Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    Sziasztok, belefutottam egy "becsületes" németbe.

    Vettem okt 16-án egy telót német ebay-en, okt 17-én kifizettem, fizettem neki külön az értékbiztosított dhl futár árát is (17€).
    Aznap még két terméket fizettem ugyanígy Németországból ilyen szállítással, a többi kettő megjött 3nap alatt.

    Ez meg sehol.
    Okt 26-án írtam neki, hogy nem jött meg, és kérném a tracking numbert.
    Nem jött válasz.
    27-én megint kértem tőle a tracking numbert, másnap végre válaszolt, hogy most nincs otthon, majd elküldi.
    7napig vártam a tracking numberre, de semmi válasz nem jött, persze a csomag sem jött meg, ezért nov. 2-án claim-et nyitottam, amiben ezt mind szépen leírtam, illetve azt is, hogy szerintem az eladó nem adta fel a terméket, és ezért kérnék egy teljes refoundot.

    Erre már az eladó másfél órán belül válaszolt (!) és beírta a feladási adatokat, amiket eddig nem.
    Lényegében azt, hogy a német postával adta fel okt 31-én, a válaszában meg azt írta, hogy múlt hét hétfőjén (okt 24-én) adta fel a csomagot, és hogy nem tudja mennyi idő míg odaér hozzám.
    Persze tracking number sehol.

    Még aznap írtam neki egy választ, számon kérve, hogy miért csak 24-én lett feladva, miért nem szólt nekem erről a késésről, ha 24-én adta fel, akkor miért 31 van feltüntetve feladási dátumnak, hogy miért német posta van írva, miközben én dhl-ért fizettem, illetve kértem a tracking numbert.

    Természetesen erre már válasz nem jött, illetve a csomag se.

    Nov 9-én, szerdán, a customer service-nek adtam át a döntés jogát, ismét leírva a problémáimat, tehát, hogy semmi válasz az eladótól, semmi csomag, semmi tracking number és semmi bizonyíték az eladótól, hogy tényleg feladta a csomagot és ismét kértem a full refoundot.

    Ugyebár 48óra alatt kellett volna dönteniük, ehelyett két nappal később kaptam egy mailt a customer service-től, hogy még szükségük van egy kis időre a döntéshez, nemsokára írnak majd.

    Lassan egy hét telt el, és még mindig semmi döntés.
    Vajon mire lehet számítani és kb mennyi idő kell még?

    Amúgy most nézegetem az eladó értékeléseit, és 50%-os 18 eladással, ebből 3 negatív, ebből kettő két évvel ezelőtti ugyanilyen eset (kifizette, nem válaszolt, nem küldte el a cuccot), a harmadikat pedig csak simán átverte rossz termék leírással (psp törött kijelzővel).

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák