Új hozzászólás Aktív témák

  • Aron1988

    tag

    Két bajom volt a játékkal.

    1., Túl sok volt az ilyen "pályaszerkesztő" szagú rész. Nem volt meg a pályadizájnban a DooM2 zsenialitását adó kézműves hatás. Rengeteg helyen éreztem hogy adott szakasz csak pályaszerkesztő által generált, elnagyolt, és nem volt semmivel se feldobva. Voltak kivételek (pl. a toronymegmászós rész, BFG körüli labor), de oroszlánrészt csak párhuzamos, merőleges folyosókon megyünk, majd 2 tengely mentén is szimetrikus arénákban harcolunk. A pokolban, meg abban a démoni tömlőc helyen kifejezetten zavaró volt, hogy még a pályaszéli sziklák is csont egyenesek, és derékszögben törnek mindenhol. Komolyan mondom, néha úgy éreztem magam, mintha egy Dungeon Keeper 2 motorjával generáltak volna amatőrök mapokat. Azért cink, hogy egy Quake1nél már tökéletes példát mutattak, hogy lehet a 3D teret kihasználni egy ilyen játékmenethez.

    2., Ezt a "bezárlak az Arénába, és folyamatosan az arcodba spawnolok 3 percig szörnyeket" részt borzalmasan túltolták. Van 1 powerup középen, páncélok oldalt valami konzolon/ dobozon, kb 20 másodperc után jön 2 Hell Knight ... mindig ugyanaz! Baromira tetszett a játék, de hogy 12 órából 10 azzal ment el, hogy egy ilyen Legóbol összetákolt szögletes terepen szól a selyemrobot csávó, hogy bezár a bazár, meg démoninvázió van, majd ugyanabban a sorrendben spawnol 40 ellenfelet az elég gáz. Nagyon imádtam a DooM2 Dead Simple pályáját, de azért 50szer ugyanez kicsit "too much".

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

Új hozzászólás Aktív témák