-
IT café
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDaZERG_1
senior tag
Büszke vagyok magamra
Hazaértem, BF-ben benyomtam a Telemetry engedélyezését, és azonnal ott voltak a távon az adatok, de nem ezért dicsértem meg magam, hanem amit tegnap linkeltem kép az R-XSR IC lábára való forrasztás sikeressége miatt. Hihetetlen, hogy oda sikerült felforrasztanom a vezetéketOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Teréz Atya #54660 üzenetére
Motorcsónak versenyen tapasztaltam meg egy célszerszám előnyét, amit karbonból áll tervem legyártani, de még egyenlőre nincs annyi időm, de előbb-utóbb megszületik a szerszám, mert ez nekem is gondot szokott okozni, főleg abban az esetben, ha netán egyszer ledarálnék egy propellert. Bár a befőttes gumi helyett mindenképp a gyógyszertárban kapható gumikesztyűt használnám (annak ötletét meg elektromos ciginél osztották meg).
Más: (bocsi, hülye vagyok hozzá) "Huawei P8 Lite 2017" képes rá, hogy rádugjam a drónt programozás szempontjából? (laptopot nem áll tervemben cipelni)Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz ezoltan #54714 üzenetére
Agresszív sáska de tetszik!!!
Én is sikerrel zártam végre ezt a napot (nem reptetésileg).
Felraktam az FrSky GPS-t a 130 -as gépre, ami 1grammal nehezebb (11.3gramm) a Beltian BN-880 GPS -nél, amit szintén megvettem, de nem kerül bevetésre, mert ez a FrSky technikailag sokkal érdekesebb.
Ki is próbáltam. Powerbankra dugva kiraktam az erkélyre, és mire beértem a távirányítóhoz máris jelezte a távirányító a gép koordinátáit. Minden adatot rögzít a távirányító (amiket akarok a telemetria adatok közül), és azt exportálja Google Eart Prora, vagyis a térképen mutatja a pozíciót, amihez hozzátartozik minden rögzítésre szánt érték.
Egy pillant állapota (már csak a számomra érdekes telemetria adatokkal):
GPS Speed 1.0
RSSI(dB) 100
AccY(g) -0.32
AccZ(g) 0.92
A4(V) 4.00
VFAS(V) 4.00
Curr(A) 9.6
AccX(g) -0.25
GPS 47.XXXXXX 19.XXXXX
Date 2018-03-15 12:38:33
Rud -15
Ele 5
Thr -879
Ail 1
TxBat(V) 7.7Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz ezoltan #54716 üzenetére
Nem RTH és társai, arról letettem, mert az még abban az időben volt, mikor annyit tudtam, hogy felemelem a levegőbe a gépet, és várhatóan baromságot csinálok, és jó, ha inkább magától jön vissza
Azóta kicsivel jobban irányítom már, és bátrabb is lettem, bár a 220ast még FPV -ben nem emeltem fel. De hamarosan rá kell arra is szánnom magam. Inkább krúzolásra (youtube nagyon tönkrevágta a minőséget, Split minivel rögzítettem, ami durva jó minőséget produkál ) használgatom a gépeket.david335, valószínűleg neked a Beltian van, én meg az FrSky GPS -ről írtam, mivel a Beltian mégsem kerül bevetésre.
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Kezdem egyre jobban utálni a Leader 120 -ast.
Adok neki fél gázt, és újrabootlol.
Felborul szintén újrabootol. Már felraktam a BF 3.2.0, de azzal is ugyan ezt csinálja.
Valakinél volt ilyen gond ezzel a kotvánnyal?Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
"SZ-SPEED" felírat van rajta. Az, hogy régi, vagy sem nem tudom.
Már érkezéskor megkapta az XT-30 csatit.
Javaslatodra növeltem az idle értéket 7-re és kézben tartva propellerrel jó volt, bár némi szagot ereget full sebességen, ami lehet normális. De felemelni nem tudom, mert szinte azonnal felborul. A propellerek jó irányba pörögnek.Twine
XM+ tökéletes!! A Telemetria meg csak a mániákusoknak értékOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz varadigabor #54728 üzenetére
Holnap berakok egy EBEC-et. Meghajtom róla a kamerát, vevőt, VTX-et és kiderül mit tud így.
A röhej, hogy ugyan ilyen FC-t vettem a Lizardba is, vagyis ilyet küldött a GB Gyanítom az van, hogy az FC-n gyenge a BEC, vagy csak rossz tervezés.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #54745 üzenetére
Beiktattam egy EBEC-et, rákötöttem VTX, receiver, kamera, de a jelenség megmaradt.
Lerakom akkuval, amint megbillen ökör módjára felborítja magát. Kézben tartva kis oldalmozdulásra azonnal....
ÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHH!!!!
Megvan a hiba
Arra figyeltem fel, hogy jobbra billentem jobbra indul meg, vagyis nem balra, mint kellene neki.
Vissza BF, és lám! Ellenkezőleg billeg
FC 180°forgat, és frankó a cucc
(#54747) david335
az ott van, ahova gyárilag rakták. Nem mozgattam az el. Azzal nincs is baj, vagyis már semmivel.(#54766) ezoltan
Egy darabig nézem mi a bánat az akkuid végén a piros jelölés, de rájöttem.
A HobbyKingtől vettem szilikon XT60 kupakot zöld és piros színben. Az annyival nyerő, hogy nem viszi magával a gép, valamint tuti nem kóborol bele a csatiba valami nem odavaló fém, bár arra kicsi az esély, de az ördög nem alszik.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz vandor01 #54769 üzenetére
Előtte sehogy, mivel múltkor ezt is vittem, de képtelen volt felemelkedni, mert borulgatott.
Az újra bootolást meg lehet az szüntette meg, hogy az idle értéket feljebb vittem. De az is lehet, hogy nem, mert azóta 7-ről vissza engedtem 5-re a 4.5 helyett.
Nem is érdekel, mert most már a lakásban vittem kicsit, és nem volt rendellenesség.
Az, hogy az FC mitől fordult el?
Már az érkezésekor elforgattam, hogy az ESC csatlakozó hátra kerüljön, így az nem volt útban a RC Swift 2 micro kamerának. Ezt BF -ben rögzítettem is, de az újra bootolgatás miatt BF-et frissítettem, és ezt elfelejtettem újból beállítani.
És most elkezdem összerakni a majdnem Lizard95-ot is[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Végre, mára a teljes flottával elkészültem...
Az Eachine x220s -re is ráforrasztottam az invertált S.Port -ra az FrSky GPS fogadásához szükséges JST csatit, így bármikor tudom váltani a 130-as és a nagy között.
A Leader120 is megbízhatóan repképessé összeállt, és végre a Lizard 95 is felemelkedett.
A Lizardnak örültem legjobban, hogy elkészült az elődre való tisztelet miatt. Az elődje adott bátorságot felvállalni az FPV reptetést, így az nyomot hagyott bennem
Ráadásként ezt már úgy raktam össze, hogy előre felprogramoztam az FC-t, beforrasztottam a Furibee VTX03 VTX -et, kapott egy XM+ vevőt, RC Swif 2 microt, habverő 5.8GHz antennát egy frankó Lantian buzzert, FullSpeed FC-t és egy HGLRC 15A ESC-t, majd rádugtam az akkut, táv be, és emel. Nem ellenőriztem semmi esetleges zárlatot, rossz forrasztást. És ahogy az előd gondolkodás nélkül elhagyta a talajt.
A Lizard120 kézben kipörgetve ijesztő erőt fitogtatott, de majd élesben kíváncsibb leszek mit produkál.
Aztán a 220-as barom, na az még biztos megizzasztja az ujjaim reptetés közben
Most végre egy kis pihi... Aztán meg jó lenne némi jó idő isOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Hogyha a vezérlő és a vevő között összekötöm az RSSI pontokat ugyan azt érem el, mint amikor BF-ben egy csatornára állítom be az RSSI -t? Most ugyan mindegyik gépen látom OSD a BetaFlight alól csatornára beállított RSSI-t, de gondoltam megkérdezem, hogy valós e az elképzelésem a dologról.
Hogyha az elképzelésem valós van valami előnye a forrasztott megvalósításnak a hátrányok mellett?
Az valószínűleg ugye db mutatja, míg amit OSD-re küldök ki BF alól az százalékos megjelenítés.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Jackal2 #54908 üzenetére
Biztos van link? Nekem nem is akar odébb menni, hogy valami oldalt mutasson...
Más:
Himihumi akkut akarok venni, ami 3S és ~3000mAh a Quanum Cyclops V2 szemüveghez, hogy ne legyen már rendszeresítve a fekete képernyő. Arra gyanakszom rendkívül hepciás az akkukra, pedig Dinogy Mega Graphene 2.0 1550mAh akkut használok. Amivel hibázok, hogy nem szoktam nézni hány voltnál csinálja a fekete képernyőt. De gyanítom szét kell szedjem, és megnézni mi is van odabent, ami esetleg galibát okozna, de a nagy akku arra is jó volna, hogy rephelyen töltsem a kisebb akkukat.
Szóval, valami megfizethető akár 10C akku is megtenné, ami ~3-4000mAh Van valakinek javaslata HK-ról?Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
R-XSR
A nyomorékok igazán kivezethettek volna egy nem invertált S-Portot, akkor nekem sem kellett volna cponi a mikronforrasztással, amitől igencsak gyarapodtak ősz hajszálaim. A mérete viszont nagyon megnyerő, de én mégis megbízhatóbbnak érzem az XM+ vevőt. Mint írtam nekem 100méter környékén volt 50-60% jelem, ami nem megszokott nálam, ugyanis a kis XM+ azon a távon javában 80-90% felett volt (220méter 78%). Szóval engem nem győzött meg az R-XSR
Másnak mi a tapasztalata vele? Nem hiszem, hogy csak nekem van!(#54915) Saccco
Huhh! Na, az nagyon jó! Ez le is vett a lábamról! Ilyen kell!
Még a hideg is kirázott![ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Nekem mindenképp jó, hogy veszel, mert legalább megbizonyosodom róla, hogy nálam nem muzsikál rendesen. Az internetes ilyen-olyan range tesztek meg nem érdekelnek, mert nem látom a valóságot, így azt csak fenntartásokkal fogadom. Így legalább már ketten izgulunk az R-XSR vevőd miatt!
Más:
GB-ről rendeltem Furibee VTX03 -at, gondolván remélhetőleg van olyan, mint az eachine, de csalódtam.
Valami betegsége van, mert azt csinálja, hogy adja a jó képet, aztán kis idő elteltével elkezd csíkozni, majd átvált fekete-fehérre, aztán elmegy a vétel. És ezt ismétli. A periódus kb 2perces ismétlődéssel.
Most rendeltem 20x20 beépíthető VTX -et. Remélem ez valamivel azért jobb lesz![ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Az ötlet jó! Én gyalog akartam megtenni, de nincs még egy balfék, aki ebben részt venne velem. Letenni, majd visszamenni érte kicsit rizikós. Van rá esély, hogy akkor is távolodna, ha én állok Pedig egyszer valahogy ezt meg kell néznem, mert nem szeretem a meglepetéseket. Persze a körülményeket a repüléshez hasonlóan alakítanám a sebesség kivételével.
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz kriszbon #54926 üzenetére
A gyaloglás nem árt, bár az izület kopik
Az egyértelmű, arra alapozni, hogy a múltkor elgyalogoltam 400métert és a jel még nagyon jó volt butaság lenne, de azért egy sacc értéket meg lehet állapítani. Legalábbis szerintem.Ja, és kibővítem azzal ezt az írást, hogy a Furibee VTX03 olyan szinten melegedett, hogy a zsugorcső konkrétan elolvadt rajta. Az eachine ilyet nem csinált. Valószínűleg majd egy videót kell csináljak a gearbestnek, hogy megmutassam milyen szart sikerült vennem
[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz stefi81 #54929 üzenetére
A GB-vel levelezgettem eddig a legtöbbet, nagyon nem szeretem őket, de szeretem a kihívásokat így néha rendelek onnan is
(#54928) fape
Igen, van rajta, ami nekem hipp-hopp le is jött. A vezeték végén csimpaszkodott, pedig nem is volt erőltetve.
Így kénytelen voltam az IC lábra forrasztani a cérnát, ami a forraszpont 1:16 méret
A lényeg, hogy végül onnan nagyobb sikerrel hoztam el a szükséges információt.(#54930) Peaceliker
Na, erről még nem hallottam, de a tesztnek neki esek! Köszi!
Ja, ezt már láttam, de nem tudtam mire való Most kipróbáltam, de lakásban mindenféle betonfal között. 12 méternél jelezte, hogy a rádiójel alacsony.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #54932 üzenetére
Kipróbáltam az X220s amiben XSR van, és kb ugyan ott gyengült el.
Na, de élesben azért más a helyzet. (gondolom)Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz ezoltan #55033 üzenetére
Én meg azon agyalok, hogy kipróbálnám a szűkebb látószöget. Fák közé lehet jobb, mert jobban be tudom határolni az irányt, és én meg szeretek szűk helyeken próbálkozgatni vele. Azt hiszem 3.5mm -es lencsét láttam, csak nem tudom milyen menet kell a RunCam Swift 2 micro kamerába. Amit láttam 12mm. Majd utánanézek nekem milyenre volna szükség.
Voltam ma lent reptetni, de a kezem elfagyott. Nem beszélve arról, hogy úgy földhöz vágtam a Leader-t, hogy az egyes motor nem pörög. Még nem szedtem szét, de szerintem valami egyszerűbb gondom van.
Ja, meg a fekete képernyő megint beköszönt... Szerencsére már tapasztalt vagyok a témában, így nem disarmoltam, hanem szép lassan emelkedve elkezdtem visszafele poroszkálni, mert tudtam, hogy vissza fog jönni a kép. Fogalmam sincs mitől lehet, mert ezután sem cseréltem a szemüvegben akkut, mégsem ment el után már a kép. Meg már rajta volt a 130-as gépemen a FrSky GPS is, így kíváncsi vagyok mit rögzített a távirányító. A max adatokat kiírta a táv miután a repülést abbahagytam, így le is olvashattam, hogy annak ellenére, hogy picivel több súlyt cipelt mégis 83km/h volt a max a rossz propellerekkel. Eddig 77 volt a max.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #55035 üzenetére
Van benne valami, viszont úgy biztosan jó, ha nem kell nagy ívben fordulni az akadályoknál, csak ahova kirepülök "tisztás".
A Leader 120 véleményem szerint csak egyszerűen fosik repülni
Kiszedtem a kamerát, hogy lássam nem csúszott ki az FC és ESC közötti vezeték, de nem láttam semmi különöset, így lekaptam a propellert, és BF alól megpörgettem. Természetesen gond nélkül pörgött a motor.
Majd letakarom a kamerát, hogy ne lássa mit csinálok veleOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Quanum Cyclops V2 szemüveggel kapcsolatban akinek van találkozott már repülés közben a fekete képpel?
Emlékszem, hogy rajtam kívül valaki írt itt a fórumon.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz varadigabor #55079 üzenetére
De elvileg nem fekete képnek kéne lennie jelvesztéskor, hanem bemákosodik, vagy csak rosszul tudom, és valóban jelvesztéskor is fekete képpel találkozom? Amúgy nem esküszöm meg, de mintha lett volna OSD, de lehet csak a szemüveg információit láttam, nem tudom, mert minden tizedmásodperc hosszú másodperceknek tűntek és arra koncentráltam, hogy "nem veszem le a szemüveget, nem disarmolok, várok a jelre" ami szerencsére megjött, és szerencsére észnél maradtam nem repítettem fel a francba, nem csaptam földhöz az a 2-3 másodperc alatt. Ja, csak a hecc kedvéért, a DVR felvételen nincs különösebb nyom, hogy annyira megszakad a jel. Hozzáteszem nem volt túl acélos a kapcsolat, mivel törött antenna volt a gépen. Az nap jöttek meg az antennák és nem volt idő lecserélni. Szóval sokszor már ~80 méternél is szinte értelmezhetetlen képet láttam a szemüvegben. Aztán amikor vissza jött a kép nem ment el újból. Akkut sem cseréltem a szemüvegnél, és repültem utána kb 15 percet. Szóval nagyon nem tudom hova tenni a dolgot. Lehetséges, hogy a gyenge jelnél letiltja a képernyőt, de a DVR felé, amit a VIDEO outba kötöttem még ereszti?
Lehet AV módban kéne reptetnem? Ami persze gyengébb képminőség.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Összehaverkodtam a Leader 120 -al
Kevesebbet vártam tőle, de néhány száz méter után már megtetszett, és meggyőzött.
Bár nem értem miért a benne levő XM+ -al is volt fail safe (RX loss). ~200 méter.
Vagy a távirányítómmal lehet gond, vagy a valami megzavarja a lakótelepről. Bár a házak a szokásos failsafe helyétől ~20-35 méterre vannak. És egyszer volt egy jelvesztés épületektől messzebb is. Vagy rossz, hogy a karokra Joshua módszerrel rögzítem az antennákat. Lehet kipróbálom, hogy felülre rakom 90° nyitószögben.
Ma a 130-as gép nem akart felszállni. Bár nem volt túl nagy ötlet hajnalig csinálni. 3-kor tekertem be az utolsó csavart. Amikor feljött szétbontottam, és akkor már működött minden, de nem tettem össze. Valószínűleg valami vezeték gond van odabent a kavalkádban.
Számításaim szerint ~90km/h sebességgel dugóhúzóban közelítettem a föld felé, amit kicsit későn kezdtem kihúzni, így talajt értem, de szerencsére már vízszintben volt a gép, csak nem adagoltam gyorsan a szuflát a motoroknak. Oda sem kellett mennem, mert újra tudtam armolni, és ment minden tovább
Még propellert sem törtem, pedig volt fának csapódás is, aminél azt gondoltam, hogy ott van vége, de csak az egyik propeller 90°-.ban kunkorodott fel, amit lehajtottam, és nyoma sem volt a találkozásnak.
Van egy olyan érzésem W220s gépnél ezt nem csináltam volna meg
Lassan már rá kell szánnom magam, hogy azt is felemeljem az égnek. Na abban a gépben jó, ha van 40 perc repülés. A napot boldogsággal zártamOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #55146 üzenetére
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #55158 üzenetére
Nekem is így volt szerelve eddig, de akkor be tudtam rakni kamera alá a vevőt. Nem akartam előre vinni mindenen keresztül az antennát. Lehet ennyire befolyásolja a vételt a hátsó lábra szerelt antenna? Amióta hátra van rakva azóta van sűrű jelvesztésem. Pedig már azt is kipróbáltam, hogy a távirányítón felfelé állítottam az antennát. Na, vissza rakom első karra.
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #55168 üzenetére
Ami fura, hogy emlékezetem szerint volt 80 as RSSI - nél is jelvesztésem. Megvan, gyorsabb a gép, mint a rádiójel terjedés
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Vasárnapi Leader 120 reptetése.
A zászlótartó oszlopra meg előbb-utóbb leparkolomOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz varadigabor #55286 üzenetére
Esernyőt nem látok a képen... Meg valami szárítót!
Megint itt a 4 nap, és végig esős lesz. Direkt összeraktam én is a gépeket, hogy lemegyek reptetni, de felesleges volt a sietség.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz syler123 #55328 üzenetére
Én Panát a Conradtól rendeltem. Nem volt olcsó, de gyanítható, hogy nem is gagyi.
Ma kétszer hagytam el az FrSky GPS -t a 130-as gépről. Egyszer épp arra járó faterom találta meg, aztán műanyagkötözővel is ráerősítettem, de újra elhagytam ott, ahol tippeltem az előző elhagyási ponton.
Aztán nem raktam vissza, mert fekete a színe, így elég nagy malac volt, hogy kétszer is meglett
GF 3025 kéttollú valóban nem egy villám, de tényleg tovább fenn volt a gép vele 05:30 a túlsúlyos géppel.
Megjöttek a szilikon elektromoscigi védőhuzatok, amiket az akkukhoz rendeltem.
Szerencsére jók lettek. Néhány akkut be is húztam már velük.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
1
Nincs beállítva AUX-re FailSafe? Akkor is csiporászhat.
2
Throttle - Yaw a jobb oldali stickre van állítva? A throttle teljesen le van húzva az ARM pillanatában?
3
kalibráltad a gépet? Vízszintben van ARM pillanatában?
( fáradt vagyok már )[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Ez még nem elég, hogy feladd!
Én is fel akartam adni, sőt, nem is mertem több hónapon keresztül lemenni. Kitaláltam magamnak mindenféle kifogást, csak ne kelljen újra szembesülnöm azzal a megpróbáltatással, amit az X220s csinált.
Teljes sebességgel engem kizárva a buliból elindult az ég felé kissé előre döntve, lakóépületek irányába.
És ott aztán tényleg van ám erő, tömeg. Akkor akár valamiben, valakiben kárt is okozhatott volna.
Szóval főként csak nézhettem mit művel a jószág. De szerencsére időben disarmoltam, de még akkor is a lendületnek "köszönhetően" még folytatta egy ideig az útját felfele. Becsapódástól néhány méterre autó, házak, emberek. Mindez azért, mert kipróbáltam BetaFlight alól a GPS navigációt, ami nem erre való.
Szóval végül tényleg hónapok után adta vissza a bátorságom egy 95mm -es Lizard, mert gondoltam azzal nem okozok olyan károkat, amit akkor okozhattam volna.
Valóban kell molyolni ezekkel a repülő ördögökkel, de amikor megy nagy örömöket is tud okozni, és persze attól még apróbb szívások maradnak, de a legjobb autóversenyző is falhoz veri járművét, és a legjobb technika is szorul időnként javításra.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz _X10Dead_ #55399 üzenetére
Én is ilyet használok, de egyszerre hármat vettem "tuti ami biztos". Mindhárommal szuper mindkét MT826 multiméterem, amit FLUKE drága műszerhez hasonlították, és elég jól szerepelt az MT826. 0,005v a referenciától az eltérés 5v esetében, 7v esetében ez 0.001 vagyis elvárásaimnak kiváló!
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz varadigabor #55471 üzenetére
Én is egy ideig így oldottam meg a dolgot, de már elszoktam tőle. Macerás
Már felszállást is többnyire acroban csinálom.
*Molnigee* uszított, hogy csakis az acro! Úgy éreztem kénytelen vagyok abban repülni, ha nem akarok bölcsis maradni És nem bánom, hogy rákényszerített
A leszállás szokott inkább zűrösebb lenni, mivel fogalmam sincs milyen szögben van a gép, így van, hogy 1-2 méter magasságban disarm, de akad olyan is, hogy még lendületben van a gép, és nyomom a disarmot
Na, olyankor elég kellemetlen hang szokta kísérni a földetéréstOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Más is próbálta már a Realacc Trident omni antennát? Én eddig kettőt lenulláztam sima vékony ággal való találkozással. A harmadik, egyben utolsó példányt zsugorcsőbe húztam, talán egyben marad, de kétségeim vannak efelől, mert amíg a zsugorcsövet melegítettem rá szinte folyékonnyá vált alatta a műanyag, és nem is adtam indokolatlanul magas hőt.
Azonban üzem közben egész jól sugároz!Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
-
AMDaZERG_1
senior tag
Áll a bál...
Vonát egy drónnal figyelték, vagyis a gyerekét, aki a kertben volt. A hozzászólók szorgalmazzák a drónok tiltását, szabályozást, lelövését..., és ha ő váltja le a jelenlegi fosztogatót lépjen ebben az ügyben is.
Gondolkodtam, hogy odaböfögök én is a lelövöldözni szándékozók felé, de nincs kedvem vitatkozni senkivel.
Mindez a Vona FB oldalán.
Idézet vágatlanul:
"Breaking news!Ma 17.25 körül a kisfiam a társasház kertjében játszott, amikor jelezte, hogy egy drón készít róla felvételt. Azonnal lefutottam a kertbe és magam is láttam, ahogy a szerkezet 15-20 méter magasban repdes. Megvártam, míg a drón leszállt a közelben, majd autóba pattantam és a szomszéd utcában tetten értem a felvételt készítő férfit. (A kisfiam végig velem volt, sajnos egész komoly tapasztalata van már az ellenünk folyó zaklatásokban.) Kérdőre vontam a negyven év körüli férfit, aki már az autójában ült, mellette az anyósülésen ott volt a szerkezet. Miközben a telefonomat vettem elő, hogy lefényképezzem, a zaklató a járdára hajtva elmenekült, de a rendszámát megjegyeztem és azonnal értesítettük a rendőrséget. Több tanú is látta az esetet. Mindez húsvét hétfőjén. Na, ennyi a hivatalos. Innentől a magánvéleményem: Sem megvásárolni, sem megfélemlíteni, sem megtörni nem tudtatok. Április 8."
Hozzászólók kiollózva:
J Zoltán:Én betiltanàm a francba!!!!!!Komoly engedélyekhez kötném a hasznàlatàt!!!!én drónfogóval leszedném mint a huzat!!!!!!!Az embert màr bàrhol felveszik??????Hol élünk?!😠Ökrök!!!!
István H: Javaslok ilyen esetre egy jó légpuskát , egyébiránt felehet jegyezni a sor végére drónok használatára is kell majd egy megfelelő törvényt készíteni.
Zs Balázs:
Elvileg minden repüléshez légtér engedély kell, szóval ha kért akkor ott is ellenőrizhető ki mikor kérte, ha nem akkor duplán felelősségre vonható!V Balázs: Elő kell venni a legpuskat és le kell lőni...
B László: Nics egy jó légpuskád?
És még sok hasonló.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
Megjött az 100db -os műanyagkötöző. Hááát, silány minőség. Vezeték megtartásán kívül tömeget nem bíznék rá.
Ma is sikerült elhagynom az FrSky GPS szenzort, de megint meglett a kis nyavalyás
Orr letolt zuhanórepülés kb 70 méterről indítva, majd földközelben kitérés egyszer sikerült, de másodjára már volt némi földet érés, ami nem volt brutális, mert csak pörgött egyet a földön, és visszaemeltem, de a szenzor frankón leesett, amit szerencsére azonnal jelzett a távirányító. Visszanéztem a videót, és a földet érés helyszínén meg is lett. Valahogy szerencsém van, hogy a propeller egyszer sem parittyaként hajította el, mert akkor keresgélhetném.
Ez a Gemfan 3025 propeller mit kibír. Vettem egy halommal, de ahogy elnézem ebből is túlvásároltam magam. Voltak olyan csodás földet érések, fának csapódások, ágakra csavarodás, de meghajlott, és különösebb gond nélkül egy mozdulatra helyreállt a formája.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Jackal2 #55594 üzenetére
Elírtam, 1000 db
Leginkább ezt használom
És ebből is van
És a matricás apróságból, de azt kerülöm.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Teréz Atya #55790 üzenetére
Láttam olyan F3-as (mini) lapot, ami még a BF3.2 -t sem támogatta
Nem lehet, hogy olyannal rendelkezel? Amúgy szidtam a FullSpeed kamu verziós (Fortinet) F3 -as lapját, de kellemes a csalódás vele. Legalábbis nekem egészen jól produkálja magát.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Peaceliker #55810 üzenetére
Írtam múltkor, hogy egy ideig lekaptam a szemcsit. Na a múltkor kisgépnél kipróbáltam, de arra volt jó, hogy lássam milyen béna vagyok LOS-ban, és élőben nézhessem milyen ütésálló a Leader120
Érzem, hogy leszállni sosem fogok megtanulni Régen EF2000-ben is inkább csak felszálltam, aztán arra törekedtem, hogy a zuhanás látványos legyenOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic