogy vissza lehet vonni, már újból tudom fizetni a terméket. Egyébként mit jelent a Mark as Payment Sent?
[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
A feedbackre 45 nap van a vásárlástól?
-
mexel
veterán
Azt hiszem 150 vásárlás után meg kell adjam az első negatívot egy eladónak. Egy átmatricázott, hamisított terméket küldött. Írtam neki, küldtem fotókat, stb. Igen lassan válaszogat, tagadja, de nagy nehezen azt ígérte hogy vagy küld másikat vagy 50% refund. Mondtam hogy jó lesz valamelyik, de aztán az 50% refund mellett döntöttem. Kb 2 hete csak írogat, hogy majd vizsgálják, stb. Tegnapelőtt megírtam hogy még 2 napot várok, erre ma azt írta, hogy nézzem meg a paypal számlámat, jön a refund. Ott persze semmi.
Ha refundol akkor a paypal tranzakciókban azt azonnal látom ugye?
Azt hiszem csak időt húz, egyszerűbb ha kap egy szép kövér negatívat hogy mások is láthassák hogy milyen az eladó. ( főleg hogy ebből a termékből másiskapott hamisat.)
Érdemes még várnom a refundra? -
mexel
veterán
válasz fardem #42671 üzenetére
Nem akarok feleslegesen escalation-t, nem akkora az összeg hogy ilyenekkel felhívjam magamra az ebay figyelmét. Fentebb ki lett vesézve hogy pár refund után akár megvonhatják a védett státuszt is a vevőtől. Ennyit ez nem ér, de nem akrom azt sem hogy az eladó hülyíthessen másokat, mert ez szándékos volt. Azt hiszem megy a negatív
-
mexel
veterán
válasz Degeczi #42674 üzenetére
Mivel már írtam régebben az eladónak hogy elég az 50%-os refund így gondolom nem kellene magamból hülyét csinálni hogy most meg refundot kérek. A termék talán majdnem annyit ér amennyiért megvettem, de semmiképpen sem jó vétel így. Működik is, itt a szándékos átverés a bosszantó. ilyen paraméterekkel rendelkező motyóra nem volt szükségem. Ezért gondoltam az 50% refundra.
Az escalation az egyébként hol található? -
mexel
veterán
Ha a megvásárolt terméknél, a Contact seller menüt megnyitom, és ott írok az eladónak, majd ő refundol, visszafizeti a pénzt, az beleszámít azokb a case ügyekbe amit figyel az ebay? Azaz ez is egy mínusz pont az ebay felé, vagy ha nem nyitok case-t akkor nem érdekli őket?
-
mexel
veterán
válasz upsyka #42857 üzenetére
Nekem utóbbi időben nagyon sok selejt jött, de az olcsóknál nem mertem refundot kérni mert később lesz nagyobb vásárlásom is és nehogy ott szívjak.
Akkor mi van egyébként ha új felhasználót készítek? A cím és a paypal számla alapján összefut náluk a dolog és szólnak hogy ez így nem lesz jó? -
mexel
veterán
Hány nap van a feedbackre? Pontosan 45 napja vettem valamit, ami rossz volt. Küldött újat az eladó de az is rossz, és már nem találom a feedback lehetőséget.
Negát akarok adni, mert bosszantó. A helyzet az, hogy ugyanettől viszont vettem valami filléres biszbaszt is utána, arra még tudok adni feedbac-ket. Adjak oda negatívot? Azt hittem 60 napom van -
mexel
veterán
Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy egyeladó küldött egy terméket ami megsérült. Egy része használható, de nem teljes értékű. Írtam neki, és ő válaszolt, hogy nem kell visszaküldenem, hanem olcsón, pár $-ért küldenek egy másikat. Az ajánlat elfogadható lenne, de ő azt akarja hogy simán a paypal címére küldjem a pénzt. Én viszont azt írtam, hogy csináljon egy "Second Chance Offer"-t. Ezt meg tudja csinálni, vagy hülyeséget írtam? Ilyet szoktak küldeni mások ha nem nyerek pl meg egy aukciót.
Vagy csak simán utaljak neki paypal-on? Akkor szerintem minden ebay védelemtől elesek. Hogyan oldjam meg ezt? -
mexel
veterán
Ja, érem, már tudom melyik megoldásra gondolsz. Megírom ezt neki. ( ha tudom) Köszi!
-
mexel
veterán
Ha vettem valamit, és nem olyan mint a képen, pontosabban a képen egy márkás termék van, amit küldött az meg noname akkor milyen értékelést adjak? Nem nagy a különbség, de én olyat akartam. Az eladó azt írta, biztos rossz a leírás ( ott nem említ márkanevet), mit javasolok megoldásra. Az aránylag kis érték miatt nem akarok refundot. A hirdetést viszont azóta sem módosította, ugyanúgy hirdeti - megtévesztően ahogy írtam is neki - ugyanazt a terméket.
Pozitívot akartam, de úgy hogy beleírom hogy nem az volt a képen. De most hogy megláttam hogy nem cserélt képet, sőt új hirdetése is van megint ilyen képpel, úgy gondolom járna a negatív, leírva hogy más kép van a termékről és amit küld fake, hogy aki ilyet venne az ne dőljön be.
190 eladása van, tehát nem nagy múltú eladó, így az elején még jobban kellene figyelnie szerintem.
Vagy ne adjak negatívot? Nem szeretek kiszúrni senkivel, de szerintem szándékos a megtévesztés a részéről. -
mexel
veterán
Közben megnéztem, újból hirdeti ezt a cuccot az eladó és a leírásban ott van, hogy a termék 100%-ban megfelel a leírtaknak. Azaz nekem úgy tűnik, hogy hiába figyelmeztettem, mégis ezt a képet rakja fel, szándékosan. Azaz meg akar téveszteni jó pár embert. Erre már licitáltak is 18-an, holott olcsóbb ugyanilyen noname cuccra nem szoktak. Úgy gondoltam megérdemli a negatívot mert teljesen szándékosnak tűnik a megtévesztés. ha változtatott volna azok után hogy írtam neki akkor pozitívat kapott volna. Ráadásul a méret is rossz amit megad a leírásban.
-
mexel
veterán
Én ezt szándékos megtévesztésnek veszem, és egyre többen csinálják.
Ha erre pozitívat adok akkor az egész minősítés dolognak nincs értelme, mert a sok kis ügyeskedő tovább csinálja és mindenki csak bosszankodik hogy mást kap.
Én most bevarrtam a negát, bár nem jó szívvel. Azonnal írt is az eladó, hogy vonjam vissza, küldi vissza a pénzt, stb. De akkor lehet hogy 10-ből csak nyolcan veszik a fáradtságot arra hogy írjanak, így folyamatosan csalhat egy kicsit. Nem nagy csalás, de kicsit többet tud eladni a többieknél és drágábban, pedig ugyanazt adja.
Ő arra is ráfázott, hogy az elmúlt időszakban kb 10 termékből nyolc nem felel meg a leírtaknak, vagy rossz minőségű vagy hibás a termék. Kezdem unni, eddig nem adtam csak egy negát, de ezentúl ha sz@rt kapok be fogom írni a semleges minősítéshez. -
mexel
veterán
Egy eladótól rendeltem 3 terméket, külön-külön rendelés mind. Egyik sem jött még meg, miközben a többi vásárlásom ami sokkal újabb keletű mind megérkezett. Hány nap után érdemes reklamálni hogy nem kaptam tőle semmit? ( 45 nap a max a reklamációig ugye?)
Ezeket kb márc. 29 és április 02 között rendeltem, kb 30-32 napja. -
mexel
veterán
válasz radi8tor #43262 üzenetére
Köszi, ez idáig rendben is van. Olvastam.
Tehát a kérdésem mégegyszer: Mennyi idő után ÉRDEMES írni ( nem case-t nyitni stb) az eladónak hogy nem jött meg a cucc? 30 nap? 40 nap? És utána nyissak? Vagy várjam ki a leírt időt ( amit írtál is ) és csak akkor nyissak egy case-t, addig várjak türelemmel?
De mindegy, hagyjuk, még várok pár napot és írok neki. Csak kíváncsi voltam ki meddig vár türelemmel, mert a szállítási határidő éppen le fog most járni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Synology routerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Amazon Fire TV stick/box
- Jövedelem
- További aktív témák...
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest