Keresés

Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz Rive #1728 üzenetére

    Nem Nálad, hanem javítás után. Elnézést, ha megbántok bárkit is, de ha valaki szétgyepál egy csatlakozót, nem biztos, hogy odafigyel a további üzemeltetésre is. Aki vigyáz a winyóira, ritkán kerül lábhiányos helyzetbe.

    Találkoztam hasonló esettel, csak durvább volt. Aprópiacon vett valaki winyót, hogy tökéletes, csak levételkor a két szélső tüske letört, mondta az eladó. Szerencsére behozta a vevő. Így kiderült, hogy kibontották, és másik winyó elektronikája volt rajta. :W Több hasonló (nem ennyire durva) után én már csak magamnak és a kollégámnak hiszek. Senki másnak. Lehet, hogy durva és nem hozzám illő, de ez van. Tudod.... mentés során is buli amikor vissza kell fejteni a másik adatmentő cég mit csinált :B , majd utána megküzdeni az eredeti problémával. Nem lenne egyszerűbb ha valaki nem boldogul vele, vagy az ügyfél visszakéri eredeti állapotában visszaadni? :F :o Szerk: Teljesen eredetiben persze nem lehet, hiszen dolgozott vele, de legalább az eredeti panellal, pláne ha szériaszámos típusról van szó. De hányszor ment már az Ügyfél vissza az eredeti panelért (érdekes módon utána általában van sikerélményünk).

    [Szerkesztve]

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik).

Aktív témák