Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz baluka26 #29045 üzenetére

    Az ember is formalizált, sokra azokkal sem mennél.
    Én egy eset kapcsán beszéltem velük pár alkalommal néhány évvel ezelőtt, de csak azt fújta ami a semmitmondó levélben volt, tehát nem lennél előrébb a telefonos megoldással sem. :(

    Általánosságban:

    Nem akarom magam ismételni, de meg kell érteni, hogy addig nem fognak fizetni egy csaló helyett, amíg a lefektetett szabályoknak nem tesz eleget a vásárló. Akkor sem, ha nyilvánvaló, hogy jól kitalált csalásról van szó. És ott a kulcsszó, hogy jól kitalált. Ezzel az eBay is le van fedve, hiszen az eladó nem létező címén senki nem fogja átvenni a terméket, márpedig ebben az esetben nem teljesült az, hogy a hibás/téves terméket a vevő köteles saját költségén visszajuttatni a vásárlás helyére. Az eBay megnyugodva felteszi a kezét, hogy próbálok én segíteni, de nem tudok. És biztosan van a dolognak egy olyan oldala is részükről amit randras fórumtárs írt, hogy aki teljesen felelőtlenül vásárol azt nem fogják a saját hülyesége miatt kárpótolni. (Itt nem a konkrét esetekre gondolok, hanem csak általánosságban értem!)

    Szerintem a témát már többször körbejártuk, sajnos a két fórumtárs esetéből kellett tapasztalatot nyernünk.

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák