-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fsanyi78
csendes tag
Valaki kapott már csomagot Global Shipping Programon keresztül? Vajon ki fogja a címemre szállítani? Angliából az eladó ezen keresztül adta fel a csomagot, most már 2,5 hete. Többször rendeltem már Angliából, mindig Royal Mail csomag volt és max 1,5 hét alatt ideért. Az ebayen lehet nyomon követni, de már nem írja, hogy merre jár 1 hete. Az utolsó infó péntek reggel volt, helyszín nélkül, előtte 3 napja ugyanúgy helyszín nélkül. Minden lehetséges szállítónál néztem, de nem látja egyik sem. Ha lehet, ne válasszátok a GSP-t, mert a sima posta sokkal gyorsabb.
-
Topikgazda
válasz fsanyi78 #70552 üzenetére
Öf-ból idézet:
A küldemények kézbesítési szolgáltatói Magyarországon:Spring Global Mail küldemények: a Magyar Posta.
U.S.P.S. F.C. PACK INT (Lx999999999US forma): a Magyar Posta.
Francia Posta (Colissimo, Cx999999999FR forma): DPD Hungária
UPAAB kezdetű GSP-s küldemény USA-ból, Nagy-Britanniából: GLS Hungary
DHL Paket International küldemény: Magyar Posta MPL.A GSP-t nem te választod, hanem az eladó, minden mozgás változásról kapsz értesítőt. Nem mindig gyorsabb az Royal Mail, nekem az utóbbi 6 küldeményből 3-3 volt a két típus, a GSP-sek minimum 3 nappal hamarabb ideértek
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A Magyar Posta emelte a postai vámügynöki szolgáltatás díját 3000 Ft-ra. (2017.10.01-től)
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
Mi a teendő mikor megérkezik a cucc de hiányos? Az eladónak írjam meg ezt az I have a question about using my item or I want to send the seller a message-nél?
-
Arcképgyáros
Nem elérhető terméket aminek él a hirdetése, hogyan tudok reportolni?
Vagy az szabályos, hogy nincs az eladónak készleten az adott termékből már ~1 hónapja és még mindig él a hirdetés?
-
outdoor
aktív tag
válasz -secret- #70563 üzenetére
Ugyanilyet találtam. Nem gyártják már, neki sem volt már. Hirdetéssel mégis eladta. Annak rendje s módja szerint adott még tracking számot is.
Volt, hogy eltűnt a tracking egy hónap múlva. Írtam neki. Minden rendben van, pár nap múlva keressem újra. Pár nap múlva újra látható volt a tracking.
Az "Estimated delivery" előtt újra eltűnt, legyek türelemmel. Végül az "Estimated delivery" napján írja, hogy bocs, nem küldte, mert nem is volt neki!!!A legnagyobb összegű rendelésünk volt. Két hónapig ült a pénzen így, hogy tudta, nincs áru. Közben még kábított minket.
Nem hajlandó visszafizetni, amíg nem adjuk be az 5 csillagot!
Fenyeget.
Ez az az ügy, ahol a befizetett összegen felül kártérítést is fogunk kérni az Ebaytől.
A proper digital assistant could be my best friend
-
-
cidalain
veterán
válasz outdoor #70564 üzenetére
mi az hogy nem adja vissza? ne direkt levelezgess vele, hanem nyissál case-t.
itt az ebay szerint van 1 hetetek megoldani a problémát, ha nem, akkor jelezheted az ebaynek, hogy az eladó szarakodik, nem akarja visszafizetni, stb.
ha valami nem jön meg, hibásan jön meg, nyugodtan lehet egyből a case-zel nyitni a problémamegoldást. és ha arra az eladó egyből jól, értelmesen reagál, akkor utána még mindig értékelheted 5 csillagosra.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz outdoor #70564 üzenetére
Az eBaytől? Ha megnézed a szerződési feltételeket, akkor ilyen esetre, hogy nem kapod meg a terméket, feléjük nincs lehetőség kártérítési igénnyel élni. Ehhez a szituációhoz közvetlen felelősségük nincs.
Jelezted hogy van ez a problémád és ők semmit sem reagáltak?
Igényelted a vásárlói védelem lehetőségeit és ők nem biztosították? Akkor lehetne számonkérni valamit.Ha nem kaptad, akkor függetlenül, hogy az eladó mit írogat, meg nem érkezett request teljes refundra és amikor megnyílik a lehetőség eBay beavatkozás kérése, case. Rövid időn belül visszakapod a pénzt.
Lényeg az, hogy ne fuss ki az eBay védelmi időből. Ha meg itt már nincs rá lehetőség, akkor PayPal dispute.Azt pedig írtam néhányszor, ez nem befolyásol téged és az eBay vásárlói védelmét, a case esetén be kell ezt is írni, hogy ilyeneket kér.
Nem hajlandó visszafizetni, amíg nem adjuk be az 5 csillagot!
Ilyet leírni hülyeség, eBay szabálysértés[ Szerkesztve ]
-
-
SSlyTR
aktív tag
Szasztok! lenne kis problémám.
Rendeltem egy kis dolgot értéke 27 dollár, de kb használat előtt eltört. Felvettem a kapcsolatot az eladóva (return item). Elsőre belekötöttek, hogy túl erősen csavaroztam össze, és ilyen színűt se árulnak, de cask a képek csaltak.
Majd belátta, hogy igen jogos a kérelmem. Felajánlotta, hogy visszaküldi a pénzt vagy újraküldi a terméket. Utóbbit választottam, de azt akarja, hogy zárjam le a dispute-ot és küldi. Ezt nem veszem be.
Hol lehet claim-re át tenni az ügyet? Hogy lehet bevonni az ebay-t? Megváltozott a felület eddig csináltam már ilyet de most nem találok ilyen opciót.
Szerepel a termék megnevezése, az "Estimated refund". Az eddigi levelezés és "Reply to seller" és van még egy opció: "If you no longer want to return this item, you can close this return."
Hol lehet claimelni? Vagy így jártam?
Köszi a segítséget! -
Topikgazda
válasz SSlyTR #70575 üzenetére
Összefoglaló 3. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval.
Vannak határidők a folyamatban, ha az letelik akkor nyílnak meg a lehetőségek, a te esetedben a Ask us to step in and help gomb
Ha a PayPal-n keresztül fizettél, akkor a vásárlás napjától számított 180 napig reklamálhatsz.
Az újra küldés rossz választás volt.
Az eBay-n mindenképp kifutsz a védelemből.
Kérhetsz segítséget -case lesz a requestből- de előfordul, hogy úgy döntenek csak ha visszaküldöd azután kell az eladónak bármit tenni.
És beterjesztheti ezt az eBay felé bizonyítéknak: Elsőre belekötöttek, hogy túl erősen csavaroztam össze, és ilyen színűt se árulnak, de cask a képek csaltak.
A kimenetelét én nem tudom megjósolni.
Az eBay-n a lehetőségeid korlátozottak, akár be is zárhatod ezt -újat nem tudsz már nyitni erre a tételre- így mindenképp a PayPal dispute marad, mert ha nem érkezik meg csak ott tudsz már bármit tenni. Így nem kell "bevenni" amit mond, mert nincs jelentősége. -
SSlyTR
aktív tag
Mennyi idon belul jelenik meg a Ask us to step in and help gomb?
PayPal-n keresztul fizettem, de ha ott megnezem az adott tranzakciot, azt irja, hogy mar nyitva van az ugy ebay-en.
Ha ugy dontenek, hogy kuldjem vissza, az eleg butasag, kb 5000 forint lenne oda posta es 17 dollar a dolog (10 dollar volt a posta), amit kuldok vissza. Felajanlotta az ujrakuldest/visszakuldest-penzvisszafizetest, de pont a visszakuldes miatt nem akartam penzt vissza.Ha ebay-en bezarom, akkor meg paypal-on nyithatok dispute-ot?
-
optikus
senior tag
válasz molnarpeter #70577 üzenetére
jaja igy igaz, nem szabad elfogadni mert o is tudja jol hogy kifutsz az idobol, csak refund es ha meg mindig kell ujra megvenni (mastol).
Buy books not gear.
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Van egy Szept. 14. rendelésem, és nem tudok kiigazodni hogy merre lehet. Csomagszám ID18021424067866CN
Megnézné valaki hozzáértő ??Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
somnia
őstag
válasz rostiron #70583 üzenetére
Date & time Event/Location Weight Additional
21.09.2017 17:35
Special line-YWYanwen Acceptance.
22.09.2017 01:44
Special line-YWProcess completed in yanwen sorting center.
22.09.2017 06:15
Special line-YWLeft sorting center
yanwen
24.09.2017 10:08
Special line-YWElectronic notification of shipment
MPC PMIH (KLIA)
Hungary
29.09.2017 09:56
Special line-YWAccepted from sender
Hungary
29.09.2017 09:56
Special line-YWSend item abroad (Export)
HUNGARY -
Botigta
aktív tag
Na de most meg ezt nem értem:
Ma kaptam egy emailt az Ebay-ről:
Épp a napokban bosszankodtam, hogy ezzel a termékkel kapcsolatban elfelejtettem ügyet indítani. De a fenti levél ismeretében tudatosodott bennem, hogy bizony én indítottam ügyet, viszont ezek szerint utána elfelejtkeztem róla. Most el kezdtem ezerrel kutatni, de semmi nyoma a Resolution Centerben, és a küldött levelezésekben, az én ügy indításomnak. Viszont ezt találtam, érkező postafiókban, amire rá is ismertem:
Akkor jól értelmezem, hogy ezt elbuktam?
-
rostiron
őstag
Még egy kérdés, ha egy termék törötten érkezik ami teljesen használhatatlan, akkor refundot kell kérnem ?
Ha felajánlja hogy újraküldi fogadjam el ? ( horgászbot )Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Topikgazda
válasz rostiron #70590 üzenetére
Itt 30 nap a várható megérkezéstől a vásárlói védelem ideje, általában nem fog megérkezni a végére és azután már semmi lehetőség és garancia sincs hogy elküldi, illetve hogy nem veszik el vagy ez is törötten érkezik.
Ezért javaslom a pénz vissza és megveszem újból-t, mert akkor egy tiszta helyzettel indul az új kör.
Lehet, hogy vissza kel küldened, de 9300 Ft posta költségig azt visszakapod a PayPal-tól.
Tisztább egy új vásárlás. -
Topikgazda
válasz rostiron #70589 üzenetére
Yanwen egy logisztikai cég akire a szállítást rábízzák az eladók, legtöbbször a kínai posta a valódi szállító, csak ők intézik. Jellemzően 3 -4 hét után már "kézbesítve" van a küldeményük és ezt be is írják az eBay nyomkövetéshez, annak ellenére hogy nem igaz.
Kellett már külön reklamálnom az eBay felé, mert egy kicsit figyelmetlen volt a kreatív nyomkövetési infójuk beírója, mert a feladást követően már a 2. napon kézbesítve volt a küldemény. Nem volt bonyolult elmagyarázni, hogy ez fizikailag képtelenség.
Ha a védelmi idő jár le, akkor ne várj tovább. -
sutszi
veterán
Ezt a fülest rendeltem meg ami nemrég meg is érkezett és első kipróbálásra jó is volt. Aztán kb még kétszer használtam rövid ideig de a jobb oldali füles egyszer csak hirtelen elszállt...
Írtam az eladónak, hogy problémám van. Nem jött reakció aztán nyitottam egy case-t. Erre nagyon hamar reagált és felajánlott egy 50%-os refund-ot. Ugyanakkor megkérdezte, hogy nekem mi lenne az elképzelésem...Bár, többször vásároltam már ebay-en eddig még minden rendben ment és ez az első problémás eset. Az én célom, hogy legyen egy jól működő fülesem... ezért megfordult a fejemben, hogy azt mondom neki, hogy inkább küldjön egy másikat. De félek, hogy esetleg megint egy hibás darabot kapok...és csak pörögtek a hetek.
Az 50% refund-al meg semmire sem megyek, mert így nem tudok mit kezdeni a fülessel. Van értelme 100%-al próbálkozni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
optikus
senior tag
-
oke
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket ebay-on, a 17track.net szerint kézbesítve lett a mai nap és a Posta oldalán is azt írja, hogy sikeres kézbesítés. Én viszont nem kaptam semmit. A posta oldalán ez van:
Hajnali 4:35 óra van a sikeres kézbesítésnél, ez is érdekes.. Illetve előtte az az utánkülve mit jelent?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen